Uostamiestyje „mikriukai“ ieško būdų išgyventi

Uostamiestyje mažėja maršrutinių taksi. Nyksta ir jų maršrutai, kuriuose maži keleivių srautai. Vežėjų teigimu, nuo žlugimo juos gelbsti tik neišaugusi bilieto kaina.

Vadinamieji mikriukai dabar Klaipėdoje aptarnauja devynis maršrutus: 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15. Anksčiau pastarųjų buvo daugiau. Pernai išnyko 3 ir 4  maršrutai, prieš šešerius metus atsisakyta 1-ojo.

„Šių maršrutų nebeorganizuoti nuspręsta abipusiu susitarimu su vežėjais. Juose buvo maži keleivių srautai. Vežėjams neapsimokėjo jų aptarnauti. Neatsirado ir įmonių, kurių darbuotojai jais važiuotų“, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

Uostamiestyje pagal sutartis su savivaldybe dirba 13 maršrutinių taksi įmonių.

Po miestą kursuoja 158 transporto priemonės. Per aštuonerius metus jų skaičius gerokai sumažėjo. 2004 m. Klaipėdoje dirbo 384 maršrutiniai taksi. Vežėjų uostamiestyje mažėja ir toliau.

Smulkiųjų verslininkų asociacijos pirmininko pavaduotojos Marinos Gumbakienės teigimu, maršrutiniams taksi šiuo metu yra nelengva.

„Dirbantys pagrindinėse magistralėse dar šiaip taip laikosi. Populiariausi maršrutai – 6, 8, 9. Tačiau tiems, kurie kursuoja nuošaliau, miesto pakraščiuose, – labai sunku“, – teigė pavaduotoja.

Anot M.Gumbakienės, vienintelis dalykas, kuris gelbsti maršrutinius taksi, – neišaugusios bilietų kainos. Padidinus jas, būtų išnykę dar daugiau maršrutų.

„Dabartinės kainos ir taip nėra pačios mažiausios. Lyginant su šiuolaikiniu pragyvenimo lygiu, kelionė maršrutiniu taksi – brangus malonumas. Ne kiekvienas gali sau tai leisti“, – pabrėžė pavaduotoja.

M.Gumbakienė pasakojo, kad rugsėjį baigiasi maršrutinių taksi įmonių ir savivaldybės sutartys. Pirmininko pavaduotoja vylėsi, kad bus surastas kompromisas.

„Dalį – pačius silpniausius maršrutus – planuojama integruoti į viešojo transporto sistemą. Jie priveš keleivius prie centrinių magistralių. Tuomet gal miesto pakraščiuose dirbantys maršrutiniai taksi išsivers“, – tvirtino pavaduotoja.

R.Mockaus manymu, maršrutiniams taksi išnykimas negresia. Visada bus žmonių, kurie važiuoja šia susisiekimo priemone. Jos pranašumas – tikslas pasiekiamas greičiau.

Šiemet savivaldybė nori atlikti keleivių, važiuojančių maršrutiniais taksi, tyrimą. Po jo paaiškės, kurie „mrikriukų“ maršrutai yra populiariausi.



NAUJAUSI KOMENTARAI

mikriuku keleive

mikriuku keleive portretas
Be mikriuku Klaipedoje butu sunku.Zmones prie ju iprate ir vairuotojai kulturingesni negu autobusu vairuotojai.Norisi palinketi kad mikriukai isliktu ilgai kaip patogi susisiekimo priemone.Aciu visiems jiems ir geros kloties.

Vytautas Lupeika

Vytautas Lupeika portretas
Dirbat gerai,tvarkingai ir atsakingai.Esat ir būsit miestui ir miestelėnams reikalingi.Gal truputis daugiau reikėtų Jūsų iniciatyvų ieškant,siūlant naujų maršrutų į artimesnius ar tolimesnius priemiesčius,į atskiras pramonės zona, nutolusias poilsio vietoves /kad ir sezonines/,gal ir laisvų maršrutų idėjas...SĖKMĖS.

klaipėdietis

klaipėdietis portretas
baisus techninis stovis, o apie eismo taisyklių pažeidinėjimus jau geriau nekalbėti......
VISI KOMENTARAI 23
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių