Per Vilnių keliaus įspūdingas krovinys

Sekmadienio naktį kai kurios Vilniaus gatvės bus užtvertos – jomis į Baltarusiją bus vežamas net 9 metrų pločio krovinys. Šeštadienį sunkus eismas žadamas ir kelyje Klaipėda–Vilnius.

Žadamos spūstys

Pasak už krovinio gabenimą atsakingos įmonės „Maretas“ direktoriaus Eugenijaus Vekriko, vilkikas su trimis prikabintomis platformomis, ant kurių bus gabenamas krovinys iš Klaipėdos konteinerių terminalo, planuojama, pajudės šeštadienį, apie 5–6 val.

Milžiniškas krovinys bus vežamas magistrale iš Klaipėdos į Vilnių ir tik šeštadienio vakarą pasieks Grigiškes. Čia vairuotojams bus leista pailsėti, o apie vidurnaktį, kai eismas gatvėse apmiršta, krovinys keliaus Pirklių, Kirtimų, Gariūnų ir Oslo gatvėmis, Laisvės prospektu, Tūkstantmečio ir Žirnių gatvėmis bei Minsko plentu. Šiose gatvėse eismas bus ribojamas iki 4 val.

Visą kelią iki Vilniaus, per jį ir toliau iki Medininkų pasienio kontrolės posto krovinį lydės policijos pareigūnų ekipažai. Toliau saugų eismą jau užtikrins Baltarusijos pareigūnai, kurie krovinį palydės iki Navapolacke esančios naftos perdirbimo gamyklos.

Ar krovinys pajudės sostinės gatvėmis pagal grafiką, prognozuoti neįmanoma. Tai priklausys nuo daugelio aplinkybių, ypač nuo to, kaip seksis kelionė iš Klaipėdos.

Vilkikas judės vos 40 kilometrų per valandą greičiu, todėl kelyje gali susidaryti spūstys. Numatoma, kad jis sustos tik keturiose vietose. „Kad galėtume praleisti automobilius, važiuojančius iš Klaipėdos į Vilnių“, – paaiškino E.Vekrikas.

Keliauja dalimis

Pasak bendrovės „Maretas“ vadovo, tai pirmasis tokio dydžio krovinys, patikėtas pervežti jo darbuotojams. „Tai pirmas tokio pločio krovinys, dėl svorio mes neišgyvename, yra tekę vežti ir 150–170 tonų sveriančius krovinius“, – kalbėjo bendrovės direktorius.

Krovinio turinys – metalinė kolona-plokštė, naudojama naftos perdirbimo įmonėse, – buvo pagaminta Ispanijoje. Iš jos įspūdingų matmenų: 48 metrų aukščio, 9 metrų pločio ir 190 tonų svorio įrenginys laivu buvo atplukdytas į Klaipėdą. „Kadangi tokio krovinio mes niekaip negalėtume pervežti, jis buvo supjaustytas į dvidešimt smulkesnių gabalų. Aukštis sumažėjo, tačiau diametras išliko toks pats“, – pasakojo E.Vekrikas.

Dėl kolonos pločio nepatogumų turėta jau Klaipėdoje. Teko praplatinti muitinės vartus, nes pro juos kolona netilpo. Neaišku, ar tokių nepatogumų neiškils ir kitose Lietuvos vietose.

Važiuos kelis kartus

„Parašykite, kad mes esame labai dėkingi Vilniaus policijai, leidusiai mums važiuoti miesto gatvėmis. Jei ne jie, būtume turėję dar daugiau problemų, būtume turėję važiuoti aplinkkeliais ir kai kuriose vietose būtume buvę priversti iškirsti ištisas medžių alėjas“, – kalbėjo E.Vekrikas.

Pasak jo, tikimasi, kad visa kelionė per Vilnių vyks sklandžiai, nors kai kurios miesto gatvės, kuriomis bus vežamas šis krovinys, yra ne ką platesnės, nei pati metalinė kolona, vos 9 metrų ir 15 centimetrų.

Į pirmąją kelionę yra išleidžiamas vilkikas su trimis platformomis, jei kelionė vyks, kaip planuota, antrą kartą jų gali būti daugiau. „Tikimės, kad visą krovinį pavyks pervežti per keturis penkis kartus“, – vylėsi „Mareto“ vadovas.

Kiti pervežimai planuojami šį mėnesį ir lapkričio pradžioje.

„Nedažnai mums leidžiama važiuoti autostrada, dažniausiai tenka krovinius vežti kaimo keliais. Kaimiečiai kai pamato mus, sveikina, net vėliavėlėm mojuoja. Patikėkite tokie kroviniai tikrai įspūdingai atrodo“, – teigė E.Vekrikas.


Šiame straipsnyje: krovinysdidelis krovinysMaretas

NAUJAUSI KOMENTARAI

o

o portretas
tai ar Lietuva užsidirbs iš to ką nors? ar dar primokės BT? kaip ten buvo su ta el energija, kurią tiekėme BT, o BT neatsiskaitė su LT, išskyrus, matomai tik suintersuotus asmenis. Tai kaip ten buvo? ir kaip bus dabar?

andrius

andrius portretas
DEBILAI :DDD

T

T portretas
o keliu negaila??? kazkam pinigai, o kazkam pakabas tvarkyt
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių