„Mega" tikisi išsiskirti aptarnavimo kokybe

Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega" atliko slapto pirkėjo tyrimą. Tai pirmas toks atvejis Lietuvoje, kai prekybos centras imasi tirti klientų aptarnavimo lygį centre veikiančiose parduotuvėse.

Tyrimo tikslas - išsiaiškinti klientų aptarnavimą parduotuvėse bei paslaugų įstaigose, kontroliuoti bei aktyviai gerinti klientų aptarnavimo kokybę.

Tyrimo rezultatai parodė, kad  klientų aptarnavimo kokybės prekybos ir laisvalaikio centre „Mega" atitinka daug aukštesnius nei vidutiniai reikalavimus.

„Šiuo metu, kai klientai viliojami gana panašiomis kainomis visuose prekybos centruose, mes ketiname išsiskirti itin aukštu aptarnavimo ir paslaugumo lygiu. Keliame aukščiausius aptarnavimo kokybės standartus, todėl nusprendėme investuoti į slapto pirkėjo tyrimą", - sakė prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega" valdančios bendrovės „Baltic RED" rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.

Aukščiausia klientų aptarnavimo kokybe išsiskyrė vaistinių tinklas „Farma", kosmetikos parduotuvė „KristiAna", restoranas „Čili pica" bei DnB NORD banko filialas. Prekybos ir laisvalaikio centras apdovanos šiuos keturis nuomininkus, nusipelnusius įvertinimų, siekusių net 100 procentų.

Po tyrimo paaiškėjo, kad centre įsikūrusios parduotuvės labiausiai dėmesį atkreipti turėtų į spartesnį klientų aptarnavimą, skatinti pardavėjus su klientais pasisveikinti bei atsisveikinti žodžiu, šypsotis. Taip pat aktyviau bei aiškiau suteikti prašomą informaciją, vardo bei pareigų kortelę prisisegti labiau matomoje vietoje.


Šiame straipsnyje: pirkėjaiMegaslaptas tyrimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių