„Klaipėdos naftos“ krantines šturmuoja gigantiški tanklaiviai

Antradienį prie bendrovės „Klaipėdos nafta“ valdomos antrosios terminalo krantinės prisišvartavo vienas didžiausių įmonės istorijoje 158 tūkst. tonų talpos tanklaivis „SPYROS K“.

„Prisišvartavęs tanklaivis - vienas didžiausių „Klaipėdos naftos“ istorijoje. Kaip tik šiuo metu į jį kraunamas naftos produktų krovinys. Pastarasis faktas džiugina, nes tai parodo, jog bendrovė ir Klaipėdos uostas yra pajėgūs priimti ypač didelius tiek dydžiu, tiek ir tūriu tanklaivius bei juos operatyviai aptarnauti“, - kalbėjo bendrovės„Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Planuojama, jog tanklaivio talpos bus užpildytos apie 94 tūkstančius tonų naftos produkto  – mazuto – tiek kiek leidžiama pagal Uosto kapitono nustatytą maksimalią laivo grimzlę (12,5 m) prie įmonės krantinių. Šį naftos produktą į „Klaipėdos naftos“ talpyklas „Lietuvos geležinkeliais“ atvežė bendrovės partneris – Šveicarijos įmonė „Litasco“ S.A.

Pasak Masiulio, technologinių procesų efektyvus valdymas, puiki specialistų kvalifikacija bei jų operatyvumas tiesioginiame darbe, gamybos sąnaudų vykdymo kontrolė - tai bene svarbiausi faktoriai, padedantys siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinto tanklaivių srauto.

Prisišvartavusio giganto parametrai: ilgis - 274 m., o plotis - 48 m. Palyginimui pagal tanklaivio parametrus jo denyje tilptų beveik dvi futbolo aikštės ir jis yra tik 16 metrų trumpesnis nei Klaipėdoje planuojamas 2014-aisiais metais prišvartuoti SGD laivas–saugykla su dujinimo įranga.

Iki šių metų kovo vidurio prie bendrovės krantinių švartavosi 58 tanklaiviai. Planuojama, jog gigantiškų tanklaivių švartavimasis prie bendrovės krantinių ateityje didės.

Bendrovė „Klaipėdos nafta“ su Klaipėdos uostu bendradarbiauja siekiant vykdyti tolimesnį uosto akvatorijos prie įmonės krantinių Nr.1 ir Nr.2 gilinimą bei naujos „nulinės“ krantinės (Nr.0) statybą. Tai leistų į tokio tipo tanklaivius krauti daugiau eksportuojamų produktų (tokio tipo tanklaivis esant leistinai 17 metrų grimzlei galėtų plukdyti iki 160.000 tonų  naftos produktų), tokiu būdu būtų mažinami klientų patiriami jūrinės logistikos kaštai vienai pakrautai produkto tonai bei didinamas Klaipėdos uosto ir Lietuvos, kaip tranzitinės šalies, patrauklumas ir konkurencingumas.

Valstybei priklauso 72,32 proc.  „Klaipėdos naftos“ akcijų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nesturmotuojas.

Nesturmotuojas. portretas
Autoriau,kada paskelbsi sturmo rezultatus.
VISI KOMENTARAI 1
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Baltijos šalyse pasikeitė lyderis
    Baltijos šalyse pasikeitė lyderis

    Kai beveik visuose aplinkiniuose uostuose, išskyrus dalį Rusijos, krovinių srautai per 2016 metus krito, Klaipėdos uoste jie sparčiai augo. ...

  • Klaipėdos universiteto laukia permainos
    Klaipėdos universiteto laukia permainos

    Siekiant išsaugoti Klaipėdos universitetą rengiamasi pokyčiams. Numatoma, kad aukštosios mokyklos ašimi taps jūriniai mokslai. Nors ir pripažįstama, kad šiuo metu silpnoji grandis yra humanitariniai ir socialiniai mokslai &nda...

    7
  • Komitetui vadovaus naujas pirmininkas
    Komitetui vadovaus naujas pirmininkas

    Klaipėdos tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komitetas turi naują pirmininką. Šias pareigas užėmė Algirdas Grublys. ...

    3
  • Uoste sieks vengti ambicijų
    Uoste sieks vengti ambicijų

    Greitų pokyčių, daugybės atsistatydinimų lydima susisiekimo ministro Roko Masiulio darbo pradžia rodo, kad uoste žymesnių pakeitimų nenumatoma. Tai jis teigė po pažintinio susitikimo su Uosto direkcijos vadovybe, kompanijų atstovais. ...

    4
  • Globos namuose liks mažiau vaikų
    Globos namuose liks mažiau vaikų

    Įsigaliojus Civilinio kodekso pataisoms, iš šeimos paimti iki trejų metų vaikai į globos namus galės patekti tik išimtiniais atvejais. Kol bus paskirta ilgalaikė globa, be tėvų likusiais mažamečiais turės rūpintis profesional...

    2
  • Nuo stogų – nemalonios staigmenos
    Nuo stogų – nemalonios staigmenos

    Žiemiškomis miesto gatvėmis vaikštantys klaipėdiečiai turėtų dažniau pakelti akis į viršų ir pasižiūrėti, ar jiems negresia pavojus. Ant stogų susikaupęs sniegas atodrėkio metu gali bet kada nukristi. Pavojų kelia ir varvek...

    1
  • Ledas žvejus vilioja į pražūtį
    Ledas žvejus vilioja į pražūtį

    Nors specialistai kol kas nepataria lipti ant ledo, tačiau gausybė žvejų traukia išbandyti laimę poledinėje žūklėje. Šiomis dienomis marių ledas ties Preila buvo gausiai nusėstas stintautojų. ...

    2
  • Klaipėdos valstybinė kolegija išliks?
    Klaipėdos valstybinė kolegija išliks?

    Po planuojamos aukštojo mokslo tinklo pertvarkos uostamiestyje kaip savarankiškas vienetas norėtų išlikti ir Klaipėdos valstybinė kolegija. Vis dėlto bendradarbiavimo galimybės su kitomis švietimo sistemos grandimis neatmetamo...

    9
  • Teismas menininkams – paskutinė viltis
    Teismas menininkams – paskutinė viltis

    Kultūrai skirtų valstybinių pinigų dalybos pakvipo beprecedenčiu atveju. Klaipėdos menininkai nusiteikę bylinėtis su Lietuvos kultūros taryba, kuri šiemet nė cento neskyrė uostamiestyje organizuojamam solidžiam tarptautiniam teatrų festival...

    12
  • Klaipėda bendradarbiaus su Neringa
    Klaipėda bendradarbiaus su Neringa

    Klaipėdos savivaldybė ruošiasi pasirašyti sutartį dėl bendradarbiavimo viešojo transporto srityje su Neringa. Manoma, kad tai kurortui padės efektyviau planuoti maršrutus. Pastarieji įsilies į uostamiesčio viešojo tra...

Daugiau straipsnių