Po rytinio bėgimo – atgal į mokyklą rašyti kontrolinio(papildyta)

Jau žinoma, kas nugalėjo dviračio, autobuso, bėgiko ir automobilio lenktynėse uostamiestyje.

Finišą pirmoji pasiekė Loreta Vareikaitė, važiavusi automobiliu. Nuo jos tik minute atsiliko dviratininkas Žygintas Jurevičius, Klaipėdos valstybinės kolegijos turizmo administravimo, pirmo kurso studentas.

„Šiek tiek apmaudu, jog tiek nedaug trūko, kad atminčiau pirmas, bet džiaugiuosi, jog ši diena tapo išskirtine ir ypatinga“, – pasiekęs Universiteto stotelę įspūdžiais dalinosi Žygintas.

Autobuso laikas šį kartą nebuvo pats geriausias. Juo važiavusi Klaipėdos universiteto studentų sąjungos prezidentė Aurima Švedaitė teigė, jog daugiau adrenalino jaučia, kai vėluoja į paskaitas. Šiandien ji buvo atsipalaidavusi ir įtampos nejautė, nes dalyvavo ne dėl prizų.

Bėgikas sutartą lenktynių finišo stotelę pasiekė paskutinis, tačiau jo rezultatas buvo puikus. Nuo automobilio jis atsiliko tik 10 min. Vėtrungės gimnazijos moksleivis Lukas Jasinskas buvo patenkintas savo dalyvavimu. Paklaustas, kaip vertina savo bėgimą, jis atsakė, jog sunkiausia buvo sustoti prie šviesoforų ir vėl bėgti. Vaikinas nuo mažumės užsiima lengvąja atletika, tad fizinis aktyvumas, jam ir padėjo pasiekti finišą.

„Šiandien dar turiu parašyti biologijos kontrolinį, tad jau turiu važiuoti į mokyklą“, – iš karto po apdovanojimo atsisveikino bėgikas L. Jasinskas.

Visi dalyviai apdovanoti „Klaipėdos miesto transporto“ bendrovės įsteigtais elektroniniais bilietais, papildytais iki šių metų pabaigos. O Visuomenės sveikatos biuro direktorė Ineta Pačiauskaitė įteikė marškinėlius, puodelį, tušinuką bei atšvaitą.

Visuomenės sveikatos biuro eksperimento rezultatai

Vaikščiojimas pėsčiomis, važiavimas dviračiu, naudojimąsis viešuoju transportu –tai susisiekimo būdai, kurie yra puikios gyvensenos elementai, mažinantys oro taršą ir triukšmą, prisidedantys prie eismo saugumo gerinimo.

Analizuojant šiandien vykdyto eksperimento atstumą ir anglies dvideginio išmetimo kiekį (CO2) kg: automobilis išmetė 1,595 kg anglies dvideginio, autobusas – 0,121 kg, o dviratis – 0 kg.

Galbūt kasdieninis automobilio naudojimas mieste yra daugiau socialinis įprotis nei patogumas? Pagalvokite apie laiką praleistą transporto spūstyse, išlaidas kurui, stovėjimo vietos paieškas, eismo avarijų riziką, sveikatai žalingą fizinio judėjimo stoką bei miesto oro taršą – alternatyvų didžiuosiuose miestuose tikrai yra.


KELEIVINIO TRANSPORTO STATISTIKA KLAIPĖDOS MIESTE:

Atidarius Tiltų g. viešajam transportui savaitgaliais:

- važiavimo laikas sutrumpėjo 3 min.;

- per metus bus sutaupyta 0,5 mln. litų;

- nesudeginta 50 tonų dyzelino;

- į orą neišmesta daugiau 80 000 kg  anglies dvideginio ir kietųjų dalelių.

Vidutinis autobuso važiavimo greitis mieste, įvertinus sustojimus, yra 22,4 km/h.

Keleivių skaičius Klaipėdoje pastaraisiais metais nuosekliai didėja: 2010 metais – 33,2 milijono kelionių; 2011 m. – 33,4 mln; šių metų 8 mėnesių skaičiai didesni už pernykščius dviem procentais.

Šiame straipsnyje: lenktynėsjudrioji savaitė

NAUJAUSI KOMENTARAI

Kritinė Masė

Kritinė Masė portretas
Rugsėjo 28d. penktadienį, 18:00 Klaipėdoje, prie prekybos centro Big'as, įvyks šio mėnesio dviratininkų „Kritinė masė". Parodykim valdžiai ir automobilistams, kad dviratininkai yra pilnateisiai eismo dalyviai. FaceBook: Kritinė Masė Klaipėdoje

akylas

akylas portretas
maciau ryte vaziuojant si dviratininka,jei butu vaziaves gatvemis ,o ne saligatviais ,butu atvaziaves dvigubai greiciau .bardiurai sustabde rekorda.

Dviratininkas akylajam

Dviratininkas akylajam portretas
Visą kelią nuo Big'o iki Klaipėdos universiteto važiavau gatve, todėl šaligatviuose įrengtuose dviračių takuose manęs negalėjote matyti. Nebent galėjote matyti dar prieš prasidedant lenktynėms, kai važiavau link Big'o.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių