R.Mediuška: reklama reikia bendrauti, o ne ją brukti

Pastaruoju metu didžiuosiuose Lietuvos miestuose pastebimas reklamos ant viešojo transporto pagyvėjimas. Į gatves kiekvieną savaitę išvažiuoja naujų, spalvingų, dėmesį traukiančių autobusų ir troleibusų. Sunku jų nepastebėti, kai neįprastas, spalvingas ir estetiškai gražus verslininkų kreipimasis į savo klientus pagyvina miestą.

Nieko nuostabaus, kad pastaruoju metu yra vis dažniau susigundoma naujomis bendravimo su klientais formomis. Televizijos, radijo, interneto ir spaudos reklamos yra praradusios žmonių pasitikėjimą ir nebepasiekia jų.

Pagyvėjimas jaučiamas ir reklamos ant viešojo transporto kūrėjų rinkoje. Stebėdami naujas tendencijas miestų reklamas srityje nusprendėme pakalbinti vienos iš rinkos naujokių „Doctor Media” vadovą Roberta Mediušką.

Kiek laiko Jūsų įmonė jau veikia?

„Doctor Media“ įkurta prieš metus, tačiau tai nieko nesako apie mūsų profesionalumą. Taip susiklostė, jog visi mūsų komandos nariai prieš pradėdami dirbti su mumis jau turėjo nemažą patirties reklamos versle bagažą.

Kodėl nusprendėte dirbti  būtent reklamos ant viešojo transporto srityje?

Mus patraukė nevaržomos galimybės. Žinote, tai išlaisvina kūrybiškumą – naujų ir nematytų sprendimų paiešką. Mes ir patys naudojamės viešuoju transportu, todėl matom žmonių reakcijas. Kelis kartus teko matyti, kaip vaikai prašė tėvų lipti į „tą – gražesnį“ troleibusą. Prisipažinsiu, tos dienos buvo skaidrios ir šviesios kaip niekad.

Gal galėtumėte išskirti kelis jau įgyvendintus projektus?

Neseniai mieste pasirodė troleibusai su 2D elementais-išsikišimais – iki tol tokia reklamos technologija ant viešojo transporto buvo panaudota tik JAV. Kurį laiką galvojome, kad mes pirmieji pasaulyje, bet, pasirodo, šiek tiek pavėlavom.

Stengiamės mąstyti drąsiai, nebijome laužyti pasenusių standartų, bet neatmetame ir laiko patvirtintos praktikos. Mums svarbiausia yra sukurti kokybišką reklamą, kuri bendrautų su žmogumi, o ne bruktų jam nereikalingus daiktus.

Norėdami užmėgsti kontaktą su keleiviais, retkarčiais suorganizuojame socialinius-meninius projektus. Vienas iš labiausiai mūsų komandą įtraukusių tokių projektų buvo knygos troleibuse. Gaila, bet tikriausiai krizė mūsų piliečius palietė daug labiau nei manom – dalis knygų labai greitai iškeliavo iš troleibusų.

Dar viena mūsų pasiūlyta ir įgyvendinta idėja - troleibusų važiavimo schemos sukurtos METRO principu. 

Minėjote bendravimą su keleiviais, kaip bendraujate su jais

Kartais pokalbiai troleibuse ar autobuse užsimezga netyčia, o kalbame apie viską. Tai suteikia puikią galimybę suprasti daugumos žmonių poreikius ir lūkesčius. Kaip sėkmingiausią tokio bendravimo pavyzdį galėčiau išskirti vasaros pradžioje su „Vilniaus troleibusu parku“ surengtą audiovizualinį eksperimentą troleibuse. Jo metu turėjom galimybę ir patys prisistatyti miestiečiams ir pakalbėti, ko jiems trūksta viešajame transporte ir kuo mes galėtume padėti. Šis audiovizualinis eksperimentas buvo vienas iš oficialių „Tebūnie naktis” renginių. Norėjome atkreipti miestiečių dėmesį į nuolatinį judėjimą, skubėjimą ir skirtingų žmonių susiliejimą vienoje erdvėje. Troleibusas važinėjosi visą naktį, o įvairūs garsai, projektuojami vaizdai, troleibuso judėjimas ir įvairios instaliacijos kūrė nekasdieninę erdvę.

Kaip manote kokios reklamos ant viešojo transporto perspektyvos?

Tikrai teigiamos. Tai vienas patraukliausių reklamos media kanalų, kuris Lietuvoje dar mažai išnaudotas. Pagal statistiką, reklama ant viešojo transporto bemaž 5 kartus efektyvesne už statinę lauko reklamą. Ji aprėpia didelę teritoriją, įtraukia ne tik pėsčiuosius, bet ir vairuotojus, keleivius. Be to ji neišvengiama – juk televizorių gali išjungti, radiją perjungti, žurnalą užversti, o nuo judančios spalvingos reklamos mieste nepasislėpsi. Pagal auditorija galima išsirinkti norimą maršrutą orientuotą į studentą, namų šeimininkę, verslininką ar pensininką. Tuo labiau, reklamuotis tokių būdu nėra brangu - reklaminių plotų nuomos kainos yra labai konkurencingos. Taigi, manome, kad šio reklamos kanalo ateitis šviesi!


Šiame straipsnyje: reklamaviešasis transportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Wycka

Wycka portretas
Sveikinu pasivogus straipsnio nuotrauką iš 'miestai.net/forumas'

Nojus

Nojus portretas
Iš tikro, jei jau nuotraukas vagiate, tai bent tiksliai nurodykite jų autorių.

Kazys

Kazys portretas
Kokie žavingi tie užsakomieji straipsniai :)
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių