Susikaupusį purvą kelkraščiuose valys atšilus

Klaipėdiečiai vis garsiau piktinasi po žiemos kelkraščiuose susikaupusi smėliu, purvu. Tačiau kol kas išvalyti jų neįmanoma. To neleidžia oro sąlygos.

Vakar miesto savivaldybėje vyko pasitarimas dėl smėlio ir purvo prisikaupusio kelkraščiuose. Nešvara mieste piktinasi ne tik gyventojai, bet ir miesto tarybos nariai.

Uostamiesčio valdžia miesto prižiūrėtojams prieš kelias savaites buvo davusi leidimą valyti kelkraščius, tačiau dėl atšalimo darbai taip ir nebuvo pradėti.

Savivaldybėje vykusiame pasitarime dalyvavo ir miestą prižiūrinčių įmonių atstovai.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, rangovai tvirtino, jog esant tokioms oro sąlygoms jie neturi techninių galimybių išvalyti kelkraščių.

„Atliekant šiuos darbus mašinomis naudojamas vanduo, kad nedulkėtų. Valant, esant neigiamai temperatūrai, technika užšąla“, – komentavo direktorius.

Vieni iš rangovų trečiadienį Taikos prospekte bandė valyti kelkraščius be vandens, tačiau tai tik sukėlė klaipėdiečių pasipiktinimą.

Gyventojai piktinosi sukilusiomis dulkėmis ir net kreipėsi į aplinkosaugininkus dėl aplinkos teršimo.

Pasitarimo metu nuspręsta, laukti, kol atšils ir tada pradėti valyti kelkraščius. Anot L.Dūdos, kitą savaitę prognozuojama teigiama oro temperatūra dienomis.

„Tik atšils ir iš karto rangovai imsis darbų. Jie yra pasirengę dirbti ir naktį. Technika yra paruošta. Trys rangovai į miestą valyti kelkraščių išsiųs po dvi mašinas“, – tvirtino direktorius.

L.Dūda atkreipė dėmesį, kad smėlio pilni kelkraščiai klaipėdiečius labiau piktina, nes dėl to negražiai atrodo miestas. Sveikatai pavojaus nekelia.

„Gavome duomenis, kad užterštumas kietosiomis dalelėmis šiek tiek viršija normas, tačiau susikaupęs smėlis kelkraščiuose nėra to pagrindinis veiksnys. Labiausiai užterštumas kietosiomis dalelėmis padidėja dėl iš kaminų kylančių dūmų ir automobilių išmetamųjų dujų“, – pasakojo direktorius.

L.Dūdos teigimu, smėlis susikaupęs yra kelkraščiuose, per jį niekas nevažinėja, nesukeliamos dulkės. Jis minimaliausiai daro įtaką padidėjusiam užterštumei kietosiomis dalelėmis.

„Blogai, kad dar nėra žolės, medžiai be lapų, nelyja. Tai sumažina kietųjų dalelių kiekį. Nebūkime ligoti estetai, o supratingi žmonės“, – pabrėžė direktorius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kažin

Kažin portretas
Valys arba ne. Kaune tai tikrai ne.

Raimis

Raimis portretas
Svarbu ne tik kelkraščius nuvalyti, bet ir, kaip būdavo daroma sovietmečiu, atkasti apie 10 cm. tarpą žemių tarp žolyno ir kelio bortelio, kad po kiekvieno lietaus vanduo vėl visų žemių nenuneštų į kelią. Suprantu, kad tai gana didelis darbas, bet nauda būtų akivaizdi. Juk tai jau nebebuvo daroma dešimtmečius, tad pakanka pastebėti, kiek skiriamosios kelių juostos žolynas jau yra iškilęs virš bortelių - kai kur net apie 20 cm!

emigrant

emigrant portretas
Nei valykit, nei ka... Ateis pavasaris, prasides lietus ir nuplaus viska.. Bet pinigus uz valyma butinai paimkit, jei dar nepaemet :)))
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Hidrauliniai bandymai – ir pietinėje miesto dalyje
    Hidrauliniai bandymai – ir pietinėje miesto dalyje

    Klaipėdos pietinėje pusėje – nuo Kauno gatvės iki Jūrininkų prospekto – įsikūrusiems centralizuoto šildymo vartotojams kelias dienas teks verstis be karšto vandens. Birželio 5–9 d. numatomi šilumos tinklų hidrau...

  • Vasarą važiuokime saugiai
    Vasarą važiuokime saugiai

    Jau daugybę metų šalyje viena opiausių problemų – didelis avaringumas. Eismo įvykių metu žūva, sužalojami žmonės bei suniokojamos transporto priemonės. Visiško eismo dalyvių atsakingumo kelyje vis dar nėra pasiekta. Tačiau ga...

  • Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų
    Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų

    Šiuo metu Vyriausybėje derinamos Vidaus vandens transporto kodekso pataisos, kurios Lietuvoje iš esmės pakeis požiūrį į vėju varomus laivus. ...

    2
  • Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške
    Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške

    Jūrų kapitonas Juozas Liepuonius kolegoms iš Lietuvos jūrų kapitonų asociacijos jau perdavinėja linkėjimus iš karštų taškų Viduržemio jūroje ir Afrikos pakrantėje. ...

  • Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo
    Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo

    Kylančios kuro kainos pradėjo koreguoti ir Baltijos jūros keltų kompanijų pajamų ir pelno rodiklius. ...

    2
  • Upė parodė savo jėgą
    Upė parodė savo jėgą

    Savaitgalį įsmukusi Danės krantinė atvėrė nepamatuotas žmogaus ambicijas. Sovietmečiu upę iš abiejų krantų susiaurinus 4–6 metrus, nepaskaičiuota, kad ilgainiui jos srovė silpniausioje vietoje vis tiek pralauš krantinę. Taip i...

    10
  • V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai
    V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai

    Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. ...

    11
  • Naftininkų ginče – laikina atomazga
    Naftininkų ginče – laikina atomazga

    Pati šiauriausia uosto dalis yra tarsi karštas taškas, nes tarp bendrovių „Klaipėdos nafta“ ir Krovinių terminalas daugelį metų rusena ginčai. Į juos įtrauktas net dabartinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. ...

  • Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia
    Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia

    Krovos verslo sąlygų gerinimas Malkų įlankoje apims ir Klaipėdos konteinerių terminalo pirso pertvarkymą. ...

  • Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija
    Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija

    Elektromobilius Klaipėdoje bus galima įkrauti nemokamai. Tokiam siūlymui pritarę uostamiesčio politikai nuogąstavo, kad, norint pasinaudoti miestui priklausančiomis stotelėmis, reikės turėti savivaldybės išduotą kortelę. Tai esą bus nepato...

    4
Daugiau straipsnių