Klaipėdos politikai atsisakė prabangios dovanos

Uostamiesčio politikų valstybės valdomai bendrovei nepavyko sugundyti net 13 mln. litų vertės dovana.

Miesto tarybos Savivaldybės turto komiteto nariams pasirodė per brangu šios dovanos priežiūrai per metus skirti apie 150 tūkst. litų.

Siūloma dovana – pėsčiųjų tiltas per geležinkelį nuo Šaulių iki Kretingos gatvės. Tiltas buvo pastatytas 2010 metais, jo pradinė vertė – 13 mln. 114 tūkst. litų.

Šis tiltas priklauso valstybei, o jį patikėjimo teise valdo bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.

„Bendrovė tą tiltą mums bando įsiūlyti nuo tada, kai jis buvo pastatytas. Jau trejus metus spardomės, atsirašinėjame, kad jo nereikia. Tačiau lemiamą žodį, ar priimti tokią dovaną turi tari miesto taryba“, - aiškino savivaldybės Turto skyriaus vedėja Genovaitė Paulikienė.

Jos teigimu, „Lietuvos geležinkeliai“ padovanoti tiltą savivaldybei nori, nes jis esą ir skirtas miestui, miestiečiams, o ne geležinkelininkų poreikiams.

Jų skaičiavimu, prižiūrėti tiltą per metus kainuoja apie 80 tūkst. litų. Tačiau uostamiesčio savivaldybės Miesto ūkio departamento specialistai paskaičiavo, kad tilto priežiūrai – kosmetiniam remontui, valymui, apšvietimui – per metus reikėtų apie 153 tūkst. litų.

„Ne visas dovanas, kurias mums siūlo, turime priimti. Pats kartais praeinu tuo tiltu ir matau, kad jis jau ne kartą kosmetiškai remontuotas, nors ir visai neseniai pastatytas. Vadinasi, metams bėgant remontui reikės skirti vis daugiau lėšų. Tokia dovana tikrai yra per brangi miesto biudžetui“, - į ateitį žvelgė Savivaldybės turto komiteto, kurio posėdyje antradienį ir svarstyta, ar priimti siūlomą dovaną, narys Vygantas Vareikis.

Jam antrino komiteto pirmininkas Valerijonas Bernotas, kuris teigė, jog tiltą būtų galima perimti savivaldybės nuosavybėn tik su sąlyga, jei „Lietuvos geležinkeliai“ skirtų tam tikrą sumą pinigų jo priežiūrai.

V.Vareikis pabrėžė ir tai, jog „Lietuvos geležinkeliai“ Klaipėdoje turėtų investuoti dar daugiau, o ne tik džiaugtis pastatę tiltą – esą prie viaduko reikia įrengti atitvarus, triukšmo slopinimo sieneles.

„Įmonė dirba pelningai, todėl tikrai gali pasirūpinti ir tiltu, pasirūpinti kitomis kompensacijomis miestui“, - įsitikinęs buvo politikas.

Savivaldybės turto komiteto nariai antradienį vienbalsiai nepritarė, kad pėsčiųjų tilto savininke taptų savivaldybė, tačiau paskutinį žodį turės tarti kovo pabaigoje posėdžiausianti miesto taryba.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių