Vilniaus centre vyko kvapą gniaužiančios lenktynės

Dūmai, slystančių padangų garsas, ir beprotiškas 100 km/h greitis. Tokiu reginiu praėjusį savaitgalį žiūrovus traukė Vilniaus koncertų ir sporto rūmų aikštelėje vykstančios varžybos. Tiesa, varžėsi ne tikri lenktyniniai automobiliai, bet 10 kartų mažesnės radijo bangomis valdomos jų kopijos.

Beveik 54 dalyviai  iš Lietuvos, Latvijos, Estijos bei Vokietijos – tiek sulaukta jau tradiciniu tampančiame renginyje „Vilniaus taurė 2008“. Lenktynių dalyviai varžėsi trijose klasėse  - su vidaus degimo varikliais (TC10-IC) ir elektra varomais modeliais (TC-10S), ir drifto (šoninio slydimo) rungtyje. Beveik visas prizines taures tarpusavyje pasidalijo latvių ir estų sportininkai. Tik drift`o rungtyje laimė šypsojosi lietuviui Martynui Mockui, kuris iškovojo pirmąją vietą, o vidaus degimo varikliais varomų automodelių klasėje trečią vietą pavyko iškovoti lietuviui Mindaugui Ambrasui.

Pirmąją vietą vidaus degimo varikliais varomų modelių klasėje pelnė latvis Janis Klimenkovs aplenkęs kvalifikacijų metu pirmavusį ir pernai pirmąjį prizą iškovojusį estą Olev Pihl. Jo valdomas automodelis užgeso finalinio starto metu ir O. Pihl įnirtingoje kovoje nebesugebėjo pavyti varžovų bei liko ketvirtas. Antrąją vietą vidaus degimo varikliais varomų modelių klasėje pelnė Ranno Luuk iš Estijos.

Elektra varomų modelių klasėje pirmoji vieta atiteko estui Priit Luman. Jis pirmavo visų varžybų metu, tačiau pergalę užsitikrino tik trečiojo finalinio važiavimo metu, todėl įtampos varžybose netrūko. Antroji vieta elektra varomų automodelių klasėje atiteko Ranno Luuk, trečioji – Krišjanis Rolis.

„Vilniaus taurė“ naujovė – automodelių drifto (šoninio slydimo) varžybos. Šioje rungtyje varžėsi 20 dalyvių. Drifto esmė – kuo grakščiau slystant įveikti posūkius, o įspūdingiausia šių varžybų dalis – kai finaliniuose važiavimuose automodelių pilotai slysta posūkiuose po du, tačiau jų vairuojami modeliai negali prisiliesti vienas prie kito. Pirmąją vietą drifto varžybose pelnė šiaulietis Martynas Mockus.

„Džiaugiuosi, kad „Vilniaus taurė“ šiemet sulaukė kur kas didesnio ir dalyvių, ir žiūrovų dėmesio. Smagu, kad automodelių sportas Lietuvoje įgauna vis daugiau pagreičio“, - sako renginio organizatorius Robertas Daskevičius.

Renginys vyko specialiai paruoštoje Vilniaus koncertų ir sporto rūmų aikštelėje. Renginio trasa buvo specialiai parengta „Vilniaus taurės“ varžyboms, trasos tiesioji tęsėsi apie 70 metrų, joje automodeliai ir galėjo išvystyti įspūdingą 100 km/h greitį.

Renginio metu adrenalino netrūko  ne tik dalyviams, bet ir žiūrovams. Finalinių važiavimų dieną savo jėgas valdyti automodelį galėjo išbandyti susirinkę žiūrovai. Jiems buvo įrengta speciali mini trasa, kurioje reikėjo apvažiuoti išdėstytas „Battery+“ gėrimo skardines. Du greičiausiai mini trasą įveikę žiūrovai galėjo išmėginti ir distanciją, kurią reikėjo įveikti varžybų dalyviams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių