„Amazon“ neatskleidžia, kiek parduota „Kindle Fire“ planšečių

Kompanija „Amazon“ vakar paskelbė savo finansinius rodiklius už ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį. Kaip ir buvo prognozuota, bendri įmonės pardavimai pakilo – augimas sudarė 35 procentus, palyginus su tuo pačiu 2010 metų ketvirčiu. Tačiau nebuvo įvardintas svarbus skaičius – kiek gi iš viso buvo parduota naujųjų „Kindle Fire“ planšetinių kompiuterių.

Oficialius „Amazon“ pranešimas pateikia abstrakčią informaciją:

Esame dėkingi milijonams klientų, kurie įsigijo „Kindle Fire“ ir kitus „Kindle“ skaitymo įrenginius per šį šventinį laikotarpį – tai padarė „Kindle“ mūsų bestseleriu tiek JAV, tiek Europoje. Milijonai mūsų partnerių-pardavėjų turėjo nuostabų šventinį sezoną su 65 % pardavimų augimu, ir šiuo metu sudaro 36 procentus visos parduodamos produkcijos.

„Amazon“ jau nuo seno garsėjo šiokia tokia tylos siena, kalbant apie pardavimų skaičius, tad toks nutylėjimas nestebina. Bet apmaudu tai, kad būtent dabar „Kindle Fire“ pardavimo rodikliai būtų labai įdomūs tiek finansų analitikams, tiek rinkos specialistams, norintiems palyginti, kaip sekasi naujajam planšetui, palyginus su „Apple“ gaminamu „iPad“, kurio buvo parduota 15,4 milijonai vienetų.

Kitas dalykas – „Amazon“ pajamų rodikliai. Nors skelbiama, kad pardavimų skaičiai yra žemesni, negu tikėjosi pati kompanija ir rinkos ekspertai, bet pajamų skaičiai kiek pranoko lūkesčius. Tad panašu, kad visgi pasiteisina rizikinga strategija pardavinėti „Kindle Fire“ labai žema kaina, kuri artima savikainai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių