Nemokamos čiuožyklos Vilniuje gali atsirasti dar šiemet

Skirtinguose Vilniaus rajonuose – nemokamos čiuožyklos, kuriose pramogauti gali kiekvienas norintis. Tokią idėją svarsto miesto savivaldybė, jei tik užteks lėšų ir laiko.

Svarsto rengti aikšteles

Nors žiema jau spėjo įsibėgėti, staigmenų šiemet dar galime sulaukti. Vilniaus miesto savivaldybė šią savaitę ruošiasi svarstyti, ar pavyktų atgaivinti mieste nemokamų čiuožyklų tradiciją. "Prieš kokius penkerius ar šešerius metus Vilniuje žiemą tradiciškai veikdavo nemokamos čiuožyklos. Man neseniai viename renginyje priminė šią tradiciją, dabar deriname su seniūnijomis, spręsime, gal pavyktų vėl prie to grįžti", – sakė Vilniaus vicemeras Gintautas Babravičius.

Pasak jo, savivaldybėje apie čiuožyklą buvo svarstyta dar prieš šventes, tačiau planus įgyvendinti sutrukdė orai: "Lietuvoje jie labai nepastovūs. Per Kalėdas dar buvo lietus, per Naujus metus – šaltoka, o dabar visai šalta".

G.Babravičius sakė, kad savivaldybė bandys suorganizuoti čiuožyklas dar šiais metais, tačiau ar pavyks – nežinia: "Nėra viskas taip paprasta, kad atėjai, išpylei kibirą vandens ir viskas. Aikšteles reikia pritaikyti, bortelius įrengti, saugumą kažkaip užtikrinti. Be to, viskas, kaip bebūtų, atsiremia į pinigus – kai kyla mastelis, kyla ir kaštai".

Kaip nemokamai – gerai

Šiais metais vilniečius galimybe pačiuožinėti ant ledo vilioja sostinės naujokas – prekybos centras "Ozas". „Idėja įkurti čiuožyklą po atviru dangumi tikrai pasiteisino, mat tokios žiemos pramogų vietos sostinėje šiais metais nebuvo. Ši čiuožykla taip pat yra vienintelė šalyje, įsikūrusi ant pastato stogo. Džiaugiamės, kad čiuožykla sulaukia didelio gyventojų susidomėjimo – vidutiškai per dieną čiuožykloje pračiuožia apie 300 žmonių. Savaitgaliais norinčiųjų čiuožti susirenka dar daugiau. Aktyviausi yra jaunimas, mamos su mokyklinio amžiaus vaikais“, - sakė prekybos ir pramogų centro „Ozas“ vadovė Inga Navickaitė.

"Ozo" atstovai pabrėžia, kad nuo šios čiuožyklos po atviru dangumi atsiveria puiki Vilniaus panorama, tačiau daugeliui lankytojų tai mažai rūpi. Svarbiausia priežastis, kodėl jie ateina būtent čia, čiuožykla – nemokama.

"Ledas čia ne koks, jį prastai valo, todėl pasidaro grublėtas ir čiuožti sunkiau, bet kaip nemokamai, tai pasitreniruoti tikrai gerai", – sakė studentas Tomas, retkarčiais taip pat nueinantis pačiuožinėti į "Akropolį".

Jau ketvirtą kartą "Ozo" čiuožykloje lankęsis vaikinas pastebėjo, kad norintiems pramokti čiuožti, geriausia čia ateiti darbo dienomis, ypač rytais – tada aikštelė būna beveik tuščia. O vakarais ir savaitgaliais žmonių čia būna pernelyg daug.

Džiaugiasi čiuožimo reklama

Daugiausia erdvės čiuožimui siūlo "Ledo rūmai". Aikštelė čia didžiausia, o žmonių dažniausiai – gana ne daug, nes čia už valandą čiuožykloje reikia mokėti didžiausią kainą – 15 Lt. Tačiau "Ledo rūmų" vadovų nemokamos čiuožyklos ne tik neerzina, o atvirkščiai – džiugina.

"Tiek čiuožykla Rotušės aikštėje, tiek dabar "Oze" populiarina šią pramogą ar sportą apskritai. Tačiau, kad eitum čiuožinėti lauke, reikia labai daug sąlygų atitinkančio oro. Jei bus per šilta – ledas pradės tirpti, bet jei per šalta, žmonės nenorės lauke būti. Sakykime, jei lauke bus 3 ar 4 laipsniai šalčio, tose čiuožyklose žmonių bus daug, bet kitais atvejais kur kas pranašesnės čiuožyklos, esančios viduje", – sakė "Ledo rūmų" direktorius Eugenijus Teliuk.

Jam antrino ir "Akropolio ledo" direktorius Alvydas Donėla: "Nemokamos čiuožimo aikštelės, kurios žiemą tai šen, tai ten atsiranda Vilniaus mieste nėra konkurentas mums – sąlygos, kurios siūlomos „Akropolyje“ ir kitose tokiose ledo aikštelėse po atviru dangumi yra skirtingos – skiriasi arenų dydžiai, čiuožiant „Akropolyje“ nereikia sukti galvos koks bus oras.

Kita vertus, čiuožimui tinkamų ledo aikštelių Vilniuje trūksta, tad sveikiname kiekvieną pastangą suteikti miestiečiams ir sostinės svečiams daugiau pramogų. Visa tai prisideda prie čiuožimo, ledo ritulio populiarinimo, skatina žmones ieškoti aktyvių pramogų".

Nuolat pilna "Akropolio" ledo aikštelė "Ledo rūmų" vadovo negąsdina. "Mūsų tikslinės rinkos – visai kitokios.  "Akropoliui" svarbiausia apskritai pritraukti žmones į prekybos centrą, parduotuves, restoranus, jie nori užpildyti čiuožyklą žmonėmis, todėl gali siūlyti mažas kainas, nes vėliau atsiima už tai per kitas pajamas. Ten čiuožinėti daugiausia eina vaikai, kurie žino, kad galės ir ledų ar kažko kito nusipirkti. Mūsų publika – labiau subrendusi, kuriai nepatinka tas vadinamas akvariumas, kurie labiau nori sportinio, o ne pramoginio čiuožimo, kurie supranta, kad čia ledas – geresnis", – aiškino E.Teliuk.


Šiame straipsnyje: čiuožyklapc ozas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių