„Klaipėdos naftos“ krantines šturmuoja gigantiški tanklaiviai

Antradienį prie bendrovės „Klaipėdos nafta“ valdomos antrosios terminalo krantinės prisišvartavo vienas didžiausių įmonės istorijoje 158 tūkst. tonų talpos tanklaivis „SPYROS K“.

„Prisišvartavęs tanklaivis - vienas didžiausių „Klaipėdos naftos“ istorijoje. Kaip tik šiuo metu į jį kraunamas naftos produktų krovinys. Pastarasis faktas džiugina, nes tai parodo, jog bendrovė ir Klaipėdos uostas yra pajėgūs priimti ypač didelius tiek dydžiu, tiek ir tūriu tanklaivius bei juos operatyviai aptarnauti“, - kalbėjo bendrovės„Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Planuojama, jog tanklaivio talpos bus užpildytos apie 94 tūkstančius tonų naftos produkto  – mazuto – tiek kiek leidžiama pagal Uosto kapitono nustatytą maksimalią laivo grimzlę (12,5 m) prie įmonės krantinių. Šį naftos produktą į „Klaipėdos naftos“ talpyklas „Lietuvos geležinkeliais“ atvežė bendrovės partneris – Šveicarijos įmonė „Litasco“ S.A.

Pasak Masiulio, technologinių procesų efektyvus valdymas, puiki specialistų kvalifikacija bei jų operatyvumas tiesioginiame darbe, gamybos sąnaudų vykdymo kontrolė - tai bene svarbiausi faktoriai, padedantys siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinto tanklaivių srauto.

Prisišvartavusio giganto parametrai: ilgis - 274 m., o plotis - 48 m. Palyginimui pagal tanklaivio parametrus jo denyje tilptų beveik dvi futbolo aikštės ir jis yra tik 16 metrų trumpesnis nei Klaipėdoje planuojamas 2014-aisiais metais prišvartuoti SGD laivas–saugykla su dujinimo įranga.

Iki šių metų kovo vidurio prie bendrovės krantinių švartavosi 58 tanklaiviai. Planuojama, jog gigantiškų tanklaivių švartavimasis prie bendrovės krantinių ateityje didės.

Bendrovė „Klaipėdos nafta“ su Klaipėdos uostu bendradarbiauja siekiant vykdyti tolimesnį uosto akvatorijos prie įmonės krantinių Nr.1 ir Nr.2 gilinimą bei naujos „nulinės“ krantinės (Nr.0) statybą. Tai leistų į tokio tipo tanklaivius krauti daugiau eksportuojamų produktų (tokio tipo tanklaivis esant leistinai 17 metrų grimzlei galėtų plukdyti iki 160.000 tonų  naftos produktų), tokiu būdu būtų mažinami klientų patiriami jūrinės logistikos kaštai vienai pakrautai produkto tonai bei didinamas Klaipėdos uosto ir Lietuvos, kaip tranzitinės šalies, patrauklumas ir konkurencingumas.

Valstybei priklauso 72,32 proc.  „Klaipėdos naftos“ akcijų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nesturmotuojas.

Nesturmotuojas. portretas
Autoriau,kada paskelbsi sturmo rezultatus.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos ir Chersono uostai stiprina bendradarbiavimą
    Klaipėdos ir Chersono uostai stiprina bendradarbiavimą

    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė memorandumą su Chersono jūrų prekybos uostu. Šis memorandumas padės sustiprinti bendradarbiavimą tarp uostų ir dar efektyviau išnaudoti tarp šalių kursuojantį traukin...

  • Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą
    Sprendžia Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryžos likimą

    Uostamiestyje aiškinamasi, kaip ateityje pasikeis Baltijos prospekto ir Šilutės plento sankryža. Šiuo metu jau įvertinti šiai sankirtai tenkantys transporto srautai, analizuojama, kuria kryptimi geriausia statyti estakadą. ...

    6
  • „Conrestos“ sėkmės formulė – išskirtinis dėmesys inovacijoms
    „Conrestos“ sėkmės formulė – išskirtinis dėmesys inovacijoms

    Veržlumas, spartus augimas ir darni komanda – tai vieni pagrindinių sėkmingą įmonę apibūdinančių veiksnių. Tačiau net ir pasiekus užsibrėžtus tikslus bei tapus vienais stipriausių savo sektoriuje, svarbu neužmigti ant laurų – ypa...

  • Piliakalnių atgimimą žlugdo biurokratija
    Piliakalnių atgimimą žlugdo biurokratija

    Daugiau nei prieš dešimtmetį gimusiems uostamiesčio planams sutvarkyti du Klaipėdos piliakalnius pagalius į ratus kiša biurokratiniai procesai. Viliamasi, kad šiemet pagaliau pavyks žengti Purmalių ar Žardės piliakalnių sut...

    3
  • Po poros skyrybų – šuns dalybos
    Po poros skyrybų – šuns dalybos

    Buvę mylimieji, planavę bendrą gyvenimą ir vos nežengę prie altoriaus, net ir praėjus dvejiems metams po išsiskyrimo negali pamiršti nuoskaudų. Visą šį laiką pora bylinėjasi ne dėl ko kito, o dėl šuniuko. Mielas ir bra...

    6
  • Klaipėdos mieste šalins griuvenas
    Klaipėdos mieste šalins griuvenas

    Klaipėdoje ketinama nugriauti keletą menkaverčių ir prastos būklės pastatų. Specialistų teigimu, vieni statiniai kelia pavojų žmonėms, o kitų vietoje ateityje turėtų atsirasti nauji objektai. ...

    4
  • Laukia etatų mažinimo vajus
    Laukia etatų mažinimo vajus

    Valstybės tarnautojai ir viešojo administravimo institucijos su nerimu laukia struktūrinių permainų, po kurių dalis savivaldybių darbuotojų neteks pareigų. Bus naikinami poskyriai, o mažieji skyriai jungiami. ...

    18
  • Turgavietei – milijoninės investicijos
    Turgavietei – milijoninės investicijos

    Skaičiuojama, kad Senojo turgaus aikštės ir jos prieigų tvarkybos darbams daugiau nei 2 mln. eurų nepakaks. Tikimasi gauti dar pusę milijono. ...

    2
  • Politikai ragino atsikratyti mokesčių
    Politikai ragino atsikratyti mokesčių

    Klaipėdos politikai vakar skambiai minėjo Laisvės nuo mokesčių dieną. Išsišokėlių elgesys sulaukė ir užsieniečių dėmesio. ...

    13
  • Menų akademijos bendruomenė stojo prieš krepšelių mažinimą
    Menų akademijos bendruomenė stojo prieš krepšelių mažinimą

    Klaipėdos universiteto Menų akademijoje pastaruoju metu tvyro slogios nuotaikos. Tvirtinama, kad aukštojo mokslo reforma visiškai numarins menus – šiemet visai akademijai skirti tik keturi studijų krepšeliai. ...

    6
Daugiau straipsnių