Uostamiestyje „mikriukai“ ieško būdų išgyventi

Grįžti į straipsnį

mikriuku keleive

mikriuku keleive portretas
Be mikriuku Klaipedoje butu sunku.Zmones prie ju iprate ir vairuotojai kulturingesni negu autobusu vairuotojai.Norisi palinketi kad mikriukai isliktu ilgai kaip patogi susisiekimo priemone.Aciu visiems jiems ir geros kloties.

Vytautas Lupeika

Vytautas Lupeika portretas
Dirbat gerai,tvarkingai ir atsakingai.Esat ir būsit miestui ir miestelėnams reikalingi.Gal truputis daugiau reikėtų Jūsų iniciatyvų ieškant,siūlant naujų maršrutų į artimesnius ar tolimesnius priemiesčius,į atskiras pramonės zona, nutolusias poilsio vietoves /kad ir sezonines/,gal ir laisvų maršrutų idėjas...SĖKMĖS.

klaipėdietis

klaipėdietis portretas
baisus techninis stovis, o apie eismo taisyklių pažeidinėjimus jau geriau nekalbėti......

jolanta

jolanta portretas
Apie taisykliu pazeidima atskira kalba.Bet ,kad Minijos gatve nera marsrutkes-tai yra blogai.1 ir 3 panaikino-kaip vaziuoti?Argi negalima leisti panasiai kaip 9 autobusas pro Minijos gtv. iki ligoniniu?.Ar cia gyvenantys zmones turi eiti i Taikos pr. arba laukti 9 ir 1?

milda

milda portretas
Išgyvena tie mikriukai.Anądien teko važiuoti šeštu mikro autobusiuku ,tai net talonėlių vairuotojas nesiteikė atplėšti keleiviams.Vadinasi gyvena puikiai.

W.

W. portretas
Savivaldybė galėtų pagaliau paskelbti naują konkursą su naujomis sutarties sąlygomis.Dabar galioja dar prieš caro-maro laikus pasirašyta sutartis.Su savininkais nežinia kaip laimėjusiais konkursą.Tai ir laikosi visi įsikabinę:vieni-kad išsilaikytų ir neišvytų,kiti-kad mikriukus uždusintų ir rinką pasiimtų...

Orakulas

Orakulas portretas
Apie mikriukų privalumus galima diskutuoti tik tada, kai jų daug. Išėjai į gavę, kilsterėjai ranką - ir važiuoji. Kuo mažiau mikriukų trasose, tuo labiau nepatraukli jų paslauga. kai reikės greitai, žmonės rinksis taxi, o stovėti gatvėje ir laukti, kol pravažiuos koks mikriukas, kai tuo tįarpu jau pora autobusų pro šalį nurūko, nėra viliojanti perspektyva. Mikriukai turi atlikti savo, tegul ir brangesnę, bet mobilią funkciją. Kitaip jie nereikalingi. Autobusų parko lobistai tai praktiškai per keltą metų nemažomis pastangomis jau įrodė.

rr

rr portretas
O kad buvo 12 marsrutas, net neatsiminet! jIs zlugo kartu su 1 marsrutu, o jie abu zlugo, nes protinga valdzia paleido Minijos gatve 9 autobusa. Ir nebeliko nei 1, nei 12 marsruto. Is zveju kaimelio (Baltijos zveju kolukis) zmones - pensininkai, invalidai, mazi vaikai zygiuoja didziuli atstuma iki stoteles. Tik niekas i ju dejones nekreipia demesio, ir i skundus taip pat. O dar kai Minijos gatve is viso del remonto buvo uzdaryta, visi pamatem, kokie proto bokstai valdininkai.

V

V portretas
Siūlau mikriukuose irengti kortelių skaitytuvus ir vežti vienodai kaip ir autobusais

mio

mio portretas
AS PALAIKAU MIKRIUKUS MAN NESVARBU NEI STOVIS NEI KULTURA IR TTT VEZA /KAINA PADORI /ZMONES DARBO TURI /PATOGU BET KUR GALIMA ISLIPTI /STRAIPSNIS AISKIAI UZSAKYTAS SAVIVALDYBES

klaipėdietis

klaipėdietis portretas
civilizuotam pasaulį yra autobusai, troleibusai, tramvajai, skubantiems yra taxi. tokio bardako kaip pas mus nėra.

del 2 marsruto

del 2 marsruto portretas
I sportininku raj. vaziuoja tik 2 marsruto mikroautobusas,jis tikrai buna beveik tuscias. Bet jo net neimanoma susistabdyti,kiek buvo atveju,kad pralekia pro Akropoli net nesustoje.O kito reik laukti neaisku,kiek iki kada,nes jokiu grafiku nera. Tenka lipt i bet koki autobusa,vaziuojanti,iki bibliotekos stoteles ir eit pesciomis.Ne karta norejau nueit iki stadiono ir isbarti vairuotojus ar susirast atsakinga asmeni,nes nesuprantu,kam tada isvis reikalingas tas marsrutas. Apie autobusiuku stovi, tai kita tema...

Pranas

Pranas portretas
Mikriukai vienintele padori viešojo transporto priemonė. Greitai, patogiai ir sustoja visur. Ir nėra ko varyti ant jų! O dėl stovio, tai galima be problemų pakeisti i naujesnius, geresnius, prabangesnius, bet paskui verksit kad važiavimo kaina pakilo :)

maryte

maryte portretas
didziausias dziaugsmas mums butu jei pradetu vaziuoti marsrutiniai autobusiukai i Dituvos sodus Tikiu -jie vazioutu pilnuteliai! kaip gerai kad vaziuoja 11 marsrutinis i Sernu sodus.

viena ponia

viena ponia portretas
daznai vaziuoju mikroautobusais. Taciau yra dalis vairuotoju, kurie neduoda talonelio. Reiketu dazniau kontrolieriams patikrinti, tada gal ir nebankrutuotu marsrutai.

gf

gf portretas
Naikinti juos reikia, o ne integruoti. Tegul nyksta. Tik geriau bus. Niekur normaliame pasaulio mieste nėra mikroautobusų, o jei vienu ar dviem maršrutais ir važiuoja mikroautobusai, jie yra laikomi autobusais ir priklauso tai pačiam autobusų įmonei, o ne chaltūrščikams.

to gf

to gf portretas
tave naikint reikia, niekur pasaulyje nera autobusu besivelkanciu 30 km/h

To 17

To 17 portretas
Tik nereikia čia pjauti grybo dėl autobusų važiavimo greičio. Klaipėdoje kaip tik autobusų vidutinis greitis yra gana didelis. Pats pavažinėk Taikos pr ar ta pačia Minijos gatve. Vairuotojai dažnai viršija net 50 km per valandą greitį. O jeigu ir sulėtina greitį tai tik dėl sumautų mikriukų kaltės.

žinau

žinau portretas
Kaune ta pati bėda.Laksto mikriukai po miestą dideliu greičiu,nepaiso eismo taisyklių,neduoda bilietukų,yra grubių vairuotojų . . .Na ir kas ? Juk jie turi stogus . . .

Tolerancijos

Tolerancijos portretas
Dažniausiai važinėju mikroautobusu, galiu pasakyti tik tiek, kad nei vieno karto nebuvo, kai vairuotojas neišmušė ar nepadavė talonėlio. O dėl važiavimo kultūros pasakysiu taip 80% klaipėdiečių važinėja Klaipėdos gatvėmis nesilaikydami jokių taisyklių, ne išimtis ir miesto autobusai. Taip kas liečia dėl kultūros turime keistis visi, mirčių skaičius Klaipėdos gatvėse neatleistinas. Prie perėjų nestojama, manevruojant posūkio signalas nerodomas, mašinos statomos neleistinose vietose, už vairo: rūkoma, geriama, kalbama telefonu, nesilaikoma saugaus greičio, pilna lakstančių mašinų, temdintais stiklais su klevo ženklu, garsinis signalas spaudžiamas kur reikia ir kur nereikia, neužleidžiamas transportas pakliuvęs į bėdą (kuriam reikia persirikiuoti). Ne visi tokie vairuotojai, tačiau Klaipėdoje dauguma. :( O mikriukus palaikau, sunaikinti visada lengva, o sukurti ką nors naujo? Mane tenkina jų kaina ir patinka aplinka. Nemėgstu pergrūstų autobusų, nemėgstu stumdytis pečiais su pakeleiviais, manau, kad stambiuose autobusuose nuolat plinta tokios ligos kaip gripas...

tam 20

tam 20 portretas
o ka ar tu mikriuke viena vaziuoji?nes nesvarbu autobuse ar mikriuke ar kur kitur,ten kur yra zmoniu ten ir plinta ligos,uztenka jei vienas sergantis zmogus toja pacioja patalpoja sedi,jis skleidzia ligos bakterijas visur,bakterijos nesirenka ar autobusas ar mikriukas,o mikriukai buna irgi prigrusti,daznai labeu nei autobusai

Autobusuose

Autobusuose portretas
Autobusuose prekiaujama talonėliais, o fiskalinės apskaitos iki šiol nėra. Pinigų autobuse surenkama žymiai daugiau nei mikroautobuse, o ar grąža atiduodama tvarkingai, ar su pinigais viskas tvarkoje, kur jie nueina...? Autobusams yra griežtas grafikas, ar jie jo laikosi? Toli gražu NE. Stotelėje dažnai reikia laukti neaišku kiek 10, 20, 30... min. Šalto sezono metu dažnai nejungiamas šildymas (mikroautobuse to niekada nėra buvę). Važiuoji kaip varveklis, jautiesi kaip uždarytas apšalusiame šaldytuve ir dar judėti nėra kur. O LABIAUSIAI PIKTINA TAI, KAD AUTOBUSAI LEIDŽIA SAU NESTOTI STOTELĖSE. JAU NE PIRMAS KARTAS, AUTOBUSO VAIRUOTOJAS MANĘS NEPASTEBĖJO, O GAL IR NENORĖJO PASTEBĖTI IR PRAVAŽIAVO NESUSTOJĘS STOTELĖJE! AR ĮSIVAIZDUOJATE KAIP TADA AŠ JAUČIAUSI????? :(

Žiauru

Žiauru portretas
Žiauru, kad savivaldybė nori didinti Klaipėdos mieste bedarbystę, jau ir taip rašyta, kad dėl savivaldybės kaltės miestą kasmet palieka ne vienas tūkstantis klaipėdiečių. Gal laikas stabdyti šį procesą. Mieste reikia skatinti verslus kurie sukuria daugiau darbo vietų, o ne atvirkščiai. Tas liečia ir visuomeninį transportą. Šiuo metų savivaldybė dirba stambaus vežėjo naudai, neatsižvelgdama į miesto interesus. Kaip manote, kodėl savivaldybė didina autobuso bilietų kainą??? Gerai, o kaip manote kodėl savivaldybė nori padidinti mikroautobusų bilietų kainą??? Kur čia motyvas? Kodėl mikroautobusams sunkinamos darbo sąlygos, kodėl smulkiam verslui sunkinamos darbo sąlygos stambaus verslo sąskaita?

Galerijos

Daugiau straipsnių