SGD laivo – saugyklos statybos darbai pačiame įkarštyje

Pietų Korėjoje esančioje laivų statykloje „Hyundai Heavy Industries Co., Ltd“ (HHI), kurioje Lietuvai statomas laivas – saugykla su dujinimo įrenginiu statybos darbai vykdomi tiksliai, kaip numatyta veiksmų plane.

„Džiaugiamės, jog yra akivaizdus laivo statybos darbų progresas. Darbai, už kuriuos atsakingi mūsų partneriai norvegai „Hoegh LNG“, atliekami tiksliai pagal numatytą grafiką, o net kai kuriais atvejais anksčiau laiko. Tikiu, kad atliekami darbai toliau bus vykdomi ne ką mažesniu tempu“, - sakė „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Šiandien Pietų Korėjoje esančioje gamykloje iš supjautų plieno lakštų jau renkami laivo blokai - darbų baigtumas sudaro 93,3 proc. Taip pat vyksta blokų dažymo, korpuso surinkimo darbai.. Net 80,3 proc. vamzdynų sistemų jau yra sumontuota laivo blokuose.

Gerokai pasistūmėjo ir įvairios laivui reikalingos vidaus įrangos gamybos ir testavimo darbai.

Netrukus bus tikrinamas vienas svarbiausių laivo-saugyklos technologinių įrenginių – dujinimo įrenginys. Pastarojo įrenginio svoris - apie 400 tonų, o tokie įrenginiai laive bus 4.

Sutartis dėl suskystintųjų gamtinių dujų plaukiojančio laivo-saugyklos su dujinimo įrenginiu pagaminimo buvo sudaryta tarp AB „Klaipėdos nafta“ ir Norvegijos bendrovės „Höegh LNG“. Tiekėjas pateiks laivą, teiks priežiūros ir operavimo paslaugas, užtikrins kompetentingą laivo įgulą.

Laivas - saugykla į Klaipėdos uostą turėtų atplaukti 2014 metų II pusėje.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos naftaSGD terminalas

NAUJAUSI KOMENTARAI

asa

asa portretas
Džiugios naujienos, tik norėtųsi daugiau nuotraukų :)

one

one portretas
Pagarba buvusiajai valdžios kadencijai, kad šiandien jau esame taip akivaizdžiai pasistūmėję.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių