Vilnius šiemet įsigys 59 naujus autobusus, 18 iš jų rieda jau šiandien

Vilniaus viešojo transporto parką papildys 59 nauji autobusai: į Vilniaus gatves nuo šiandien išriedės 18 naujų autobusų, spalį „Vilniaus viešasis transportas“ - dar 19 naujų transporto priemonių, o kitų metų pradžioje sostinės gatvėse jau važinės dar 22, praneša Vilniaus miesto savivaldybė.

„Tai modernūs, ekologiški žemagrindžiai autobusai su efektyvia šildymo ir vėdinimo sistema, kuri vasarą užtikrins pakankamą salono vėdinimą ir apsaugos nuo šalčių žiemą. Per metus atnaujinus parką 59 naujais autobusais Vilniuje bus pakeista kas penkta ši transporto priemonė“, - sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.

Pirmaisiais autobusai, kurie prisijungs prie aštuoniolikos (1, 5, 10, 18, 21, 22, 23, 26A, 33, 34, 37, 40, 46, 48, 49, 50, 52A, 56) maršrutų, darbo dienomis bus pervežama apie 12-15 tūkst. keleivių.

„Europos Sąjungos parama žymiai pakeis Vilniaus viešojo transporto kokybę. Aišku, permainų sulauks ne tik Vilniaus, bet ir kitų didžiųjų Lietuvos miestų - Kauno, Šiaulių, Panevėžio ir Klaipėdos - gyventojai. Šių miestų viešojo transporto parkus papildys 50 naujų ekologiškų transporto priemonių“, - sakė LR Susisiekimo ministerijos ministras Rimantas Sinkevičius.

Visi autobusai varomi suspaustomis gamtinėmis dujomis, ant kiekvieno iš jų stogo sumontuoti šeši balionai (apie 1300 litrų talpos), kuriuose galima suslėgti apie 250-260 m3 dujų. Tiek pakanka visą dieną vežioti keleivius mieste. Prognozuojama, kad dujų sąnaudos bus apie 58 - 60 m3/100 km, o tai apie 12-14 proc. mažiau, nei šiuo metų eksploatuojami seni gamtinėmis dujomis varomi autobusai.

Transporto priemonės žemagrindės (grindų aukštis nuo žemės paviršiaus 32 cm), įrengta papildoma pasvirimo (angl. „kneeling“) sistema, kuri leidžia dar labiau sumažinti įlipimo aukštį – transporto priemonė gali pasvirti dar 8 cm.

Stikluose - stiklo paketai, todėl langai nerasoja, o žiemą neapšąla. Taip pat įrengtos 8 orlaidės, du ventiliatoriai lubose, taip pat stogo liukas.

Autobusai – standartinio dvylikos metrų ilgio. Vienu metu MAN „Lion‘s City CNG“ gali vežti 86 keleivius, yra 31 sėdima vieta, įrengta viena vieta neįgaliesiems su vežimėliu. Durys – dvivėrės, kurios atsivers į vidų.

Aštuoniolika MAN „Lion‘s City CNG“ įsigyti už Europos Sąjungos lėšas įgyvendinant 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priemonę „Kompleksinė ekologiško viešojo transporto plėtra“. Iš viso skirta 11,5 milijonai litų.

Autobusai pagaminti MAN „Truck and Bus“ gamykloje Poznanėje, Lenkijoje.

Paskutinį kartą sostinėje autobusų parkas buvo atnaujintas 2003-2006 metais, tuomet buvo įsigyta 14 „Mercedes“ autobusų, 90 naujų „Volvo“. Iš viso Vilniuje važinėja 370 autobusų ir 320 troleibusų, per dieną pervežama 200 tūkstančių keleivių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

666

666 portretas
debilai ir tiek , vėl triduriai , geriau tokius pirktu : mikroautobusas-keleivinis-MERCEDES-BENZ-SPRINTER-519-CDI-CUBY-CITY-BUS-CNG-DIESEL38---6_big--11111412264897401800 , nes mažiukai ne taip asfaltą suvaro , . beje o kaip su troleibusais reikalai kuriuos vilniuje surinkinėja ir jie galivažiuoti kilometrą be laidų ? aferos pratuminėjamos mafija klesti tiek elektros rinkoje tiek ir šitoje

666

666 portretas
debiloidai arba vagys tame miesto valdyme . geriau būtu tokių pripirke : Mercedes-Benz sprinter 519/ cuby city/ dmc 5500/ 77 images . Mažiau gadintusi asfaltas susitaupytu pinigų , idarbintu daugiau žmonių , atsipirktu idarbinimas iš asfalto ir sunaikintų vagių mikriukų kaip ir iš sunaudotu dujų . Kuo geriau šitie mersiukai : už 18 milijonų išeitu 43 mikriukai ir dar liktu apie 200 000 lt ( kuriuos panaudoti dujų papildymui galinėse stotelėse ) o autobusų išėjo tik 18 , į viena autobusą telpa 86 keleiviai , yra 31 sėdima vieta arba bendroje sumoje (1548 bendrai arba 558 sėdimų vietų ) , o į minimą mikriuką telpa 16 sėdimų ir 12 stovimų ( 48 vietos ) taigi į visus mikriukus sutilptu 1344 arba atitinkamai 768 , taigi jei pastebėjot bendrų pervežimo skaičius skiriasi 200 bet laimima sėdimų skaičiumi 210 , o tai reiškia patogumą , degalų taupymą nes jie naudoja mažiau degalų mikriukai , jie mažiau degalų su savimi vežiojasi taigi jie saugesni jei kiltu sprogimas ir juos nesunku papildyti galinėse stotelėse . taip patpuikiai žinom kad yra tam tikros valandos kuomet autobusai važiuoja pustuščiai taigi va čia mikriukai dar daugiau praverstu , gedimo atveju neiškrenta iš rikiuotės didelis transportas , o ką jau kaltėti apie komfortą ir vagių naikinimą kurie neišduoda pravežiavimo bilietų ir taip apvoginėja šalį ir daro labai didelę žalą viešajam transportui .

blemba

blemba portretas
vien vilniui is ES 59, o kitiems miestams bendrai tik 50? Kiek galima viska kisti i ta sostine taip dar didinant atotruki nuo kitu miestu??
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių