Vartotojams patarė nepirkti bet kokios prekės

Nusiskundimų dėl prastų maisto produktų uostamiestyje mažėja. Tokie rezultatai pristatyti vakar Pasaulinę vartotojų teisių ir Europos vartotojų dieną.

Šia proga Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža visiems vartotojams linkėjo nusipirkti saugius, kokybiškus, atitinkančius poreikius maisto produktus.

„Apsipirkdami vartotojai turėtų būti budrūs. Svarbu, atkreipti dėmesį į produkto ženklinimą, laikymo sąlygas, tinkamumo vartoti terminą, ar nėra pažeista pakuotė. Nereikia pirkti bet kokios prekės – neapžiūrėjus produkto įsimesti jį į krepšį“, – pabrėžė viršininkas.

A.Baužos teigimu, situacija Klaipėdos mieste, rajone ir Neringoje situacija nėra bloga.

Vartotojų skundų dėl prastų maisto produktų mažėja. Užpernai jų buvo sulaukta 281. Iš jų pasitvirtino 35 proc. Praėjusiais metais skundų buvo sulaukta mažiau – 241. Mažiau ir jų pasitvirtino – 32 proc.

Per pirmuosius du šių metų mėnesius tarnyba sulaukė 41 skundo. Iš jų pasitvirtino 22 proc.

Pasak A.Baužos, dažniausiai klaipėdiečiai skundžiasi maisto produktais, įsigytais prekybos centruose. Pernai šie skundai sudarė 63 proc. visų pagrįstų nusiskundimų.

Mažiau vartotojų kreipėsi dėl viešojo maitinimo įstaigų. Jie sudarė 33 proc. visų pagrįstų skundų.

A.Bauža pasakojo, kad dažniausiai pasitvirtina vartotojų nusiskundimai dėl maisto produktų kokybės. Tarp pasitvirtinusių skundų jie sudaro 41 proc.

Antroje vietoje pagal pagrįstumą yra skundai dėl higienos. Tarp pasitvirtinusių skundų jie sudarė 21 proc. Trečioje vietoje yra skundai dėl produktų ženklinimo. Tarp pasitvirtinusių jie sudarė 13 proc.

Pagal produktus daugiausia pasitvirtinusių skundų pernai buvo dėl viešojo maitinimo įstaigų patiekalų. Antroje vietoje buvo mėsos gaminiai, trečioje – žuvys ir jų produktai.

A.Bauža maisto produktais nepatenkintiems vartotojams pirmiausia patarė kreiptis į prekybos centrą, iš kurio pirko. Viršininkas pabrėžė, kad svarbu išsaugoti pirkimo čekį, kol pasibaigs produkto tinkamumo terminas. Tada bus galima pareikšti pretenziją.

„Jei vis tik nepavyksta susitarti pirkėjui ir pardavėjui, tada vartotojas gali kreiptis į mūsų tarnybą“, – pabrėžė viršininkas.

Į Klaipėdos valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą galima kreiptis ir nemokumu telefonu, kuris veikia visą parą, 8 800 40403.

„Būtent šia linija ir sulaukiame daugiausia skundų. Priimami ir anoniminiai nusiskundimai. Tačiau būtų gerai, kad skambinusysis pasakytų savo telefono numerį, elektroninį paštą, kad galėtume pranešti apie skundo ištyrimą ir, jei prireiks, pasitikslinti įvykio aplinkybes“, – tvirtino viršininkas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių