Žiema Klaipėdoje: eismo sąlygos sudėtingos

Be sustojimo iš dangaus krintančios snaigės kelininkus privertė dirbti be sustojimo, tačiau uostamiestyje eismo sąlygos išlieka sudėtingos.

Ketvirtadienį ryte į darbus važiuojančius klaipėdiečius pasitiko nemenkas iššūkis. Gatvės buvo padengtos nemažu sniego sluoksniu, o iš dangaus toliau krito snaigės.

Uostamiesčio gatves prižiūrintys kelininkai tvirtino, jog iš vakaro prieš prognozuotą sniegą pabarstė gatves druska, o apie 3-4 val. nakties, pradėjus snigti, išvažiavo jų valyti. Mieste dirbo 16 mechanizmų.

Anksti ryte, apie 6 val., uostamiesčio gatvės buvo nuvalytos po vieną kartą, tačiau jas vėl padengė sniegas. Dėl to eismo sąlygos mieste buvo sudėtingos. Kelininkai toliau tęsė darbą.

Apvažiavę vieną ratą, jie darbą pradėdavo iš naujo. Maršrutas kartojamas kas 4 val. nes tiek laiko dieną trunka juos apvažiuoti. Anot kelininkų, greičiau neina, nes stabdo eismas, šviesoforai. Naktį maršrutai apvažiuojami per 2,5-3 val.

„Kaip naktį pradėjome valyti gatves, taip brūžiname iki šiol. Kol snigs, dirbsime be sustojimo. Jei reikės, ir penkias paras taip dirbsime. Tokiomis sąlygomis asfalto tinkamai nenuvalysi. Jis vis tiek kaupiasi. Kai nustos snigti, pabersime daugiau druskos. Gatvės vėl bus švarios“, – vakar po pietų tvirtino pietinę miesto dalį prižiūrinčios įmonės „Žemkasa“ vadovas Dainius Zokas.

Šiaurinę miesto dalį prižiūrinčios įmonės „Vakarų švara“ direktoriaus patarėjas Virgilijus Šidlauskas aiškino, jog eismo sąlygos mieste pakankamai normalios.

„Visos gatvės buvo išvažiuojamos. Dirbsime, kol snigs. Aišku, jei matysime, kad eismo sąlygos geros, sustosime. Negrandysime iki asfalto, ne svis tiek prisnigs. Vėl teks tą daryti iš naujo. Be to savivaldybė neturi milijonų, kad mokėtų už gatves nugrandytas iki asfalto. Gali važiuoti, išvaryti daugiau technikos, bet miestas neišsimokės. Reikia valyti proto ribose“, – teigė V.Šidlauskas.

Šaligatvius prižiūrinčios įmonės „Klaipėdos želdiniai“ vadovas Gediminas Valašinas tvirtino, jog taip dirba be sustojimo. Šaligatvius valė 15 mechanizmų. Šaligatviai buvo valomi ir rankiniu būdu.

„Dirbame, bet rezultato nesimato“, – komentavo G.Valašinas.


Šiame straipsnyje: sniegasgatvių valymas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių