Po ginčų prasidėjo Smiltynės perkėlos keleivių salės statyba

Klaipėdos Šiaurės rage antradienį startavo Smiltynės perkėlos keleivių salės statyba.

Akcinė bendrovė „Smiltynės perkėla“ dar 2011 metų rudenį baigė projektavimo darbus ir gavo statybos leidimą naujo  administracinio pastato keleiviams Šiaurės rage statybai. Jis duris atverti turėjo jau šiemet.

Tačiau bendrovei paskelbus viešąjį konkursą dėl naujo keleivių terminalo statybos, jame norą dalyvauti pareiškė trys statybos kompanijos.  Bendrovei „Smiltynės perkėla“ Viešųjų pirkimų komisijai paskelbus dalyvių pasiūlymų eilę, sprendimas dėl jos sudarymo buvo apskųstas Klaipėdos apygardos teismui. Dėl šios priežasties, viešųjų  pirkimų procedūros užsitęsė ilgiau nei planuota.

Nors pirmosios instancijos sprendimas dėl naujo keleivių terminalo statybos buvo palankus bendrovei „Smiltynės perkėla“, netrukus bendrovė „Tilta“ jį apskundė aukštesnei instancijai - Lietuvos apeliaciniam teismui, taip dar labiau atitolinant najo keleivių terminalo statybos pradžios paskelbimo laiką.

Lietuvos apeliacinis teismas paliko galioti Klaipėdos apygardos teismo palankią bendrovei nutartį, todėl buvo pasirašyta sutartis su viešąjį konkursą dėl naujo keleivių terminalo statybos Šiaurės rage laimėjusia bendrove „Parama“. Pagal šią sutartį prie krantinės  iškils, architekto Aurimo Baužio suprojektuotas, vieno aukšto pastatas su keleivių laukimo sale, sanitarinėmis patalpomis bei kavinuke.

Pro šiuolaikiško pastato langus  bei atviroje terasoje ant stogo bus galima grožėtis mariomis, laivais ir saulėlydžiais. Tikimasi, kad terasa taps nauja erdve netradiciniams renginiams po atviru dangumi, o pastato akcentas – 12 m aukščio ažūrinis bakeno stilistikos elementas – iš tolo matoma Šiaurės rago ir viso uostamiesčio puošmena, kviečianti pasigrožėti marių ir uosto vaizdais ne tik sezono metu, bet ir žiemą.

Vykdant šio projekto statybos darbus taip pat bus sutvarkyta apie 3000 kv. m Šiaurės rago teritorijos: paklota nauja granitinė šaligatvių danga, įrengtas gatvės apšvietimas, praplėsta ir išasfaltuota aikštelė automobiliams apsisukti, įrengtos automatinės bilietų kasos ir nauja praėjimo kontrolės sistema,  pastatyta moderni nuotekų siurblinė, pakloti vandens, lietaus nuotekų tinklai. Dėl to stipriau palijus žmonėms nebereikės braidžioti po balas.

Bendra statybų kaina apie  3 mln. 346  tūkst.  Lt (be PVM). Statyba  bus finansuojama  iš  bendrovės  lėšų. Jei oro sąlygos žiemą bus palankios, naujas keleivių terminalas turėtų būti baigtas statyti per 8 mėnesius ir duris atverti 2013 metų II-ąjį ketvirtį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zygfrid

Zygfrid portretas
Geriau tilta pastatytu ir isvaikytu tuos darmaedus. Stovetu tiltas: vaziuoja masinos- prie slagbaumo automatiskai susimoka uz perkelima ir ekologija. O tai ir Perkela kazkodel sanaudu labai turi, ir ekologijos punktas kazi ka surenka- automatai stovi, bet vistiek prieina mentas ir duodi jam i kisene. Butu tiltas maziau kursuotu keltai- maziau gamta terstu. Keleivius galetu privatiems laivukams atiduoti. Ar koks busikas vazineti iki Smiltynes. Yra tokiu kurie sako kad tiltas neapsimoka. Paskaiciuojame per metus virs 600000 transporto priemoniu. Keltu moki 40 Lt. Skaiciuokime nors po 20 Ltx600000=12 mln/ metus. x20 metu= 240 mln. Na gal uztektu tiltukui tiek?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių