Savaitgaliais vilniečiams dažniau prireikia pagalbos

Bendrasis pagalbos centras per praeitą savaitę sulaukė beveik 17 tūkstančių skambučių. 30 procentų skambučių sulaukta vien per dvi savaitgalio dienas.

Nuo rugsėjo 15 iki 21 dienos beveik 17 tūkstančių vilniečių ir miesto svečių skambino Bendrosios pagalbos centro telefonu 112.  Tik 21 procentas iš jų
( 3588)  kreipėsi prašydami rimtos pagalbos.

3172 skambučiai parengti ir perduoti policijai, 303 - greitajai pagalbai,  69 - priešgaisrinei pagalbai, 37 - UAB „Avarija" (tvarkančiai elektros, šiluminių tinklų avarijas), 7 - dujų avarinei tarnybai.

Bendrojo pagalbos centro Organizacinio skyriaus vedėja Auksė Čibirė portalui sakė, kad visuomenė iki šiol nesupranta pagalbos telefono paskirties. Nemažai žmonių tiesiog klaidingai surenka numerį ir atsiprašo. Kiti tiesiog nori išsikalbėti, išsikeikti.

Savaitgalį gana populiarūs „netikrieji" skambučiai - mėginimas išsikviesti taksi. Paskambinę žmonės pareiškia, kad jiems nepavyksta išsikviesti taksi, todėl prašo pagalbos.

Nuo rugsėjo mėnesio skambindami pagalbos telefonu išdykauja moksleiviai. Jų skambučiai ir piktina, ir juokina operatores. Paaugliai pradeda aiškinti savo bręstančio organizmo subtilybes. Vos pralemenantis vaikas mėgina kažką pasakyti anglų kalba. Moksleiviai mėgina kokiu nors išsigalvotu dalyku apkaltinti savo klasiokus ar mokytojus.

Anot Auksės Čibirės, Bendrasis pagalbos centras tikisi parengti Administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimus ir numatyti atsakomybę už centro pareigūnų įžeidinėjimą bei trukdymą dirbti pagalbos tarnyboms, tuomet būtų galima imtis tam tikrų veiksmų siekiant sudrausminti tokius skambintojus. „Kol kas, jei įmanoma, tiesiog įspėjame tėvus apie tokį jų vaikų elgesį", - sako ji.

Bendrasis pagalbos centras nuo rugsėjo 10 d. gali nustatyti ne tik laidiniu, bet ir mobiliuoju telefonu skambinančio asmens buvimo vietą. Apie tai buvo rašyta portale>>



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių