Moksleiviai išdykauja skambindami pagalbos telefonu

Prasidėjus rugsėjui, pagalbos telefono 112 operatorės sulaukia nemažai piktavališkų moksleivių skambučių.

Portalui vilniausdiena.lt Bendrojo pagalbos centro Organizacinio skyriaus vedėja Auksė Čibirienė sakė, kad moksleiviai galvoja, jog paskambinę šiuo telefonu pasikalbės su policija. Operatorės būna išvadintos „agurkėliais", jų klausiama, kaip sekasi dirbti „šiltnamyje".

Kartais moksleiviai paskambina ir „pasiūlo" pasiklausyti, kaip negražiai keikiasi jų draugai ar kaip barasi jų mokytojos.

Auksė Čibirienė teigia, kad Lietuvos žmonės pernelyg mažai informuoti apie bendrojo pagalbos telefono funkciją. Kai operatorės priima tokius niekinius skambučius, nukenčia žmonės, kuriems iš tikrųjų reikia pagalbos. Žmonės turėtų skambinti telefonu 112 tik būtinosios pagalbos atvejais, kai kyla reali  grėsmė gyvybei, sveikatai, saugumui, aplinkai.

Daugiau apie Bendrojo pagalbos telefono veiklą Lietuvoje>>

Bendrosios pagalbos telefono interneto svetainėje www.sos112.lt surašyti visi atvejai, kada reikia skambinti pagalbos telefonu



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių