Užsiliepsnojusiame kelte buvo plukdomi Žalgirio arenos langai (papildyta)

Kauno savivaldybės atstovai vakar pavirtino, kad nelaimę patyrusiu keltu "Lisco gloria" buvo gabenami ir specialūs langai, skirti Nemuno saloje statomiems sporto rūmams.

Krovinio likimas nežinomas

Kauno mero patarėjas Žalgirio arenos statybos klausimais Vygantas Gudėnas įsitikinęs, kad Baltijos jūroje įvykusi nelaimė arenos statybos darbų nesustabdys.

Patarėjo teigimu, į kelte esantį vilkiką yra pakrauta maždaug 500 kv. m stiklo. „Kol kas nežinoma, ar kelte esantis stiklas dar bus tinkamas fasadui. Todėl, nieko nelaukiant, buvo užsakyta papildoma stiklo partija, kad darbai nesustotų. Maždaug po trijų savaičių stiklai bus Kaune, todėl gaisras kelte nesutrikdys darbų grafiko“, – teigė V.Gudėnas.

Keltas šiuo metu yra netoli Danijos. Laive yra stiklai, skirti arenos viršuje esančiam techniniam aukštui užsandarinti. Stiklus montuoja bendrovė „KG Constructions“, kurios vadovai ir pasirūpino nauju užsakymu.

Apie vėlavimą nekalba

"Turime spėti", – į kalbas apie galimus dar didesnius arenos statybos vėlavimo terminus nesileido jos statybas prižiūrintis Kauno mero patarėjas V.Gudėnas.

Areną statanti bendrovė "Vėtrūna" ir Kauno savivaldybė vasaros pabaigoje susitarė, kad šį rudenį turėjusių pasibaigti statybų pabaiga nukeliama iki vasario. Per dvejus Žalgirio arenos statybos metus į ją investuota pusė numatytų lėšų, tačiau pastaruoju metu darbų tempai akivaizdžiai paspartėję, o ir atliekami darbai – brangesni.

Šiuo metu aktyviai montuojamas stiklinis fasadas. Iš Vokietijos vilkikais kas antrą dieną atvežami 10 ir 35 cm storio ir kelių šimtų kilogramų svorio, itin skaidrūs, šilumos nepraleidžiantys stiklai. Kiekvienas stiklo lakštas turi savo numerį, todėl žinoma, kurioje tiksliai vietoje jis turi būti įmontuotas.

Dviem pamainomis ir savaitgaliais dirbantys darbininkai užsibrėžė tikslą stiklus sumontuoti pirmoje lapkričio pusėje. Iki to laiko turėtų būti įrengtas šiluminis mazgas. Prasidės arenos šildymo sezonas. Tada į darbą galės kibti apdailą montuosiantys darbininkai.

Arenoje šiuo metu įrengiami liftai, statomos kai kurios pertvaros, klijuojamos plytelės. Aikštelės vietoje pakloti grunto pašildymo vamzdynai, netrukus bus įdiegta ir šaldymo įranga, todėl ledo danga arenoje galės išsilaikyti du mėnesius. Aikštės grindų storis bus apie 30 cm, grindų pagrinde bus paklota apie 20 km vamzdelių.

Dirba ir kitos bendrovės

Arenos statybos į priekį stumiasi keliais frontais. Vienu metu pastate ir aplink jį zuja kelių bendrovių darbuotojai.

"Kauno tiltai" baigia statyti naują tiltą į Nemuno salą ir dar šiais metais pradės valyti Nemuno kanalą. Tuo metu už dviejų lygių automobilių stovėjimo aikštelės įrengimą atsakinga "Hidrostatyba" tvirtina pirmo aikštelės aukšto pagrindą ir tikisi ant jo asfaltą išlieti iki žiemos. Paskui bus sumontuotos metalinės antro aukšto konstrukcijos.

Aplinkos tvarkymo darbai paliekami pavasariui. Iki jo dar yra laiko apsvarstyti kelis galimus teritorijos formavimo akcentus. Pavyzdžiui, arenos architektas Eugenijus Miliūnas savo vizijose prie vieno arenos kampo mato lauko krepšinio aikštelę.

V.Gudėnas teigė, kad darbų sparta jį tenkina ir pylos rangovams pastaruoju metu tenka duoti nedažnai. Nuo spalio tik arenos ir Europos krepšinio čempionato reikalais besirūpinantis buvęs savivaldybės administracijos direktorius teigia jokių didelių naujų spragų statybose kol kas neįžiūrėjęs, nes ir eidamas ankstesnes pareigas išsamiai turėjo domėtis statybomis.

"Galima sakyti, kad dabar pareigos ramesnės. Anksčiau mane kaldavo, dabar aš kalu", – šyptelėjo mero patarėjas.


Šiame straipsnyje: Žalgirio arenaKauno arena

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių