„Klaipėdos Smeltėje“ – naujas kranas konteineriams krauti

Į „Klaipėdos Smeltę“ atplukdytas mobilus uosto kranas „Liebherr LHM 500“, skirtas jūriniams konteineriams krauti.

Didėjantis aptarnaujamų laivų-konteinervežių tonažas bei augantis perkraunamų krovinių srautas skatina bendrovę investuoti į krovos technikos parko plėtrą bei ruoštis strateginio tikslo – konteinerių paskirstymo centro įkūrimo – įgyvendinimui.

2010 m. rugpjūčio mėnesį LKAB „Klaipėdos Smeltė“, vadovaudamasi ilgalaikiu verslo plėtojimo planu, pasirašė sutartį su austrų kompanija „Liebherr-Werk Nenzing GmbH“ trečiajam konteineriniam kranui pirkti. Įvertinusi būsimus konteinerių terminalo poreikius, kompanija pasirinko krano modelį „Liebherr LHM 500“: 51 metro ilgio strėlė ir 104 tonų keliamoji galia leis iškrauti 13÷16-kos konteinerių eilių pločio laivus, kurių talpa – nuo 3.000 iki 6.500 TEU, ilgis – 300 ir daugiau metrų. Anksčiau bendrovėje buvo švartuojami laivai-konteinervežiai, kurių maksimalus plotis – 13 konteinerinių eilių, ilgis – 260 metrų. Aptarnaujamų laivų tonažo požiūriu šiuo metu tai pajėgiausias konteinerinis kranas Klaipėdos uoste.

„Liebherr LHM 500“ atplukdytas barža iš Rostoko uosto, kranas pasiekė bendrovę visiškai surinktas. Baigus dviejų dienų testavimą ir septynių dienų trukmės kranų operatorių bei mechanikų papildomą instruktavimą, kranas dirbs šiuo metu naudojamose terminalo krantinėse Nr. 82-89. Sekančiame kompanijos plėtros etape, baigus statyti krantines Nr. 90-96, pritaikytas sunkiasvorei krovos technikai, montuojamai ant specialių bėgių, „Klaipėdos Smeltė“ planuoja papildomai įsigyti STS („Ship-to-Shore“) tipo konteinerinius kranus, skirtus aptarnauti 7.500 TEU talpos ir didesnius okeaninius laivus-konteinervežius.

Kartu su kranu įsigyti du „twin-lift“ tipo konteinerių griebtuvai („sprederiai“), pagaminti „Bromma“ gamykloje. Tokio modelio griebtuvu kranas vienu metu pakelia du dvidešimties pėdų tuščius arba krautus konteinerius (maksimaliai 2 x 25 t), pastebimai paspartindamas laivų krovos procesą.

Esant poreikiui, naujasis kranas bus naudojamas ne tik konteineriams, bet ir sunkiasvoriams bei negabaritiniams kroviniams (vėjo jėgainėms, energetikos ir kitos pramonės įrengimams) krauti.

Naujojo krano kaina - apie 11 mln. Litų. Tai nepaskutinė „Klaipėdos Smeltės“ investicija į konteinerių krovos techniką 2010-siais metais.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos Smeltė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Dėl namo – nauji iššūkiai
    Dėl namo – nauji iššūkiai

    Miesto valdžiai prabilus, kad reikia nugriauti Naujojoje Uosto gatvėje stovintį apleistą pastatą, Nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryba nusprendė, kad statinys vertingas ir jį reikia išsaugoti. Galutinį žodį dėl avarinės būklės ...

    6
  • Benamiams šaltis – nė motais?
    Benamiams šaltis – nė motais?

    Pastarosiomis dienomis tvyrojęs šaltukas benamius suginė į nakvynės namus. Šioje Klaipėdos įstaigoje užpildytos beveik visos vietos, laisvų beliko tik kelioms moterims. Tačiau, nepaisant žvarbaus oro, per šalčius greitosios medi...

    5
  • Klaipėdos universitetas Vyriausybei ruošia ambicingą veiksmų planą
    Klaipėdos universitetas Vyriausybei ruošia ambicingą veiksmų planą

    Savarankiškumo visomis išgalėmis siekiantis Klaipėdos universitetas iki vasario vidurio Vyriausybei turi pateikti strateginį veiksmų ir priemonių planą, kaip bus dirbama ateityje. Jį rengiant pagalbos ranką universitetui ištiesė i...

  • Atmintis su skausmo ženklu
    Atmintis su skausmo ženklu

    Klaipėdoje atsirado dar vienas, itin vertas dėmesio turizmo traukos objektas. Piliavietėje duris atvėrė unikali ekspozicija – „Muziejus 39/45“, liudijanti vieną skausmingiausių mūsų miesto istorijos etapų. ...

    2
  • Nori ženklo antims
    Nori ženklo antims

    Klaipėdiečiai, savaitgalį į Latvijos pasienį susiruošę kai kurių pigesnių prekių, stebėjosi kaimynės šalies kelininkų išmone. Atvykėlių dėmesį patraukė Rucavos miestelyje stovintis kelio ženklas. ...

  • Dėl remonto ties laikiną kelią
    Dėl remonto ties laikiną kelią

    Kol vyks Tilžės gatvės rekonstrukcijos antrasis etapas, vairuotojams bus pasiūlyta naudotis lygiagrečiai įrengtu keliu. Arteriją planuojama uždaryti tik kelioms savaitėms. ...

    3
  • Atliekami ant seklumos užplaukusio laivo variklio bandymai
    Atliekami ant seklumos užplaukusio laivo variklio bandymai

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija informuoja, kad gavęs suderinimą iš klasifikacinės registrų bendrovės ir Lietuvos transporto saugos administracijos, trečiadienį, 14.30 val., laivas „Ocean Crown“ išplaukė i&s...

    1
  • Klaipėdos uostas – lyderis regione
    Klaipėdos uostas – lyderis regione

    2017 m. Klaipėdos uosto metinė krovinių apyvarta pranoko lūkesčius. Viršijęs 43 mln. tonų krovą, Lietuvos jūrų uostas užima tvirtą lyderio poziciją regione. ...

    4
  • Naujam baseinui Klaipėdoje – baigiamieji štrichai
    Naujam baseinui Klaipėdoje – baigiamieji štrichai

    16,2 mln. eurų atsieisiantis naujas baseinas su sveikatingumo centru Klaipėdoje lankytojams bus atviras kovą arba vėliausiai balandžio pradžioje. Miesto tarybai pritarus, sausio gale turėtų būti patvirtintas šio milžiniško objekto valdy...

    15
  • Nerimą pasėjo smarvė miške
    Nerimą pasėjo smarvė miške

    Netoli Vasaros estrados esantis Girulių miško upelis klaipėdiečiams sukėlė daugybę klausimų. Pasak jų, sprendžiant iš kvapo ir susikaupusių dumblių kiekio, čia teka kanalizacijos turinys. Tuo metu uostamiesčio aplinkosaugininkai &sca...

    4
Daugiau straipsnių