Kovoje dėl lauko reklamos Vilniuje „Clear Channel Lietuva“ sudėjo ginklus

Įmonė "Clear Channel Lietuva" nebesieks, kad jos konkurentės "JCDecaux Lietuva" ir savivaldybės susitarimai dėl lauko reklamos būtų paskelbti negaliojančiais.

Bendradarbiavimo sutartį dėl lauko reklamos ploto nuomos tuometinio mero Artūro Zuoko vadovaujama Vilniaus miesto savivaldybė su bendrove "JCDecaux Lietuva“ pasirašė dar 2007 m. pradžioje. Šia sutartis savivaldybei priklausantį lauko reklamos plotą leido nuomotis 15 metų bei numatė galimybę susitarimą pratęsti dar 5 metams.

Sutartį užginčijo pagrindinė "JCDecaux Lietuva“ konkurentė "Clear Channel Lietuva“, kurios atstovai teigė toks savivaldybės ir "JCDecaux Lietuva“ susitarimas pažeidžia kitų rinkos dalyvių teises. Tačiau pirmadienį Vilniaus apygardos teisme vykusio posėdžio metu "Clear Channel Lietuva“ pranešė, kad ieškinį atsiima ir nebesiekia, kad savivaldybės ir "JCDecaux Lietuva“ sutartis būtų pripažinta negaliojančia.

"Clear Channel Lietuva“ nebeturi pretenzijų ir dėl sutarties, kuria savivaldybė bendrovei "JCDecaux Lietuva“ suteikė išskirtines teises lauko reklamos stenduose reklamuoti projektą "Vilnius –Europos kultūros sostinė 2009“.

Kaip sakė "Clear Channel Lietuva“ vadovas Artūras Štaudė, bendrovė nusprendė tiesiog nebegaišti laiko teismuose. "Nutarėme, kad viskas ir taip pernelyg ilgai užsitęsė, neatrodė, kad greitai būtų priimtas koks nors sprendimas, todėl tiesiog numojome ranka“, - paklaustas, kokios priežastys privertė atsiimti ieškinį, aiškino A.Štaudė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių