Lentvario gyventojai tapo geležinkelio įkaitais

13 tūkst. Lentvario gyventojų kas dieną rizikuoja savo gyvybe, kad kirstų geležinkelį, pranešė LTV laida "Žurnalisto tyrimas".

Geležinkelio atkarpos Vilnius-Kaunas modernizavimo projekto vertė siekia 1 mlrd. litų, tačiau saugios perėjos per geležinkelį iš šių pinigų pastatyti nenumatyta.

Varlėms, įvariems graužikams poveikio aplinkai vertinimo ataskaitoje dėmesio skiriama nemažai. Pasirūpinta, kad varlės ir pelės turėtų migracijos takus. Tuo metu lentvariečiams saugaus būdo pereiti judrų geležinkelį nėra.

Apie atvykstantį traukinį žmones įspėja ne tik dundesys ir smarki vibracija, bet ir nusileidžiantis užkardas bei užsidegęs raudonas šviesoforo signalas.

Tačiau Lentvario gyventojai šių ženklų nepaiso, nes tam esą nėra laiko. Jei jų gyvenimas sustotų su kiekvienu traukiniu, per dieną žmonėms nuveikti pavyktų nedaug ką. Mat traukiniai Lentvarį kerta kas kelias minutes. Kartais - ir ne po vieną.

Prie geležinkelio pervažos nusidriekia virtinė automobilių. Lentvariečiai pervažą kerta kartu su jais. Tai pavojinga, ypač vaikams.

Geležinkelio modernizavimo projektą įgyvendinanti bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" aiškina, kad gyventojams saugiai kirsti pervažą pastatyta požeminė perėja. Tačiau ji yra prie stoties, už maždaug 1 km nuo pagrindinės lentvariečių trasos.

Gyventojai jau dabar bijo pagalvoti apie metą, kai baigus geležinkelio Vilnius-Kaunas modernizavimo projektą traukiniai šia atkarpa skries 120 km/h greičiu.

Geležinkelio modernizavimo projektui 1 mlrd. litų skyrė ES Sanglaudos fondas. Iš kur teks paimti lėšų perėjos per pervažą statyboms, kol kas nežinoma. "Lietuvos geležinkeliai" net nemato perėjos reikiamybės.


Šiame straipsnyje: geležinkelio stotistraukiniai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių