Naujus kalnelius montuos visoje Klaipėdoje

Grįžti į straipsnį

Benas

Benas portretas
Totalus absurdas tokie kalneliai. Visiskai nematomi. Vaziuodamas pamatai zenkla, kad bus gulintys policininkai, ir tarp uzlopytu gatviu ieskai dar vienos pilkos demes, per kuria tavo automobilis persoks..

s

s portretas
bent jau nuspalvinkit, o tai ne vietiniai skraido ir avarines situacijas sudarineja

klp

klp portretas
super kalniukai!

fūroms ne kliūtis

fūroms ne kliūtis portretas
Taip išeina, kad sunkvežimiams, autobusams, fūroms greitis neribojamas, nes jos pravažiuoja nestabdydamos, kadangi ratų ašys yra plačios ir joms pristabdyti nereikia. manau efektyviau būtu supilti ištisą kalnelį, kaip buvo Jakų žiede.

Nervina

Nervina portretas
Aukščius jų suvienodinkit, gerbiami "montuotojai", nes per vienus pervažiavus jų net nesijaučia, kitus pervažiavus- dugną kabini. Ar čia "iš akies" jie vėl daromi?

Max

Max portretas
Mano nuomanie site kalneliai truputeli geresni. Ir nors kelias dazomas pries jos tai truputeli geriau pastebet

kkts

kkts portretas
bent jau ryskius lipdukus ar zymejimus ant paties kalnelio uzdekit, nes nieko nesimato.

Jis

Jis portretas
Per tuos ytin gerai "matomus" kalnelius vos nesuvariau masinos...bent nudazytu baltai ar raudonai

alfa

alfa portretas
reik uzpilt istisa kalna,kad lengvosios nevaziuotu per viduri ,padaryt kaip Rimkuose

ops

ops portretas
Su tais naujais kalneliais bus daug avariju!!! Jie beveik nematomi!!! IDIOTIZMAS !!!

martynas

martynas portretas
Gerbiami komenatotoriai, Pilnai sutinki su Jūsų parašytomis pastabomis. Tik noriu pabrėžti vieną idomų faktą- raudoni kalneliai kainavo kiekvienas, pabrėžiu kiekvienas - 20 000 LTL . Nesunku paskaičiuoti, kad sumontavusi firma vien tik per 2011 užsidirbo 380 000 iš Kliapėdos , na , būkime bedni , bet teisngi, tai yra iš mūsų. Dabar, aišku, numontuokime ir padarykime asfaltuotus.....Lietuva-dydvyrių žemė...

Albonis is Baltimores

Albonis is Baltimores portretas
pas mus JAV is asfalto supilti visi kalneliai,bet aukstis ir nuolydis nera vienodi,todel pries kalnelius dar nirodomas rekomenduojamas gretis ,pvz 30 km /h,o delzymejimo tai pas mus jie visi nudazyti arba geltonai arba zebru jei tai pereja,o zenklas yra statomas prie pat kalnelio tai vaziuoja atsileides ir i asfalta ziureti nereikia,o priarteji prie zenklo ir automatiskai koja spaudzia pedala

Domas

Domas portretas
Tie visi kalneliai yra totalus pinigu plovimas ir didziausia nesamone. Pigiau pastatyti sviesofora pestiesiems-ir saugiau, tvarkingiau ir efektivu. Matyt ziurkems savivaldybei eina neblogas "otkatas",kad taip tasko pinigus.

vadila

vadila portretas
valdininkai jeigu jusu smegeneles per minkstos teisingiems sprendimams tai per laikrasti kreipkites i zmones jie per komentarus pasiulys rimtu sprendimu,o ne taip kad kazkoks bezmegenis sugalvojo kad reikia baltus juodus kvadratus piesti pries kalneli o ne ant jo,nauda nuline o pinigai istaskyti

seklys

seklys portretas
dovanoju dazus kalneliams ,spalva geltona , 10 litru butu negaila

BŪTINA

BŪTINA portretas
kalnelius pažymėti ryškiais dažais, kad, per neapsižiūrėjimą, nereiktų laužyt automobilių.

O kur saugumas

O kur saugumas portretas
Atsakingi vairuotojai visada turi pastebėti kelio ženklus, ne išimtis ir prieš kalnelius esančius įspėjimus. Tik gaila, kad ne visi vairuotojai paiso šito arba tiesiog trūksta atidumo pasižvalgyti į šalis. Kol bus neatsakingų vairuotojų, avarijų tikimybė, neįžiūrint šių naujų išradimų, tik padidės. Ir šiaip, labai jau "juokinga" atrodo, kai senyvas žmogus tuos baltai juodus kvadratinius įspėjamuosius žymėjimus prieš pat kalnelį įsivaizduoja kaip pėsčiųjų perėją ir kulniuoja ja drąsiai!

Kalneliu aukstis

Kalneliu aukstis portretas
Auksciai tai visiskas absurdas. Pirmieji kur isasfaltuoti kalneliai taip pasitvirtina bet tie naujieji auksti kai velniai zino kas jei vaziuoji su masina ir dugnu brauki ar tai normalu?

Nebūna gerai

Nebūna gerai portretas
Jei kalnelis aukštas, jis gali sulaužyti mašiną, be to, greitai važiuojant ir intensyviai stabdant tie tokiu kalneliu, kai ratai pašoka į orą, stabdymo atstumas pailgėja kokiu metru, žiemą gal trimis. Ir tai vadinama saugumo didinimu?! Jei kalneliai maži, juos galima pervažiuoti pakankamai greitai, bet tokie ir turi būti, o ne eismo stabdymo ir kamščių didinimo priemonė.

Dviratininkas

Dviratininkas portretas
Gal projektuotojai pabandytų per tokį kalnelį greitai pervažiuoti dviračiu? Greitai, tai 30-40km/h greičiu. Jei nenugrius, tebūnie, statykit toliau. Kas blogiausia, kad griūtum tiesiai po mašina.

Galerijos

Daugiau straipsnių