Verslo klientams - greitas aptarnavimas Vilniaus oro uoste

Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) nuo vasario mėnesio verslo klase keliaujantiems keleiviams siūlo naują "Greito aptarnavimo" ("Fast track") paslaugą. Ją įsigiję, verslo klientai gali naudotis atskiru įėjimu, kur greičiau atliekamos procedūros prieš skrydį.

Greito verslo klasės klientų aptarnavimo paslaugą TVOU teikia oro linijų bendrovėms, kurios ją suteikia savo verslo klientams. Šiai paslaugai teikti oro uoste įrengtas atskiras įėjimas, pro kurį praėję kvietimus šiai paslaugai turintys verslo klientai aviacijos saugumo patikros darbuotojų yra aptarnaujami greičiau ir be eilės.

"Tokia paslauga teikiama moderniausiuose Europos oro uostuose ir ja dažniausiai naudojasi verslo klasės ir lojalumo programų aukščiausio lygio keleiviai. Teikdamas šią paslaugą, Vilniaus oro uostas siekia tapti kuo patrauklesniu partneriu oro linijų bendrovėms, aptarnaujančioms verslo klientus", - pranešime spaudai cituojamas TVOU Aviacinių paslaugų skyriaus viršininkas Simonas Bartkus.

Pasak S.Bartkaus, oro uostas, gerindamas aptarnavimą ir plėsdamas paslaugų spektrą, dar labiau sutrumpina verslo klientams laiką, praleidžiamą oro uoste.

"Laikas verslo klientams yra ypač svarbus. Vykstantys verslo reikalais vertina oro uosto artumą nuo miesto centro, todėl keleiviai, praėjus vos valandai po dalykinio susisitikimo, jau gali sėdėti lėktuve", - nurodo TVOU atstovas.

Verslo klasės keleiviams Vilniaus oro uoste taip pat veikia "Verslo klubas", kur atskiroje erdvėje jie gali praleisti laiką iki skrydžio. Oro uoste visame keleivių terminale veikia nemokamas bevielio interneto ryšys, ypač vertinamas verslo keliautojų.


Šiame straipsnyje: vilniaus oro uostas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių