Vilniaus oro uostui įtarimų kelia taksi paslaugų kainos

Tarptautinis Vilniaus oro uostas trečiadienį kreipėsi į šalies Konkurencijos tarybą ir paprašė, kad ši įvertintų keleiviams siūlomų taksi paslaugų kainas oro uoste.

„Tikiuosi, kad taryba įvertins gautą informaciją ir pateiks savo išvadas, – sakė oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila. – Oro uostas yra miesto ir šalies vartai, o važiuojant iš jo taksi, dažnai pirmąkart susiduriama su miesto paslaugų sfera. Nenorime, jog ši pažintis miesto ir šalies svečiams paliktų nemalonų įspūdį, įskaitant ir taksi paslaugų kainą. Mums kelia įtarimų taksi paslaugų kainos, kurios oro uoste yra keliskart didesnės nei mieste.“

Iki praėjusių metų spalio oro uoste taksi paslaugas teikė vienintelė Vilniaus miesto bendrovė – „Martono taksi“. Baigiantis sutarčiai su ja, oro uostas pakvietė visas sostinės taksi įmones dirbti atvykimo terminalo prieigose.

Atlikus atranką, sutartys pasirašytos su 3 įmonėmis – bendrovėmis „Pigus taksi“, „Merselita“ ir „Martono taksi“. Šiuo metu vidutinė paslaugų kaina yra apie 6 litai už kilometrą ir 9 litai už įsėdimą.

Pasak T.Vaišvilos, atlikto keleivių tyrimo duomenimis, daugiau nei 26 proc. oro uosto klientų naudojasi taksi paslaugomis, o tai – daugiau nei 350 tūkst. klientų per metus. Oro uosto skaičiavimais, esant tokiam keleivių srautui, paslauga turėtų būti keliskart pigesnė.

Oro uostas, abejodamas tokių aukštų kainų pagrįstumu, šią savaitę susitiko su šiomis bendrovėmis ir paprašė paaiškinti nustatytas paslaugų kainas. Oro uosto manymu, bendrovių atsakymai buvo neišsamūs ir nepagrindė esamų paslaugų kainų, vežant keleivius iš Vilniaus oro uosto.


Šiame straipsnyje: oro uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių