Taksi bendrovę nugramzdino konkurentai

Kada paskutinį kartą važiavote taksi? Turbūt atsakydami į šį klausimą ilgai galvojote. Kauno taksi paslaugas teikiančioms bendrovėms atėjo sunkūs laikai - sumažėjusius pelnus lėmė bendras šalies ekonominis nuosmukis ir kritusi gyventojų perkamoji galia.

Be to, pasak bankrutavusios bendrovės „Eurotaksi paslaugos" savininko, susidoroti gali ir konkurentai, padedami valstybinių institucijų.

Rugpjūčio pabaigoje susirinkę įmonės „Eurotaksi paslaugos" savininkai nutarė pradėti ne teisminę bankroto procedūrą, kurioje visus klausimus sprendžia patys kreditoriai.

Kaip portalui pasakojo bankroto administratorė Nijolė Mankienė, įmonė skolinga dviem jos savininkams - Mantui Račkauskui (daugiau kaip 44 tūkst. litų), Tomui Mickevičiui (daugiau kaip 85 tūkst. litų), „Sodrai" (daugiau kaip 43 tūkst. litų) ir Mokesčių inspekcijai (daugiau kaip 41 tūkst. litų).

Vienas iš bankrutavusios įmonės savininkų kaunietis Mantas Račkauskas pasakojo, kad nesėkmės užklupo prieš pusmetį, kai jų įmonės slenkstį nuolat pradėjo mindžioti Darbo ir Mokesčių inspekcijų pareigūnai.

„Esu įsitikinęs, kad juos atsiuntė nepatenkinti konkurentai. Gal pamatė, kad mums gerai sekasi, gal iš pavydo - dabar jau sunku pasakyti, tačiau mūsų nesėkmės būtent ir prasidėjo nuo tų vizitų", - atviravo kaunietis.

Pasak jo, vienu metu įmonės vardu miesto gatvėse važinėjo apie 60 automobilių. Tačiau taksi įmonių darbą kontroliuojančios institucijos, Manto teigimu, teisiog gatvėse pradėjo stabdyti vairuotojus ir tikrinti jų darbą, dokumentus, pinigų apskaitą. Be to, per metus klientų sumažėjo perpus.

Pasak įmonės bankrotą administruojančios Nijolės Mankienės, taksi paslaugas teikiančiai įmonei pritrūkus apyvartinių lėšų, savininkai nenorėjo įsiskolinti darbuotojams, todėl investavo savo lėšas.

„Iš bankruotuojančių įmonių garantinio fondo skiriami pinigai, kuriuos įmonė skolinga už su darbo santykiais susijusius įsipareigojimus, o šiuo atveju skola susidarė patiems savininkams, todėl bus ieškoma kitų kelių, kaip jiems grąžinti skolas", - pasakojo N.Mankienė.

Pasak jos, tokiais atvejais įsiskolinimai grąžinami, pardavus bendrovės turtą. „Tačiau ši įmonė turto neturėjo - mat visi taksi automobiliai buvo nuomojami iš vairuotojų, kurie tais automobiliais važinėjo. Įmonių, kurios būtų skolingos „Eurotaksi paslaugoms" taip pat nedaug, o jų įsiskolinimai siekia vos kelis tūkstančius litų", - sakė bankroto administratorė. 

„Jau susitaikiau su mintimi, kad investuotas lėšas praradau ir jų neatsiimsiu. Man atrodo, kad jeigu viename sektoriuje dirbančios įmonės laikytųsi doros konkurencijos principų, jokie ekonominiai sunkmečiai nebūtų baisūs. Vairuotojų, norinčių dirbti taksistais, nemažėja - svarbu, kad darbo būtų. O jo bus, reikia tik turėti kantrybės ir palaukti", - optimistiškai kalbėjo M.Račkauskas.  

Šiuo metu Kaune paslaugas teikia 15 taksi įmonių.   



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių