Savivaldybė atleidžia valytojas, o samdys firmą

Nors meras Andrius Kupčinskas gyrė savivaldybės patalpas tvarkiusias valytojas, nuo kovo 1-osios jos bus atleistos, o miesto vadovų, valdininkų kabinetus ir kitas savivaldybės patalpas valys konkursą laimėjusi bendrovė.

Bendrovė „Vitaresta“ pasisiūlė prižiūrėti miesto valdžios patalpas už 237 tūkstančius litų per metus. Dar pernai buvo kalbama, jog valymo paslaugoms reikia 750-790 tūkst. litų. Dabar savivaldybės atstovai teigia, kad iki šiol patalpų valymui buvo išleidžiama 690 tūkst. litų.

Valytojos tvarkydavo 22 tūkst. kv. m. administracijos patalpų plotą. Darbo užmokesčiui (kartu su mokesčiais „Sodrai“) ir ūkinėms prekėms nupirkti savivaldybė išleisdavo beveik tris kartus daugiau, nei dabar mokės samdomai bendrovei.

Vis dėlto, savivaldybė pripažįsta, kad anksčiau valytojos visas patalpas valydavo kiekvieną dieną, o „Vitaresta“ dauguma patalpų valys tik kas antrą dieną. Bus ir tokių, kuriose valytojos apsilankys tik kartą per savaitę.

Pernai spalį miesto taryba pritarė, kad savivaldybės administracija turi sumažėti 107 darbuotojais. Tuomet ir prabilta, kad reikės atleisti 41 valytoją ir kelis vairuotojus.

Toks sprendimas ypač papiktino savivaldybės kontrolierių Gediminą Raudonį, kuris miesto vadovams pateikė išvadas apie administracijos struktūros ir etatų optimizavimą, o ne apie aptarnaujančio personalo mažinimą.

Meras pernai rudenį labai gyrė savivaldybės patalpas valančias darbuotojas. „Niekada jokie dokumentai nedingsta, dulkių irgi niekur nematyti“, - „Kauno dienai“ tuomet privalumus vardijo miesto vadovas ir baiminosi, kad konkursą laimėjus kokiai nors firmai paslaugos kokybė gali suprastėti.

Administracijos direktorius Vygantas Gudėnas buvo užsiminęs, kad savivaldybės kontroliuojama įmonė „Kauno švara“ sutiktų valyti savivaldybę už 0,5 mln. litų

Savivaldybės skelbtame konkurse dalyvavusi „Vitaresta“ pasiūlė mažiausią kainą už paslaugų tiekimą.

„Kauno švara“ taip pat dalyvavo konkurse. Jų pasiūlymas buvo tik apie 10 tūkst. litų didesnis“, - informavo V.Gudėnas. Jis neabejoja, kad 237 tūkst. litų per metus užteks kokybiškai patalpoms sutvarkyti. Kontroliuoti, kaip teikiama paslauga, bus paskirtas atsakingas savivaldybės darbuotojas.

„Manau, kad paslaugų kokybė nebus prastesnė. Sutartyje yra nemažai saugiklių. Vienas iš jų - konfidencialumo išlaikymas“, - teigė administracijos direktorius.

Sutartyje numatyta, kad „Vitarestos“ darbuotojos savivaldybėje valys grindis su specialiomis priemonėmis skirtingiems paviršiams, siurbs kilimines dangas, valys dulkes ir dėmes nuo baldų, durų, grindjuosčių, palangių, radiatorių ir kitų paviršių, kompiuterius ir kitą biuro įrangą valys su specialiomis priemonėmis, prižiūrės stiklines duris, pertvaras, veidrodžius, laiptines ir liftų kabinas, sanitarinius mazgus.

Valytojos privalės išnešti šiukšles, išvalyti šiukšlių dėžes ir kiekvieną valymo dieną pakeisti polietileninius (vienkartinius) maišelius, rūšiuoti šiukšles. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių