„Klaipėdos Smeltėje“ – naujas kranas konteineriams krauti

Į „Klaipėdos Smeltę“ atplukdytas mobilus uosto kranas „Liebherr LHM 500“, skirtas jūriniams konteineriams krauti.

Didėjantis aptarnaujamų laivų-konteinervežių tonažas bei augantis perkraunamų krovinių srautas skatina bendrovę investuoti į krovos technikos parko plėtrą bei ruoštis strateginio tikslo – konteinerių paskirstymo centro įkūrimo – įgyvendinimui.

2010 m. rugpjūčio mėnesį LKAB „Klaipėdos Smeltė“, vadovaudamasi ilgalaikiu verslo plėtojimo planu, pasirašė sutartį su austrų kompanija „Liebherr-Werk Nenzing GmbH“ trečiajam konteineriniam kranui pirkti. Įvertinusi būsimus konteinerių terminalo poreikius, kompanija pasirinko krano modelį „Liebherr LHM 500“: 51 metro ilgio strėlė ir 104 tonų keliamoji galia leis iškrauti 13÷16-kos konteinerių eilių pločio laivus, kurių talpa – nuo 3.000 iki 6.500 TEU, ilgis – 300 ir daugiau metrų. Anksčiau bendrovėje buvo švartuojami laivai-konteinervežiai, kurių maksimalus plotis – 13 konteinerinių eilių, ilgis – 260 metrų. Aptarnaujamų laivų tonažo požiūriu šiuo metu tai pajėgiausias konteinerinis kranas Klaipėdos uoste.

„Liebherr LHM 500“ atplukdytas barža iš Rostoko uosto, kranas pasiekė bendrovę visiškai surinktas. Baigus dviejų dienų testavimą ir septynių dienų trukmės kranų operatorių bei mechanikų papildomą instruktavimą, kranas dirbs šiuo metu naudojamose terminalo krantinėse Nr. 82-89. Sekančiame kompanijos plėtros etape, baigus statyti krantines Nr. 90-96, pritaikytas sunkiasvorei krovos technikai, montuojamai ant specialių bėgių, „Klaipėdos Smeltė“ planuoja papildomai įsigyti STS („Ship-to-Shore“) tipo konteinerinius kranus, skirtus aptarnauti 7.500 TEU talpos ir didesnius okeaninius laivus-konteinervežius.

Kartu su kranu įsigyti du „twin-lift“ tipo konteinerių griebtuvai („sprederiai“), pagaminti „Bromma“ gamykloje. Tokio modelio griebtuvu kranas vienu metu pakelia du dvidešimties pėdų tuščius arba krautus konteinerius (maksimaliai 2 x 25 t), pastebimai paspartindamas laivų krovos procesą.

Esant poreikiui, naujasis kranas bus naudojamas ne tik konteineriams, bet ir sunkiasvoriams bei negabaritiniams kroviniams (vėjo jėgainėms, energetikos ir kitos pramonės įrengimams) krauti.

Naujojo krano kaina - apie 11 mln. Litų. Tai nepaskutinė „Klaipėdos Smeltės“ investicija į konteinerių krovos techniką 2010-siais metais.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos Smeltė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Smiltynėje prie Naujosios perkėlos susidarė transporto spūstis
    Smiltynėje prie Naujosios perkėlos susidarė transporto spūstis

    Iš Neringos namo grįžtantys poilsiautojai pakliuvo į transporto spūstį Smiltynėje, prie Naujosios perkėlos. Eismą kontroliavo policijos pareigūnai. ...

    2
  • Atidengtas istorinis paminklas simbolizuos laisvę ir dovanos sėkmę
    Atidengtas istorinis paminklas simbolizuos laisvę ir dovanos sėkmę

    Klaipėda turi dar vieną simbolį, kuris neabejotinai taps traukos objektu. Griaudint motociklams, atidengtas paminklas, skirtas pirmajam Lietuvoje automobilių-motorračių klubui „M.S.C. Memelland“ ir keliautojui Antanui Poškai atminti. A...

    22
  • Vasarotojai šturmavo paplūdimius: aikštelėse neliko vietos automobiliams
    Vasarotojai šturmavo paplūdimius: aikštelėse neliko vietos automobiliams

    Šiltą ir saulėtą šeštadienį minios poilsiautojų traukė į paplūdimius. Vasarotojų kelionę apkartino transporto spūstys. Klaipėdiečiai ir miesto svečiai „kamščiuose“ strigo, ne tik grįždami namo, kas jau &...

    3
  • Poilsiautojai toliau traukia į pajūrį: susidarė spūstys, neišvengta avarijų
    Poilsiautojai toliau traukia į pajūrį: susidarė spūstys, neišvengta avarijų

    Šilti, vasariški, saulėti orai ir renginiai poilsiautojus savaitgalį viliojo į pajūrį. Transporto spūstys susidarė ir prie Naujosios perkėlos, ir pakeliui į Palangą. Neišvengta ir eismo įvykių. ...

  • Prašys atiduoti Centrinį paštą
    Prašys atiduoti Centrinį paštą

    Klaipėdos savivaldybė ne tik planuoja įsigyti senojo pašto patalpas, bet ir prašys valstybės, kad atiduotų byrantį Centrinio pašto pastatą, kurį bendrovė "Lietuvos paštas" nusprendė parduoti. ...

    4
  • Miestui – inovatyvūs sprendimai
    Miestui – inovatyvūs sprendimai

    Ateityje Klaipėdoje gali atsirasti daugiau šiuolaikinių technologijų ir įvairių inovacijų, padėsiančių užtikrinti klaipėdiečių saugumą. Pavyzdžiui, apie susidariusias spūstis mieste bus galima sužinoti realiu laiku arba užbėgti už ak...

    4
  • Pradėjo rengti koncesijos sąlygas
    Pradėjo rengti koncesijos sąlygas

    Uostamiesčio savivaldybė toliau ruošiasi 2-osios vandenvietės konversijai. Numatyta, kad šioje teritorijoje išdygs daugiafunkcis sporto objektas. Kadangi jis bus statomas privačiomis lėšomis, pradėtos rengti koncesijos sąlygo...

    1
  • Kelio ženklai sukėlė abejonių
    Kelio ženklai sukėlė abejonių

    Saugaus eismo specialistai aiškinsis, ar Klaipėdos universitetas iš vienos pusės teisėtai uždarė miesto gatvę. Taip pat bus vertinama, ar įstaigos teritorijoje teisingai įrengti kelio ženklai, o jų schema – suderinta. ...

    5
  • KEPA vadovo konkursas: lauks tinkamesnių?
    KEPA vadovo konkursas: lauks tinkamesnių?

    Įvertinus pretendentus Klaipėdos ekonominės plėtros agentūros (KEPA) direktoriaus pareigoms eiti, nuspręsta palaukti daugiau pretendentų. Pabrėžiama, kad ieškoma paties geriausio kandidato, kuris gebėtų įgyvendinti ambicingus miesto planus. ...

  • Dėl garbių svečių Jūros šventėje – nežinia
    Dėl garbių svečių Jūros šventėje – nežinia

    Iki Jūros šventės likus mažiau nei savaitei, prieš didįjį renginių maratoną dėliojami paskutiniai akcentai. Kol kas dar nepatvirtinta, ar svarbiausioje uostamiesčio fiestoje dalyvaus Lietuvos valstybės vadovai, tačiau, pasak organizato...

    2
Daugiau straipsnių