Naujo uosto statybos - ekonomiškai neefektyvios?

Klaipėdos uosto krovos bendrovės mato nemenką rezervą neišnaudoto savo pajėgumo, kuris priklausomai nuo mėnesio šiuo metu sudaro apie 50 proc. Jam išaugus iki 75 proc., galima pradėti teoriškai kalbėti apie naują giliavandeni uostą, o iki tol svarbu užtikrinti, kad uostas įgytų visus maksimalius parametrus ir išliktų konkurencingas, trečiadienį rašo „Verslo žinios“.

„Kalbant apie uosto kanalo, krantinių gilinimą ir maksimalių uosto parametrų siekimą, yra apie 50 proc. augimo ar neišnaudojamo pajėgumo galimybė“, - teigė Lietuvos jūrų kompanijų asociacijos prezidentas ir Klaipėdos konteinerių terminalo vadovas Vaidotas Šileika. Todėl, pasak jo ir buvusio asociacijos prezidento bei krovos kompanijos „Bega“ generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, kol kas nėra net teorinės reikiamybės kalbėti apie naują giliavandenį uostą.

A.Kuzmarskis teigė, kad krovos kompanijos mano, jog naujo uosto statyba Būtingėje šiuo metu būtų ekonomiškai nepagrįsta.

„Kurti atskirą uostą darosi neproporcingai brangu, vargiai ar efektyvu turint sukurtą tokią infrastruktūrą ir suprastruktūrą. Dauguma asociacijos narių mano, kad Būtingės uosto statybos yra ekonomiškai nepagrįstos. Kol Klaipėdos uosto pajėgumas nėra panaudojamas iki 75 proc., kalbėti apie naujo uosto statybas nėra prasmės, nebent teoriškai“, - teigė A.Kuzmarskis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

klaip

klaip portretas
Kur jau bus suinteresuoti, nes bus konkurentas Aloyzui ir kitiems. Cia lygiai taip pat kaip paprasyti kad Gaspromas paruostu studija Lietuvai kaip padidinti konkurencija Lietuvos duju sektoriuje. Nesamone

Opa

Opa portretas
Tai tik pamąstymai. Tikrą atsakymą turi pateikti technologiniai/ekonominiai skaičiavimai, o iki tol visi gali kalbėti kas ant liežuvio ir dalis pritardami linksės galvas kita dalis- ne. Tokie projektai kalbomis nestatomi, taip kad straipsnis apie vieno asmens pamąstyma t.y. niekinis.

Joa

Joa portretas
Jie nieko nebenori statyti ir kelti Lietuvos ekonominio lygio. "Didieji" nori gyvuoti is zmoniu mokesciu ir Europos pasalpu... Lietuvos genocidas tesiasi ponai!
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų
    Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų

    Šiuo metu Vyriausybėje derinamos Vidaus vandens transporto kodekso pataisos, kurios Lietuvoje iš esmės pakeis požiūrį į vėju varomus laivus. ...

    2
  • Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške
    Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške

    Jūrų kapitonas Juozas Liepuonius kolegoms iš Lietuvos jūrų kapitonų asociacijos jau perdavinėja linkėjimus iš karštų taškų Viduržemio jūroje ir Afrikos pakrantėje. ...

  • Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo
    Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo

    Kylančios kuro kainos pradėjo koreguoti ir Baltijos jūros keltų kompanijų pajamų ir pelno rodiklius. ...

    2
  • Upė parodė savo jėgą
    Upė parodė savo jėgą

    Savaitgalį įsmukusi Danės krantinė atvėrė nepamatuotas žmogaus ambicijas. Sovietmečiu upę iš abiejų krantų susiaurinus 4–6 metrus, nepaskaičiuota, kad ilgainiui jos srovė silpniausioje vietoje vis tiek pralauš krantinę. Taip i...

  • V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai
    V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai

    Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. ...

    7
  • Naftininkų ginče – laikina atomazga
    Naftininkų ginče – laikina atomazga

    Pati šiauriausia uosto dalis yra tarsi karštas taškas, nes tarp bendrovių „Klaipėdos nafta“ ir Krovinių terminalas daugelį metų rusena ginčai. Į juos įtrauktas net dabartinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. ...

  • Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia
    Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia

    Krovos verslo sąlygų gerinimas Malkų įlankoje apims ir Klaipėdos konteinerių terminalo pirso pertvarkymą. ...

  • Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija
    Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija

    Elektromobilius Klaipėdoje bus galima įkrauti nemokamai. Tokiam siūlymui pritarę uostamiesčio politikai nuogąstavo, kad, norint pasinaudoti miestui priklausančiomis stotelėmis, reikės turėti savivaldybės išduotą kortelę. Tai esą bus nepato...

    3
  • Amatininkus atleido nuo rinkliavos
    Amatininkus atleido nuo rinkliavos

    Kruizinius laivus pasitiksiantiems bei Joninių ir tarptautinio nematerialaus kultūros paveldo festivalio "Lauksnos" mugėse prekiausiantiems amatininkams neteks mokėti vietinės rinkliavos. Viliamasi, kad tai padės į miestą pakviesti geriausius...

  • Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės
    Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės

    P.Lideikio gatvės gale, ties posūkiu į Pamario gatvę dirbantys kelininkai, vietos gyventojų manymu, pluša per lėtai. Transporto žiedą rengianti bendrovė ir jos darbą kontroliuojantys valdininkai įsitikinę – čia viskas gerai. ...

    4
Daugiau straipsnių