Masinis išpardavimas „Megos“ lentynų neiššlavė

Helovino išvakarėse „Megoje“ pažadėta "siaubingų" nuolaidų naktis išjudino apsnūdusias parduotuves, tačiau žmonės ieškojo finansiškai naudingų pirkinių ir traukti piniginę neskubėjo.

Vietos buvo ir automobiliams

66,6 proc. nuolaida viskam! Toks pasiūlymas, ko gero, būtų sukėlęs grumtynes dėl vietos automobiliui bei dėl kokybiškesnės prekės. Tačiau priekyje prie žadėtos nuolaidos nedidelėmis raidėmis įrašytas žodelis „iki“ situaciją keitė.

Priešingai nei prieš metus, kuomet buvo surengta analogiška nuolaidų akcija, tik trukusi vieną vakarą, privažiuoti prie prekybos ir laisvalaikio pramogų centro „Mega“ didesnių sunkumų neiškilo. Prasidėjus akcijai, žmonių „Megoje“ buvo kur kas tirščiau nei įprastą penktadienio vakarą, tačiau daugelis jų vaikštinėjo tyrinėdami siūlomų prekių kainas. Su pirkinių maišeliais apsikarstęs lankytojas - itin retas reginys.

Žmonės jau priprato blaiviai vertinti tokias rinkodaros akcijas. Jei visoms prekėms būtų taikoma tik 1 proc. nuolaida, o vienintelis daiktas kainuotų 66,6 proc. pigiau - reklamai nebūtų nusižengta.

Nuolaidų rinkodara - nepatikima

„Tos nuolaidos būna tikrai „siaubingos“, nes kad ir kaip beskaičiuotum, tų 66 proc. niekur nerasi, jeigu žinosi prieš tai buvusias tikrąsias kainas. O jeigu rasi, tai tokiam daiktui, kad nei juoktis nei verkt...“, - komentavo portalo kaunodiena.lt skaitytojas, perskaitęs apie „Megos“ siaubingų nuolaidų akciją.

„Kodėl siūlote nuolaidas iki 66 proc.? „Iki“ nieko nereiškia. Jau geriau nuo tegu būna 30 proc. viskam, žmonės bent žinos, kad nuolaida išties taikoma. Dabar „Megoje“ baldai parduodami nuo 1 lito - nemeluoju“, - rinkodaros priemonėmis piktinosi kitas skaitytojas.

Kai kurie į „Megą“ atvykę kauniečiai taikėsi būtent į nukainavimus, tiesa, anksčiau nužiūrėję, ką pirktų. Tokiu būdu kaunietis Darius sūnui striukę nupirko 30 proc. pigiau. „Tai ne 66 procentai, bet to ir nereikėjo tikėtis“, - pridūrė vyras.

Kiti žmonės nebesivargino skaičiuoti, kiek išloš. „Pirkau striukę, bet taip ir nesupratau, kokia ta nuolaida. Kaina sumažėjusi nuo 199 iki 159 litų, bet man atrodo, kad jau anksčiu buvo nukainuota“, - svarstė Ona. Moters teigimu, nuolaidų akcijos jau tapo kasdienybė, ji linkusi pirkti daiktą tada, kada jo reikia, o ne kada yra išpardavimas - tam reikia turėti daug laiko.

Suranda ir laukia akcijos

Preliminariais skaičiavimais, pastarojo išpardavimo metu "Megą" aplankė maždaug 40-50 proc. daugiau žmonių, nei įprastai tokiu pat metu. Pernai tokios pat akcijos metu lankytojų buvo akivaizdžiai daugiau. Prekybos ir laisvalaikio centrą valdančios bendrovės „Baltic Red Management“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė mano, kad ne taip tiršta buvo ir dėl to, kad šį kartą akcija išskaidyta į dvi dienas: vyko ne tik penktadienio vakarą, bet ir iki šeštadienio popietės.

Pernai maksimalios nuolaidos taip pat siekė 66,6 proc. „Šiemet tokią nuolaidą taikė daugiau parduotuvių, apskritai, prie akcijos prisijungė daugiau parduotuvių“, - tikino R.Vyšniauskienė.

Tiesa, nebuvo nė vienos parduotuvės, kuri visoms prekėms taikytų maksimalią 66,6 proc. nuolaidą. R.Vyšniauskienės pastebėjimu, bene daugiausiai buvo galima išlošti perkant batus ir drabužius. Kita vertus, ji pripažino, kad dalis parduotuvių prekes nukainavo anksčiau, ne minėtos akcijos metu.

„Tikrai nebuvo taip, kad parduotuvės laukė akcijos ir tik tada prasidėjo nukainavimai. Tačiau akcijos metu daug parduotuvių taikė visoms prekėms 30 proc. nuolaidą“, - pridūrė pašnekovė.

Buitine technika prekiaujančios parduotuvės šį kartą pirkėjus domino mažiau, nes nuolaidos nuo 20 proc. taikytos tik nedideliam skaičiui atrinktų prekių.

„Ankstesnės akcijos metu visa buitinė technika buvo išparduodama 30 proc. pigiau - tada buvo spūstys“, - prisiminė „Megos“ atstovė.

Viena tendencija aiški - žmonės pirkti nebeskuba. Pasak R.Vyšniauskienės, pamatę išties patinkantį daiktą, žmonės laukia kokios nors akcijos ar nukainavimo, o akcijų metu „devynis kartus pamatuoja“ ir tik tada sprendžia, ar tikrai to daikto reikia. Dėl išparduodamų prekių žmonės nebesigrumia, juolab, kad akcijos seka viena po kitos.


Šiame straipsnyje: mega išpardavimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių