Vilniuje bus bandomi dar bent trys nauji troleibusai

Troleibusų gamintojai netrukus į Vilnių pristatys keletą naujų transporto priemonių, pretenduojančių pakeisti pasenusias „Škodas“.

„Škodas“ pakeis „Škodos“?

Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ generalinis direktorius Vidmantas Striška 1diena.lt atskleidė, kad į Vilnių netrukus atriedės ir kitų kompanijų pagaminti troleibusai. Jie, kaip ir baltarusiški troleibusai „Vytautas“, bus bandomi sostinės gatvėse ir pretenduos pakeisti senstančius troleibusus „Škoda“. Tiesa, tikėtina, kad „Škodas“ pakeis... „Škodos“.

„Škoda“, „Solaris“, „Maz“ ruošiasi pristatyti savo troleibusus. Manau, kad pretendentų bus ir daugiau“, - teigė V.Striška. Pasak jo, nauji bandomieji troleibusai Vilniuje gali atsidurti jau po 2-3 mėnesių.

Kalbėdamas apie „Vytautą“, V.Striška teigė, esą baltarusiškas troleibusas stebuklų nedaro, tačiau jo kaina miestui išties patraukli. „Normali mašina. Kažkuo labai neišsiskirianti, bet nėra ir prastesnė už kitas. Norint, kad keleivių vežimo kaina nekiltų, matomai reikia pigesnių transporto priemonių“, - svarstė „Vilniaus troleibusų“ vadovas.

Pašnekovo teigimu, išbandžius visus kandidatus, bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas, kuris ir išaiškins, kiek ir kokių naujų troleibusų važinės Vilniaus gatvėmis.

Sostinėje šiuo metu kursuoja dviejų gamintojų troleibusai. Naujesnieji „Solaris“ markės troleibusai įsigyti 2004-2006 metais. Senieji „Škoda“ troleibusai jau baigia nusidėvėti, būtent juos „Vilniaus troleibusai“ nori palaipsniui pakeisti naujomis transporto priemonėmis.

„Vytauto“ avarija – dėl vairuotojo kaltės?

Kaip jau skelbėme, baltarusiškas „Vytautas“ pirmadienį sostinėje papuolė į nedidelę avariją. V.Striška ramino, esą baltarusiška technika su incidentu nieko bendra neturi, o dėl avarijos prie Žaliojo tilto veikiausiai kaltas vienas iš vairuotojų. Anot pašnekovo, labiau tikėtina, kad neatsargų manevrą atliko „Vytauto“ vairuotojas.

Kaip teigė V.Striška, „Vytautas“ pažeistas nesmarkiai, kaip ir su juo susidūręs „Volvo“ autobusas, priklausantis bendrovei „Vilniaus autobusai“. Naujojo troleibuso remontą turėtų apmokėti draudikai.

„Nemanau, kad tai brangiai kainuos“, - pridūrė „Vilniaus troleibusų“ vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių