Klientus aptarnaujantiems robotams atėjo metas ilsėtis

„Geras aptarnavimas – tai įsiklausymas į tikruosius kliento poreikius, o ne aptarnavimo standarto išpildymas“, - sako Vilniuje vyksiančios didžiausios Lietuvoje kasmetinės konferencijos „Gero aptarnavimo dienos VII“ organizatoriai.

Konferencijos organizatoriai šiemet pasiryžę pakeisti Lietuvos visuomenės požiūrį į klientų aptarnavimą – keistis prekėmis už pinigus ir atiduoti grąžą gali ir robotai. Robotams atėjo metas pailsėti!

Kaip ir kasmet ši konferencija suvienys tiek klientus aptarnaujančius įmonių darbuotojus, tiek vadovus, atsakingus už klientų aptarnavimo kokybės valdymą.

„Aptarnaujantis personalas bus raginamas „daryti tai, ką mėgsta ir mėgautis tuo, ką daro“. Šypsena per prievartą sukelia ligas, o susiraukę veidai skatina klientus kuo greičiau apsisukti ir išeiti“, - teigia konferencijos iniciatoriai.

Tam, kad aptarnaujantis personalas suvoktų savo vertę bei svarbą kompanijoje, konferencijos organizatoriai paruošė dviejų dalių pranešimų seriją.

Pirmojoje dalyje – apie tai, koks svarbus aptarnaujančio darbuotojo vaidmuo verslo spektaklyje, nes jis – „pirmasis ant scenos“.

Antrojoje dalyje konferencijos dalyviai bus supažindinti su klientų aptarnavimo kokybės gerinimo įrankiais:  gebėjimu užmegzti pirmąjį teigiamą kontaktą, šypsena, neigiamų emocijų valdymu, laiko vadyba bei konfliktinių situacijų sprendimo įgūdžiais – bus analizuojamos kasdieniniame darbe pasitaikančios situacijos, problemos bei ieškoma teisingų sprendimų.

Antrosios dienos metu visas dėmesys bus skiriamas vadovams, kurie gali įtakoti aptarnaujančio personalo darbo kokybę – aptarnavimo kokybės, visuotinės kokybės, personalo, rinkodaros ar pardavimų vadovams. Konferencijoje netrūks aktualių temų ir praktinių pavyzdžių.

Profesionalūs pranešėjai pasidalins savo patirtimi ir žiniomis apie aptarnaujančių darbuotojų motyvaciją nuo pirmos dienos darbe ir jų išlaikymą, apie aptarnaujančio personalo manipuliaciją darbdaviais, apie aptarnavimą elektroninėje prekyboje.

Septintoji didžiausia konferencija apie klientų aptarnavimą „Gero aptarnavimo dienos VII“ vyks spalio 7-8 dienomis Vilniuje, Forum Palace.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių