Paskelbtas Vilniaus oro uosto vadovo konkursas

Paskelbtas didžiausio Lietuvos tarptautinio Vilniaus oro uosto vadovo konkursas. Anksčiau skelbusi, kad neieškos oro uosto vadovo, kol nėra apsispręsta dėl visų trijų šalies oro uostų sujungimo, Susisiekimo ministerija persigalvojo, nes artėjant Lietuvos pirmininkavimui Europos Sąjungai, oro uostui svarbu turėti vadovą.

„Kadangi artėja Lietuvos pirmininkavimas, o Vilniaus oro uostas bus užsienio svečių vartai į Lietuvą, negali būti, kad oro uostui vadovautų laikinas vadovas, kuris negalėtų prisiimti visos atsakomybės už sklandų jo darbą. Dėl to nutarta nelaukti studijos dėl oro uostų pertvarkos rezultatų, o skelbti konkursą dabar. Jei būtų nutarta, jog oro uostai bus jungiami, jų neprijungianti prie Vilniaus oro uosto, tuomet būtų skelbiamas naujas konkursas“, - BNS sakė susisiekimo ministro atstovas spaudai Ričardas Slapšys.

Tačiau, pasak neoficialių BNS šaltinių, tikėtina, kad Kauno ir Palangos oro uostus bus nutarta prijungti prie Vilniaus oro uosto.

Kandidatų paraiškų konkursui laukiama iki balandžio 8 dienos, iš jų reikalaujama vadovavimo patirties ir pasiūlyti veiklos programą.

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius BNS anksčiau sakė, kad nebus skubama skelbti nei Vilniaus, nei Kauno oro uostų vadovų konkursų, nes svarstoma steigti bendrą visų trijų oro uostų Vilniuje, Kaune ir Palangoje valdymo įmonę.

Buvęs oro uosto generalinis direktorius Tomas Vaišvila iš pareigų pasitraukė sausio 31-ąją. Laikinai įmonei vadovauja Infrastruktūros departamento direktorius Darius Okunevičius.

Didžiausias Lietuvoje Vilniaus oro uostas po trejų metų pertraukos pernai dirbo pelningai - įmonė gavo 628 tūkst. litų grynojo ir 1,081 mln. litų ikimokestinio pelno. 2011 metais bendrovė patyrė 2,371 mln. litų nuostolių. Vilniaus oro uosto pajamos pernai padidėjo 7 proc. iki 51,3 mln. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių