Klaipėdos keleivių terminale užvirs statybos

Bendrovė „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas“ rengiasi naujo terminalo krantinių statybos pradžiai, kuri numatyta mėnesio viduryje.

Praėjusią savaitę įvyko pirmas darbinis susitikimas, kuriame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovai, statybų rangovai, projektuotojai, statybų priežiūros specialistai ir terminalo operatorius derino veiksmus. Planuojama, kad per artimiausias dienas bus parengtas kalendorinis statybos darbų planas ir projektas bus pardėtas įgyvendinti.

Darbus vykdys kompanija „Latvijas tilti“, kuri laimėjo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos skelbtą keleivių ir krovinių keltų terminalo krantinių statybų rangovo konkursą. Latviai pasiūlė projekte numatytus darbus atlikti  už 112,5 mln. litų (su PVM). Darbų trukmė – 30 mėnesių. Planuojama, kad įgyvendinus projektą bus pastatyta beveik 1 kilometras naujų krantinių.

„Krantinių statybos vysk etapais, todėl įmonė bent artimiausius  vienerius metus planuoja ir toliau vykdyti savo veiklą - krauti skystus krovinius. Kartu, jau kitais metais, pradėsime statyti ir naujo keleivių terminalo pastatą, bei kitą reikalingą infrastruktūrą“, - sako Benediktas Petrauskas, „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo“ (KKKT) generalinis direktorius.

Iš viso KKKT į naujo terminalo įrengimą planuoja investuoti apie 70 mln. litų. Jei viskas vyks sklandžiai, naujasis terminalas pradės veikti 2013 metais. Jis per metus bus pajėgus priimti iki 750 tūkst. keleivių ir apie 500 tūkst. krovininio transporto ir automobilių. Tai apie 2,5 karto daugiau keleivių ir ro-ro transporto nei šiuo metu į Klaipėdos uostą atvyksta per metus.

Pasak B.Petrausko, terminalas projektuojamas atsižvelgiant į esamus keleivių ir ro-ro krovinių srautus ir galimo augimo tendencijas. Naujojo terminalo pajėgumai ateityje, augant rinkos poreikiams, galės būti didinami. Pradžioje naujajame terminale planuojama sukurti apie 50 naujų darbo vietų. Dabar KKKT veikiantis skystų produktų terminalas turėtų būti perkeltas į pietinę Klaipėdos uosto dalį, Smeltės pusiasalį. Kiek tai kainuos, dar nėra žinoma.

Šiuo metu taip pat jau baigiami per terminalo teritoriją einančio geležinkelio ir viaduko per Varnėnų gatvę rekonstrukcijos darbai. Daugiau nei 10 mln. litų vertės darbus vykdantis bendrovių „Hidrostatyba“ ir „Viadukas“ susivienijimas pagal sutartį juos turėjo baigti 2011 metų pavasarį, tačiau pagal esamą situaciją realu, kad darbai bus baigti jau šių metų pabaigoje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Klaipėdos autobusų vairuotojams – mokymai
    Klaipėdos autobusų vairuotojams – mokymai

    Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras kartu su „Klaipėdos keleiviniu transportu“ organizavo teorinius ir praktinius mokymus autobusų vairuotojams temomis ,,Streso ir konfliktų valdymas“, „Specialiųjų keleivių grupių (mam...

  • Miesto centre duris atvers naujas tualetas
    Miesto centre duris atvers naujas tualetas

    Šią savaitę Klaipėdoje turėtų pradėti veikti naujas, išskirtinės išvaizdos viešasis tualetas. Numatoma, kad šiemet miesto centre atsiras ir antras toks objektas. ...

    1
  • Hidrauliniai bandymai – ir pietinėje miesto dalyje
    Hidrauliniai bandymai – ir pietinėje miesto dalyje

    Klaipėdos pietinėje pusėje – nuo Kauno gatvės iki Jūrininkų prospekto – įsikūrusiems centralizuoto šildymo vartotojams kelias dienas teks verstis be karšto vandens. Birželio 5–9 d. numatomi šilumos tinklų hidrau...

  • Vasarą važiuokime saugiai
    Vasarą važiuokime saugiai

    Jau daugybę metų šalyje viena opiausių problemų – didelis avaringumas. Eismo įvykių metu žūva, sužalojami žmonės bei suniokojamos transporto priemonės. Visiško eismo dalyvių atsakingumo kelyje vis dar nėra pasiekta. Tačiau ga...

  • Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų
    Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų

    Šiuo metu Vyriausybėje derinamos Vidaus vandens transporto kodekso pataisos, kurios Lietuvoje iš esmės pakeis požiūrį į vėju varomus laivus. ...

    2
  • Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške
    Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške

    Jūrų kapitonas Juozas Liepuonius kolegoms iš Lietuvos jūrų kapitonų asociacijos jau perdavinėja linkėjimus iš karštų taškų Viduržemio jūroje ir Afrikos pakrantėje. ...

  • Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo
    Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo

    Kylančios kuro kainos pradėjo koreguoti ir Baltijos jūros keltų kompanijų pajamų ir pelno rodiklius. ...

    2
  • Upė parodė savo jėgą
    Upė parodė savo jėgą

    Savaitgalį įsmukusi Danės krantinė atvėrė nepamatuotas žmogaus ambicijas. Sovietmečiu upę iš abiejų krantų susiaurinus 4–6 metrus, nepaskaičiuota, kad ilgainiui jos srovė silpniausioje vietoje vis tiek pralauš krantinę. Taip i...

    10
  • V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai
    V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai

    Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. ...

    11
  • Naftininkų ginče – laikina atomazga
    Naftininkų ginče – laikina atomazga

    Pati šiauriausia uosto dalis yra tarsi karštas taškas, nes tarp bendrovių „Klaipėdos nafta“ ir Krovinių terminalas daugelį metų rusena ginčai. Į juos įtrauktas net dabartinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. ...

Daugiau straipsnių