Per speigą žmonės madų nesivaiko - „šluoja“ visus šiltus drabužius

Termometro stulpeliui rytais rodant daugiau nei 25 laipsnių šalčio, vilniečiai vos atsidarius parduotuvėms skuba pirkti kuo šiltesnių pirštinių, kepurių, įsigyti radiatorių. Nors kai kurie gyventojai skundžiasi, kad pasiūla itin sumažėjusi ir nėra iš ko rinktis, parduotuvių atstovai tikina, kad prekių yra pakankamai ir užteks visiems.

Mada nebesvarbu

Prekybos centre „Flagman“ įsikūrusios drabužių parduotuvės „Seppala“ darbuotoja teigė, kad per speigą pirkėjai tapo ypač neišrankūs. „Perka bet ką, kad tik šilta būtų“, - pasakojo pardavėja. Parduotuvės atstovė sakė, kad šaltam savaitgaliui pasiruošta - prekių atvežta papildomai. Vidutiniškai šioje parduotuvėje per dieną prekybininkams pavyksta parduoti 50-100 porų pirštinių.

Kad sušalę pirkėjai nebesivaiko madų, patvirtino ir parduotuvės „United Colors of Benetton“  darbuotoja. „Ima viską, ką turime“, - teigė mergina. Tačiau parduotuvė papildomų drabužių siuntų nežada atsivežti. Pardavėja teigia, kad užtenka tiek, kiek yra parduotuvės sandėlyje.

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė spaudai Olga Malaškevičienė teigė, kad prasidėjus šalčiams žiemos drabužių ir aksesuarų pardavimai akivaizdžiai pašoko. „Sausio pabaigoje pardavėme 15 proc. daugiau drabužių nei mėnesio pradžioje. Mūsų klientams rūpi kainos ir kokybės santykis, todėl jie renkasi natūralių audinių šiltus drabužius ir aksesuarus, žiūri, kad sudėtyje būtų vilnos, macheros medvilnės“, - pasakojo pašnekovė. Pasak atstovės spaudai, suaugusieji dažniau perka pirštuotas pirštines, nes su jomis patogiau vairuoti, lengviau pavyksta susirasti daiktus moteriškose ar vyriškose rankinėse. Kumštinių pirštinių pardavimas išauga, kai paspaudžia šaltukas. „Vaikams daugiausia tėvai perka neperšlampamas, slidinėjimo pirštines“, - aiškino O.Malaškevičienė.

Atšaukia rezervacijas

Kol vieni vilniečiai skuba į parduotuves ieškoti šiltų kepurių, kiti atšaukia suplanuotus apsilankymus kirpyklose. Grožio salono „Merilina“ kirpėja teigia, kad vis daugiau klienčių neatvyksta į kirpyklą, nors iš anksto užsirašo vizitui. „Vėluojančių tai nelabai būna. Jei jau neužsiveda automobiliai, tai ir nebeatvyksta į saloną“, - pasakojo kirpėja. Moteris teigė, kad klientų skaičius žiemą visada sumažėja, bet ne dėl šalčio. „Šaltu metų laiku visada mažiau ateina žmonių. Labiau savo šukuosenomis pradedama rūpintis pavasarį. Iki to klientai taupo“, - aiškino pašnekovė.

Kad kirpyklos sulaukia mažiau klientų per šalčius sakė ir grožio salono „Bateksas“ darbuotoja. Moteris teigė, kad dėl šalčių užsirašę klientai kartais nepasirodo. Tačiau ne tik speigas priverčia rečiau varstyti kirpyklų duris. Pašnekovė teigė: „Žiemą daugelis gyventojų nešioja kepures. Įsivaizduokite, kaip atrodo šukuosena panešiojus kepurę. Todėl daugelis žmonių šaltuoju metų laiku išsiverčia ir be šukuosenų“.

Pardavimai padvigubėjo

„Topo centro“ komunikacijos projektų vadovas Erikas Kundreckas pasakojo, kad šią savaitę šildytuvų pardavimai, palyginus su pirmomis sausio savaitėmis, išaugo dvigubai. „Skaičiuojame, kad užsilaikius šalčiams šis skaičius gali pasiekti ir trijų-keturių kartų atžymą. Per pastarąsias itin šaltas vasario dienas pardavėme tiek šildytuvų, kiek per trečdalį viso sausio mėnesio“, - teigė atstovas. Pirkėjai domisi vienodai tiek tepaliniais, tiek oro šildytuvais.

Paklaustas, kam prioritetą teikia klientai – ekonomiškumui ar kainai, E.Kundreckas atsakė: „Mūsų konsultantai visada pataria pirkti energiją taupančius prietaisus. Tačiau pirkėjai renkasi pagal jiems svarbias priežastis. Vieni, kurie mano, kad šildymas tokio tipo prietaisu - tik papildomas dalykas per speigą, renkasi pigesnius ir ekonomiškesnius prietaisus. Tie, kurie šildosi daugiau ir ilgiau, investuoja į tepalinius, brangesnius radiatorius“.

„Topo centro“ atstovas teigė, kad radiatorių sandėliuose turi pakankamai, todėl per šaltąjį savaitgalį pirkėjai tikrai galės įsigyti šildytuvą. E.Kundreckas teigė pastebėjęs tendenciją, kad sezoninių prekių pirkimai per metus būna panašūs, tačiau ekstremalioms oro sąlygoms gyventojai iš anksto nesiruošia. „Tas pats būna vasarą su oro vėdintuvais“, - konstatavo pašnekovas.

Mezgimą primiršo

Siūlais ir virbalais prekiaujančios „Doklas“ parduotuvės atstovai tikina, kad speigas daugiau gyventojų į parduotuvę neatgina. „Pirkėjų gausėjimas labiau jaučiamas rudenį ar žiemos pradžioje. Tačiau šalčiai įtakos neturi. Daugiausia klientų sulaukiama, kai paskelbiami išpardavimai ar akcijos“, - teigė pardavėja.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
dar viena kazkieno reklama, tipo zmogus neturi siltu drabuziu. pas mane ju pilna ir is preeitu metu. gal gali pasakyt , kuo jie geresni uz praeitus metus? vejai kazkokie
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių