„Klaipėdos Smeltėje“ – naujas kranas konteineriams krauti

Į „Klaipėdos Smeltę“ atplukdytas mobilus uosto kranas „Liebherr LHM 500“, skirtas jūriniams konteineriams krauti.

Didėjantis aptarnaujamų laivų-konteinervežių tonažas bei augantis perkraunamų krovinių srautas skatina bendrovę investuoti į krovos technikos parko plėtrą bei ruoštis strateginio tikslo – konteinerių paskirstymo centro įkūrimo – įgyvendinimui.

2010 m. rugpjūčio mėnesį LKAB „Klaipėdos Smeltė“, vadovaudamasi ilgalaikiu verslo plėtojimo planu, pasirašė sutartį su austrų kompanija „Liebherr-Werk Nenzing GmbH“ trečiajam konteineriniam kranui pirkti. Įvertinusi būsimus konteinerių terminalo poreikius, kompanija pasirinko krano modelį „Liebherr LHM 500“: 51 metro ilgio strėlė ir 104 tonų keliamoji galia leis iškrauti 13÷16-kos konteinerių eilių pločio laivus, kurių talpa – nuo 3.000 iki 6.500 TEU, ilgis – 300 ir daugiau metrų. Anksčiau bendrovėje buvo švartuojami laivai-konteinervežiai, kurių maksimalus plotis – 13 konteinerinių eilių, ilgis – 260 metrų. Aptarnaujamų laivų tonažo požiūriu šiuo metu tai pajėgiausias konteinerinis kranas Klaipėdos uoste.

„Liebherr LHM 500“ atplukdytas barža iš Rostoko uosto, kranas pasiekė bendrovę visiškai surinktas. Baigus dviejų dienų testavimą ir septynių dienų trukmės kranų operatorių bei mechanikų papildomą instruktavimą, kranas dirbs šiuo metu naudojamose terminalo krantinėse Nr. 82-89. Sekančiame kompanijos plėtros etape, baigus statyti krantines Nr. 90-96, pritaikytas sunkiasvorei krovos technikai, montuojamai ant specialių bėgių, „Klaipėdos Smeltė“ planuoja papildomai įsigyti STS („Ship-to-Shore“) tipo konteinerinius kranus, skirtus aptarnauti 7.500 TEU talpos ir didesnius okeaninius laivus-konteinervežius.

Kartu su kranu įsigyti du „twin-lift“ tipo konteinerių griebtuvai („sprederiai“), pagaminti „Bromma“ gamykloje. Tokio modelio griebtuvu kranas vienu metu pakelia du dvidešimties pėdų tuščius arba krautus konteinerius (maksimaliai 2 x 25 t), pastebimai paspartindamas laivų krovos procesą.

Esant poreikiui, naujasis kranas bus naudojamas ne tik konteineriams, bet ir sunkiasvoriams bei negabaritiniams kroviniams (vėjo jėgainėms, energetikos ir kitos pramonės įrengimams) krauti.

Naujojo krano kaina - apie 11 mln. Litų. Tai nepaskutinė „Klaipėdos Smeltės“ investicija į konteinerių krovos techniką 2010-siais metais.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos Smeltė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos centre įgriuvo Danės krantinė
    Klaipėdos centre įgriuvo Danės krantinė

    Šeštadienį Danės skvere, priešais burlaivį „Meridianas“, šalia upės stop juosta atitvertas keliolikos metrų ruožas. Pėstiesiems ir dviratininkams šia krantine vaikščioti pavojinga, nes ji įgriuvo. ...

    33
  • Laikrodžių muziejuje – unikalus eksponatas
    Laikrodžių muziejuje – unikalus eksponatas

    Mediniai smagračiai, korpusas ir visos kitos detalės – taip pat iš medžio. Tai – kol kas vienintelis Lietuvoje medinis švytuoklinis veikiantis laikrodis. Jo meistras Vytautas Brazauskas – ne profesionalus laikrodininkas, bet ...

  • Palanga skelbia vasaros sezono pradžią
    Palanga skelbia vasaros sezono pradžią

    Šį savaitgalį Palanga skelbia vasaros sezono pradžią. Nors oras ir ne itin šiltas, tačiau saulėtas, bet žmonių dar ne tiek, kiek norėtųsi kurorto šeimininkams. J.Basanavičiaus gatvė neperpildyta, o ir visur kitur saikingai ramu...

    3
  • Palanga šiemet žada daug naujovių
    Palanga šiemet žada daug naujovių

    Šiemet Palangos svečių laukia daug naujovių. Penktadienį atidaryta istorinė grafų Tiškevičių alėja – tik vienas iš tris dienas truksiančios kurorto šventės akcentų. ...

  • „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovui – griežtas papeikimas
    „Lietuvos geležinkelių“ Klaipėdos filialo vadovui – griežtas papeikimas

    Penktadienį griežto papeikimo sulaukė į teisėsaugos akiratį patekęs „Lietuvos geležinkelių“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ vadovas Julius Mikšys. Tai BNS pranešė „Lietuvos geležinkelia...

    6
  • Radinys jūros dugne sukėlė sumaištį
    Radinys jūros dugne sukėlė sumaištį

    Vokiečių žurnalistės ir nardytojos Sabine Kerkau socialiniame tinklalapyje paviešintos fotografijos apie netoli Lietuvos teritorinės jūros ribos dugne aptiktą laivo varpą suglumino vietos mokslininkus ir paveldosaugininkus. Sunerimta, kur dingo ...

    10
  • Vasarą keliuose išbandymų netrūksta
    Vasarą keliuose išbandymų netrūksta

    Vasara – atostogų metas. Tai jaučiame ir kelyje. Vairuotojai ir prie vairo yra labiau atsipalaidavę, galvoja apie poilsį, kuris jų laukia, arba mielai prisimena atostogų dienas, praleistas pajūryje. Tačiau atostogauti prie vairo – nevalia. ...

  • Miestas atidavė sporto salę
    Miestas atidavė sporto salę

    Valstybės žinion atiduota Melnragėje stovinti sporto salė. Už šį objektą uostamiestis iš bendrovės "Klaipėdos nafta" gaus nemenką kompensaciją. ...

    3
  • Neįgalaus benamio vieta – šiukšlyne?
    Neįgalaus benamio vieta – šiukšlyne?

    Prie atliekų konteinerio daugiabučio kieme guolį sau susisuko kojų neturintis benamis. Vaizdas šokiravo klaipėdiečius, kurie ėmė skambinti bendruoju pagalbos telefonu 112. Nelaimėliu tarnybos pasidomėjo tik praėjus gerokai laiko po šio...

    15
  • R. Vaišvila: mažesnė tikimybė nepražilti
    R. Vaišvila: mažesnė tikimybė nepražilti

    Klaipėdos "Naftos-Uni-Akvaservis" komandos vyriausiasis treneris Rytis Vaišvila žodžių į vatą nevynioja. Anot jo, geriau būti žaidėju nei treneriu, taip mažesnė tikimybė pražilti. Kovoti su įtampa buvusiam Lietuvos rinktinės kre...

Daugiau straipsnių