Naujais maršrutais Vilniaus senamiestyje naudotis neskuba

Prieš mėnesį Vilniaus senamiestyje startavę du nauji maršrutai (Nr. 88 ir Nr. 89) kol kas praeivių tik palydimi žvilgsniu. Kad maršrutais neskuba naudotis vilniečiai ir sostinės svečiai, sutinka ir patys viešojo transporto atstovai. Tačiau, anot jų, naujiems maršrutams prigyti reikia laiko. Visgi esą yra planas, kuris turėtų populiarinti centre riedančius autobusiukus.

„Liūdna, tikiuosi, kad kuo daugiau žmonių įlips [į naujus maršrutus], nes dabar yra bandomasis laikotarpis ir jeigu nevažiuos pakankamai žmonių, tie maršrutai bus nutraukti“, – sakė naujais maršrutais kasdien besinaudojanti dirbanti studentė Viktorija Vosyliūtė. Mergina pastebi, kad vakarais 89-asis maršrutas būna pustuštis, o dieną jį dažniau renkasi pensinio amžiaus žmonės ar mamos su vaikais.

„Įpročiai, žinomumas, nauda... Maršrutas turi prigyti. Sunku kol kas apie jį [naują maršrutą] kalbėti. Pavyzdžiui, 11 maršrutas visiškai „užsikrovė“ per metus“, – paskaičiavo Sostinės savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovas Gintas Bliuvas. Jam iš dalies pritaria ir „Vilniaus autobusų “ vadovas Gintaras Nakutis: „Reikia žymiai daugiau laiko, kad žmonės pastebėtų, pradėtų naudotis“.

Paklaustas, ar maršrutą renkasi į Vilnių atvykę turistai, G. Bliuvas teigė, kad kol kas šiuose maršrutuose dažnesni keleiviai yra vietiniai gyventojai, o turistai, kol geri orai, miestą nori pereiti pėščiomis.

Pasak G. Nakučio ir G. Bliuvo, šių dviejų maršrutų ateitis turėtų paaiškėti ateinančią savaitę, kai savivaldybėje bus pristatytas naujas planas, kuriame esą yra minčių populiarinti maršrutą.

Nauji maršrutai driekiasi Goštauto, Maironio gatvėmis iki Rotušės ir sujungia tris dideles automobilių statymo aikšteles: prie Seimo, požeminę Gedimino prospekte bei daugiaaukštę Tilto gatvėje ir Tymo kvartale. Naujais maršrutais kursuoja keturios ekologiškos transporto priemonės. Senamiesčio maršrutuose važinėjančiuose autobusiukuose galioja mėnesiniai ir vienkartiniai viešojo transporto bilietai, įrengta e. bilieto sistema.


Šiame straipsnyje: viešasis transportas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Vytas

Vytas portretas
O neuztektu vieno marsruto? Ir siaip vazineja po viena keleivi

Jonas

Jonas portretas
11 ne per metus ''užsikrovė'', 11 maršrutas egzistuoja labai seniai, tik vis būdavo kaitaliojamos apylankos, šiaip jis labai reikalingas ir žmonės prie jo įpratę, tik dabar suretintas kažkodėl. O tie nauji atsirado iš aukščiau, ne iš keleivių poreikių, tai todėl tušti ratais ir važinėja, švaistydami mokesčių mokėtojų pinigus.

Vaidas

Vaidas portretas
Geri ir tikrai reikalingi maršrutai.
VISI KOMENTARAI 5
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių