Rimkų pervaža vėl bando vairuotojų kantrybę

Vairuotojų prakeiksmu tapusi Rimkų pervaža vėl iškrėtė kiaulystę – į darbą skubėję klaipėdiečiai vakar prie jos buvo priversti stovėti ilgiau nei pusvalandį.

Tapo kantrybės išbandymu

Ketvirtadienį ryte iš priemiesčių į Klaipėdą važiavę gyventojai buvo priversti vėluoti į darbą. Nepatogumų sukėlė Rimkų pervaža, prie kurios kai kurie klaipėdiečiai eilėje pralaukė net 40 minučių.

Vairuotojai piktinosi, kad į Rimkus įvažiavę 7.30 val., geležinkelio pervažą kirto tik po 8.10 val. – tiek ilgai jie buvo priversti laukti, kol pirmyn atgal labai lėtai važinėjosi traukinių sąstatai.

Šioje vietoje dėl uždarytos pervažos susidarė tokios spūstys, kad laukiantys automobiliai buvo matomi iki pat Šernų viaduko.

Vairuotojai piktinosi, kad niekaip nesibaigiantiems šio geležinkelio ruožo remonto darbams pasirenkamas būtent toks ryto laikas, kai dauguma žmonių važiuoja į darbus.

Klaipėdiečiai taip pat prisiminė ir geležinkeliečių pažadus, kad pavasarį remontai bus baigti, tad vairuotojams nebekils problemų.

Statys reguliuotoją

„Klaipėdos geležinkelių infrastruktūros“ filialo direktorius Julius Mikšys paaiškino, jog būtent tuo metu pervaža buvo užimta dėl rekonstrukcijos darbų geležinkelio linijoje Rimkai – Pagėgiai.

Rimkuose, su kuriais patogus susisiekimas, yra daug remontui skirtos įrangos. Dėl specifinių manevravimo darbų bei ilgo sąstato gerokai užtrunka, kol traukinys nuvažiuoja į reikiamą vietą ir grįžta atgal.

Būtent dėl šios priežasties vairuotojai buvo priversti ilgai laukti prie Rimkų pervažos. Be to, taip sutapo, kad po šventinės dienos prisikaupė technikos ir padaugėjo pagal grafiką važiuojančių traukinių.

J.Mikšys sutiko, kad uostamiestyje Rimkų pervaža yra jautri vieta. Tad po dienraščio „Klaipėda“ žurnalistų skambučio ši problema buvo aptarta su atsakingais darbuotojais.

Nuspręsta, kad iškilus panašiai situacijai šioje sankryžoje bus statomas reguliuotojas. Tada vairuotojai galės vadovautis ne šviesoforo, o jo parodymais. Taip tikimasi gerokai sutrumpinti automobilių eiles.

Nepatogumų neišvengs

Ar manevravimo darbų negalima atidėti kitam laikui? J.Mikšys paaiškino, kad jie dirba pagal griežtai reglamentuotus grafikus. Tad bet koks traukinių užlaikymas valandai ar ilgiau neigiamai atsilieptų įsipareigojimams tiekėjams ir klientams.

Be to, remonto darbai atliekami traukinių eismo pertraukos metu. Pagal grafiką važiuojantys traukiniai iš vienos stoties į kitą turi atvažiuoti nustatytu laiku.

„Susierzinę vairuotojai mato tik vieną medalio pusę“, – pridūrė vadovas.

J.Mikšys negalėjo garantuoti, kad ateityje bus išvengta tokių sutapimų, kai į darbą skubantys vairuotojai lauks prie uždarytos pervažos. Tačiau pažadėta pasistengti, kad jų būtų kuo mažiau.

Planuojama, kad geležinkelio linijos Rimkai – Pagėgiai rekonstrukcijos darbai užtruks iki birželio.


Šiame straipsnyje: Rimkų pervažapervaža

NAUJAUSI KOMENTARAI

xxx

xxx portretas
o ka p.J.Miksys mato?-pazadai apie reguliotaja sena daina, pamatytu jis kaip Vokietijoi traukiniai pralekia per pervaza, prazyltu momentu:)))
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Į pajūrį grįš šaltukas
    Į pajūrį grįš šaltukas

    Savaitgalis uostamiestyje bus pilkas ir darganotas. Atšilimas tęsis ir ateinančios savaitės pradžioje, tačiau jau nuo savaitės vidurio turėtų sugrįžti žiema. Numatoma, kad nuo trečiadienio spustelėsiantis šaltukas laikysis ir dienomi...

  • Metų statinys žėri broku?
    Metų statinys žėri broku?

    Vos prieš metus duris atvėrusi ir 2016-ųjų gaminio konkurse aukso medaliu apdovanota Palangos koncertų salė jau remontuojama iš naujo. Palangiškių užfiksuotose nuotraukose matyti, kad koncertų salės vidaus sienas, išmargint...

  • Vaikų aikštelėms ieškos prižiūrėtojo
    Vaikų aikštelėms ieškos prižiūrėtojo

    Uostamiestyje bus vertinama vaikų žaidimų aikštelių ir sporto įrenginių būklė. Bus skaičiuojama, kiek reikės investicijų, kad šios atitiktų naujosios higienos normos reikalavimus, kurie yra pakankamai griežti. ...

  • Planuose – naujas dviračių takas
    Planuose – naujas dviračių takas

    Uostamiesčio valdžia projektuoja dviračių ir pėsčiųjų taką nuo Dragūnų gyvenamojo kvartalo iki Savanorių gatvės. Kada šis bus nutiestas, neaišku. Pabrėžiama, kad mieste yra svarbesnių dviračių takų ruožų, į kuriuos reikia in...

    6
  • Švietimo įstaigoms – papildomi etatai
    Švietimo įstaigoms – papildomi etatai

    Klaipėdos švietimo įstaigose didinamas darbuotojų skaičius. Tokio sprendimo prireikė, kad būtų užtikrinti higienos normos reikalavimai. ...

    3
  • Gatves išvagojo „skaudžios“ duobės
    Gatves išvagojo „skaudžios“ duobės

    Baigiantis atlydžiui, uostamiesčio gatves išvagojo duobės, kurias vairuotojai apibūdina skaudžiomis. Ne vienam, įvažiavus į atsivėrusią ertmę, teko apgadinti automobilius. ...

    1
  • Už pirtį gyventojai stojo mūru
    Už pirtį gyventojai stojo mūru

    Pirtininkai toliau mūru stoja už savo tvirtovę – miesto viešąją pirtį. Dalis karšto garo mėgėjų pasiryžę rinkti lėšas, kad prisidėtų prie įstaigos atnaujinimo. Teigiama, kad rimtų investicijų reikės po penkerių met...

    5
  • Metų klaipėdietė: konkursas įsibėgėjo
    Metų klaipėdietė: konkursas įsibėgėjo

    Jubiliejiniai Metų klaipėdietės rinkimai įgavo pagreitį. Per dešimt dienų pasiūlyta išskirtinai daug – net 24 kandidatės, miestiečių nuomone, nusipelniusios šio garbingo titulo. Tarp nominančių – sportininkės, arti...

  • Dėl darbuotojo pavardės – detektyvas
    Dėl darbuotojo pavardės – detektyvas

    Užvakar dienraštyje "Klaipėda" aprašyta paini nuvirtusios renovuojamo namo apsauginės tvoros istorija, sulaukė atgarsio. Paaiškėjo, kad Darius Žvaginis, kuris iš tikrųjų yra įmonės "Ystada" direktorius,...

    2
  • Uosto kompanijoms – padėka už 40 milijonų
    Uosto kompanijoms – padėka už 40 milijonų

    Bene pirmą kartą istorijoje Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija viešai padėkojo uosto krovos kompanijoms už bendrai pasiektą metinį krovos rezultatą. ...

Daugiau straipsnių