Viešojo transporto galimybių studijos Vilniuje konkurse siūlomos kainos - per didelės

Viešojo transporto galimybių studijos Vilniuje konkurse pasiūlius per didelę kainą, viešųjų pirkimų komisija svarsto, ar derėtis, ar skelbti naują konkursą.

"Buvo trys konkurso dalyviai, vienas atkrito. Tada paaiškėjo, kad kiekvienas iš likusių 2 dalyvių siūlo kainą, didesnę negu yra numatyta lėšų planui parengti. Vienas iš dalyvių užsiprašė net dukart daugiau, kitas šiek tiek mažiau", - "Verslo žinioms" sakė Vilniaus mero pavaduotojas Romas Adomavičius.

Specialiajam transporto planui parengti savivaldybė ketina skirti 850 tūkst. litų.

Pasak R.Adomavičiaus, manoma, kad reikėtų pereiti prie tiesioginių derybų etapo ir išsirinkti laimėtoją, tačiau tam prieštarauja teisininkai, jie siūlo skelbti naują konkursą.

"Tada užtruktume dar metus", - teigė vicemeras.

Naujajame plane, pasak R.Adomavičiaus, būtų siekiama išnagrinėti keletą alternatyvų, ko reikia Vilniaus mieste, kad gyventojai kuo daugiau naudotųsi viešuoju transportu.

"Viena iš galimybių - optimizuoti tai, ką turime dabar, tai yra autobusų, troleibusų ir mikroautobusų eismą, galbūt to užtektų. Kita - įvesti dar vieną transporto rūšį, ją rinktųsi apie 50 proc. keleivių. Specialiajame plane būtų atsakymas į klausimą, ar tai turėtų būti metro, ar tramvajus, ar kokia nors kita ypatinga transporto rūšis", - sakė R.Adomavičius.

Anot jo, specialiajame plane būtų nubrėžta mažiausiai 20-30 metų perspektyva.

Pasak R.Adomavičius, iki šiol rengtos transporto studijos buvo neobjektyvios, proteguojančios vieną ar kitą transporto rūšį. Buvusio mero Artūro Zuoko kadencijos laikotarpiu itin aktyvūs buvo tramvajų eismo entuziastai, vėliau suaktyvėjo metro šalininkai.

Paskutinį kartą šį konkursą sostinės savivaldybė paskelbė šiemet pavasarį.


Šiame straipsnyje: viešasis transportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių