„KristiAna„ į naują saloną „Panoramoje“ investavo 2 mln. litų

Vilniuje, prekybos centre "Panorama", duris atveria didžiausio Baltijos šalyse selektyvios ir kasdieninės kosmetikos bei parfumerijos tinklo "KristiAna" salonas.

Į jo įrengimą investuota apie 2 mln. litų. Tai jau septinta tinko parduotuvė, kuri gavo išskirtines teises prekiauti "Svarowsky" gaminiais.

Be to, būtent šioje, apie 420 kv. m. ploto, parduotuvėje bus išskirtinai prekiaujama tokių prekės ženklų produktais kaip "Creed", "Guerlain", "Juvena", "Atkinson", "Toscano", "Bois", "Rance" ir kitokių. Iš viso salone bus galima rinktis iš 40 tūkst. kokybiškiausių bei populiariausių pasaulyje kosmetikos ir parfumerijos produktų.

"Suplanuota plėtra Baltijos šalyse pasiteisina pirmiausia todėl, kad akylai stebime besikeičiančius klientų poreikius ir smarkiai išaugusius reikalavimus ne tik produkto kokybės, kainų ar asortimento pasiūlymams, bet ir profesionalioms konsultacijoms.

Neatsitiktinai kita svarbi investicijų kryptis yra kosmetikos konsultančių apmokymai, organizuojami tiek Lietuvoje, tiek užsienyje: Paryžiuje, Ciuriche, Ženevoje, Londone", - pranešime spaudai cituojama "KristiAna" generalinė direktorė Virginija Godelaitienė.

Naujausias "KristiAna" salonas "Panoramoje" – antra šiemet atidaryta tinklo parduotuvė. Numatyta, kad iki metų pabaigos duris Lietuvoje ir Latvijoje atvers dar penki "KristiAna" salonai. Iš viso šiemet į tinklo plėtrą bus investuota 10 mln. Lt.

Didžiausiam Baltijos šalyse selektyvios ir kasdieninės kosmetikos bei parfumerijos tinklui šiuo metu priklauso per 40 salonų Lietuvoje ir Latvijoje.

"KristiAna" tinklo asortimente siūloma rinktis iš 40 tūkst. skirtingų populiariausių bei kokybiškiausių pasaulyje kosmetikos, parfumerijos, plaukų, veido ir kūno priežiūros produktų.


Šiame straipsnyje: panoramakristiana

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių