Viešojo transporto pertvarka tebekelia aistras

Aistros dėl viešojo transporto pertvarkos uostamiestyje toliau nerimsta. Tauralaukio ir Mazūriškių gyventojai tebesipiktina, kad buvo panaikintas 7 maršrutinis taksi. Miesto valdžią jie užvertė skundais.

Persėdo į autobusą

Kokia situacija viešajame transporte po pertvarkos, antradienį domėjosi miesto meras Vytautas Grubliauskas.

„Viešojo transporto pertvarka sveikintinas dalykas, bet kelia daug klausimų. Tačiau nėra nė vienos reformos, kuri visus tenkintų 100 proc. Naudai parodyti neužtenka kelių savaičių“, – tvirtino meras.

Pasak V.Grubliausko, jis daugiausia nusiskundimų sulaukia iš šiaurinės miesto dalies, ypač Tauralaukio, Mazūriškių gyventojų dėl 7 maršrutinio taksi panaikinimo.

Tokių skundų anksčiau sulaukė ir Klaipėdos savivaldybė. Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus tvirtino, jog sulaukė 130 skambučių iš žmonių, kurie piktinosi 7 maršrutinio taksi panaikinimu.

„Žmonėms aiškinau, kad jie kur pigiau važiuos. Dabar tokių skambučių nebėra“, – pasakojo R.Mockus.

Viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ Gintaras Neniškis tvirtino, kad iš klaipėdiečių reakcijos į pertvarką buvo įvairios. Dabar yra likusi vienintelė vieta, iš kurios sulaukiama skundų – tai Tauralaukis ir Mazūriškės. Jų gyventojai yra surinkę kelis šimtus parašų prieš pertvarką.

„Atsižvelgiant į tai, tikėjomės, kad daugiau keleivių važiuos 7 privežamuoju maršrutu. Jis važiuoja ilgiau nei buvęs maršrutinis taksi. Tikslus jo ir grafikas. Tačiau puse naujojo maršruto reisų važiuoja 2-3 žmonės. Pastebėjome, kad daugiau žmonių perėjo į 14 maršruto autobusą“, – komentavo direktorius.

Vėl keis grafikus

Anot G.Neniškio, sulaukiama daug pasiūlymų iš gyventojų keisti 7 privežamojo maršruto rytinius ir popietinius grafikus. Atsižvelgiant į juos, tvarkaraščiai bus koreguojami.

7 maršruto autobusėlis dažniau važiuos nuo 6.40 iki 7.30 val. ir nuo 15 iki 18 val., kada dauguma mokinių grįžta iš pamokų, būrelių. Nuo pirmadienio dažniau važiuos ir 14 maršruto autobusas.

„Pastarasis važiuoja iki Tauralaukio pradžios, tačiau dauguma žmonių iš maršrutinio taksi persėdo į jį. Autobusas toliau važiuoti negali, nes nėra infrastruktūros. Gatvės rekonstrukcija viską išspręstų“, – pabrėžė G.Neniškis.

Sulaikė pirmą „zuikį“

Per dvi savaites privežamaisiais maršrutais preliminariai važiavo 17 tūkst. 200 keleivių. Populiariausiais maršrutais išlieka 11A ir 2A. Juos aptarnaujantys autobusiukai perveža 10 tūkst. keleivių.

G.Neniškis tvirtino, jog šiokių tokių problemų vis dar kyla su raudonųjų autobusiukų vairuotojais, kurių dauguma perėjo iš maršrutinių taksi. Jie bando lenktyniauti, užlįsti prieš autobusą, nestoja stotelėse, nesilaiko tvarkaraščių. Tikrinama žinia, kad ne visi vairuotojai duoda bilietus.

Nors mažajame autobuse vairuotojai turi geresnes sąlygas prižiūrėti, ar keleiviai atsiskaito už kelionę, jau išaiškintas vienas keleivis važiavęs be bilieto. Kontrolė juose bus dažnesnė.

Naujuosiuose maršrutuose autobusuose parduodamų popierinių bilietų, kurie yra brangesnis nei kioske, skaičius išlieka didelis. Praėjusią savaitę kelias dienas įstaiga jų buvo pritrūkusi.

Nori naujų maršrutų

Pasak G.Neniškio, iš gyventojų sulaukiama prašymų dėl naujų maršrutų. Geresnio susisiekimo nori Baltijos prospekto gyventojai. Šiuo metu čia gyvenantys žmonės toliausiai turi eiti iki stotelės.

„Šioje vietoje yra menkas susisiekimas. Ateityje galvojame jį pagerinti. Manome, kad būtų tikslinga į bendrą sistemą integruoti priemiestinius maršrutus į Šernus, Tolupį, Jakus. Tai ne tik atpigintų kelionę keleiviams, bet ir pagerintų susisiekimą mieste. Baltijos prospektu galėtų važiuoti autobusas, vykstantis į Jakus“, – tvirtino G.Neniškis.

Pasak R.Mockaus, situacija pagerėjo ir likusiuose maršrutiniuose taksi. Dabar mieste dirba keturi vežėjai. Anksčiau jų buvo dešimt. Važiuoja 80 transporto priemonių. Anksčiau jų 120.

„Nebėra lenktynių“, – pabrėžė R.Mockus.

Anot jo, nuo rugsėjo mieste važinės naujesni maršrutiniai taksi – iki 14 metų senumo. Iki šiol tokių transporto priemonių amžius buvo 16 metų.

Pailgėjo ir 8 maršrutinio taksi važiavimo laikas. Dabar jis iš stoties išvažiuoja ne vidurnaktį, o pusvalandžio vėliau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

daina

daina portretas
Negerbiamasis Neniški ir Mockau, nelyginkite Mozūriškių su Tauralaukiu. Tauralaukis yra ne rajonas, o MIESTAS. Todėl privalote užtikrinti gyventojams ne normalų susisiekimą su ligonine (niekas tokio maršruto Jūsų neprašė), o su MIESTO CENTRU. Jeigu Jums knietėjo išvyti praivačius vežėjus, tada tą Jūsų raudoną autobusiuką privalėjote paleisti bent iki Žemaitijos. Privalėjote atsižvelgti į gyventojų pageidavimus. O dėl 14-to autobuso pratęsimo, nejuokinkit. Jau 20 metų giedat tą pačią giesmelę, užuot seniai pratęsę šį maršrutą. O jeigu nesugebate ar nenorite to padaryti, reikėjo palikti buvusį , ir labai patogų, privačių vežėjų 7-tą mikroautobusą.

NEAISKU

NEAISKU portretas
O KAIP IS SILUTES PLENTO NUVAZIUOT IKI LIGONINIU MIKRIUKU?

Klaipėdietė

Klaipėdietė portretas
Manau, kad sumažėjusiu "mikriuknepatenkinti ne tik Mazriškių ar tauralaukio gyventojai, bet ir "miegamųjų" rajonų gyventojai
VISI KOMENTARAI 26
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Naujai suskambėjusios dainos išjudino ir jaunimą, ir senjorus
    Naujai suskambėjusios dainos išjudino ir jaunimą, ir senjorus

    Klaipėdiečiai ir uostamiesčio svečiai šėlo pagal naujai suskambusią lietuvių liaudies muziką. Dalis senųjų lietuviškų dainų virto visiškai neatpažįstamomis ir galėjo varžytis su šiuolaikiniais hitais. ...

    1
  • Uostamiestyje neįsijungė dalis gatvės žibintų
    Uostamiestyje neįsijungė dalis gatvės žibintų

    Klaipėdoje, Liepojos gatvėje, šeštadienio vakarą neveikė dalis gatvės apšvietimo žibintų. Buvo užtemęs ruožas ties gyvenamuoju „Dragūnų“ kvartalu, važiuojant iš šiaurinės miesto dalies į pietus. ...

    1
  • Danijos vėjo jėgainės gali atsirasti ir prie Lietuvos krantų
    Danijos vėjo jėgainės gali atsirasti ir prie Lietuvos krantų

    Kitąmet šimto penkiasdešimt metų jubiliejų minėsiantis Danijos Esbjergo uostas yra vienas didžiausių vėjo jėgainių uostų Europoje. Užkariavę Šiaurės jūros rinką danai gręžiasi ir į Baltijos jūrą. ...

    7
  • Kitais metais Nidoje bus tvarkomas Urbo kalnas
    Kitais metais Nidoje bus tvarkomas Urbo kalnas

    Vienu iš Nidos simbolių laikomas Urbo kalnas su švyturiu jau kitąmet bus pradėtas tvarkyti, rašo dienraštis „Lietuvos žinios“. ...

  • 70 metų sulaukęs Šventosios švyturys įsileido smalsuolius
    70 metų sulaukęs Šventosios švyturys įsileido smalsuolius

    Šeštadienį, Pasaulinę švyturių dieną, paminėtas Šventosios švyturio 70 metų jubiliejus. Šia proga jis atvėrė duris lankytojams. Norinčių pasigrožėti panorama iš viršaus netrūko, tad teko lauk...

  • Slaugytojas Norvegijoje: čia dirbu, o ne ariu
    Slaugytojas Norvegijoje: čia dirbu, o ne ariu

    Šiame darbe maža romantikos. Be to, jis reikalauja ir didelio atsidavimo, ir profesionalumo. Tačiau tik padirbėjęs Norvegijoje ergoterapeutas Mantas Gilys patyrė, kaip išties turėtų būti vertinami – įskaitant ir materialinę i&scar...

    1
  • Iš nuskendusio laivo iškeltas varpas tapo eksponatu
    Iš nuskendusio laivo iškeltas varpas tapo eksponatu

    Gegužės pradžioje iš netoli Lietuvos teritorinės jūros nuskendusio laivo iškeltas varpas tapo muziejaus eksponatu. Radinys, taip pat šūsnis geros kokybės nuotraukų bei filmuota medžiaga apie ekspediciją į Baltijos gelmes perduot...

  • Vietoj nuogalių pliažuose – šuniukai
    Vietoj nuogalių pliažuose – šuniukai

    Pakeitus higienos normą, kad paplūdimiuose savivaldybės turi numatyti zoną, kur būtų galima atsivesti šunis, neišvengiama nesusipratimų ir konfliktų. Gelbėtojai nespėja drausminti į oficialius pliažus besiveržiančių šeiminin...

    9
  • Uostamiesčio politikas supykdė visuomenininkus
    Uostamiesčio politikas supykdė visuomenininkus

    Klaipėdos tarybos narys Vytautas Čepas užsitraukė grupelės visuomenininkų nemalonę. Jie kreipėsi į miesto Etikos komisiją, prašydami įvertinti, ar politikas nenusižengė taikomiems etikos standartams. ...

    16
  • Metų jūrininkas ramybės nemėgsta
    Metų jūrininkas ramybės nemėgsta

    Klaipėdietis jūrų kapitonas Juozas Liepuonius neseniai grįžo iš misijos prie Afrikos krantų – vadovavo karinei fregatai, saugančiai vienos Libijoje dirbančios korporacijos inžinierius. Ši šalis vis dar apimta sumaišti...

    6
Daugiau straipsnių