Iš Klaipėdos į namus Šventojoje kasdien - tarnybine mašina

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija nusprendė, kad žvejybą Baltijos jūroje kuruojantis valdininkas ne tarnybos tikslams naudojo tarnybinį automobilį ir mokslinių tyrimų laivą.

Į Vyriausiąją tarnybinės etikos komisiją kreipėsi buvęs Žuvininkystės tarnybos Žuvininkystės tyrimų ir mokslo skyriaus vedėjas Šarūnas Toliušis. Jis nurodė, kad Žuvininkystės tarnybos prie LR žemės ūkio ministerijos direktoriaus pavaduotojas Vaclovas Petkus dvejus metus naudojasi tarnybiniu automobiliu. Jis iš darbo vietos Klaipėdoje važinėdavęs namo į Šventąją.

V.Petkus teigė nenaudojęs tarnybinio automobilio asmeniniams tikslams. Į darbą važinėjantis šeimai priklausiančiais automobiliais BMV arba „Opel Zefira“, kurie savo išore panašūs į jam priskirtą tarnybinį automobilį „Kia Carnival“, nes esantys tos pačios spalvos.

Iš pildytų kelionės lapų matyti, kad kiekvieną darbo dieną V.Petkaus tarnybiniu automobiliu nuvažiuota po 80–100 kilometrų. Tai atitiktų kelionės į Šventąją atstumus. Beveik visus kelionės lapų maršrutai pasirašė pats V. Petkus. Išsamių kelionės maršrutų, išvykimo bei grįžimo laiko jis kelionės lapuose nenurodė.

Komisijos paprašė pateikti detalius maršrutus, nuvažiuotus tarnybiniu automobiliu, V. Petkus paaiškino negalintis jų prisiminti. V. Petkus tvirtino nemanąs padaręs pažeidimą, o pranešimą Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijai laikantis asmeniniu Š. Toliušio kerštu už tai, kad buvo atleistas iš darbo.

Pranešime Š.Toliušis taip pat nurodė, kad V. Petkus 2011 m. liepos 1 d. su savo giminėmis ir draugais plaukė į jūrą žvejoti menkių tarnybai priklausančiu mokslinių tyrimu laivu „Darius“. Laivo kapitonui nurodęs daryti prasižengimą ir išvykos nefiksuoti laivo žurnale. Tačiau šį išvykimą užfiksavo Klaipėdos valstybinės jūrų uosto direkcijos tarnybos.

V. Petkus aiškino, kad laive nebuvo jokių jo giminių ar draugų. Neva buvo siekiama pasirašyti laivo „Darius“ remonto sutartį su bendrove „Klaipėdos laivų remontas“. Šios bendrovės atstovai pageidavę atlikti laivo eigos bandymus išplaukiant į jūrą.

Buvęs laivo kapitonas Bronius Kiesa Vyriausiąjai tarnybinės etikos komisijai nurodė, kad 2011 m. liepos 1 d. plaukė į jūrą V. Petkaus nurodymu. Išplaukimo tikslas – menkių žvejyba su meškerėmis. Pasak laivo kapitono, reiso metu dalyvavę jam nežinomi asmenys, kurie atvyko kartu su V. Petkumi ir artimai su juo bendravo. Laivo kapitono padėjėjas Remigijus Banevičius taip pat patvirtino, kad minėtą dieną laivas buvo išplaukęs į jūrą maždaug 3 val. Buvęs laivo kapitonas nurodęs R. Banevičiui šio išplaukimo nefiksuoti laivo žurnale.

Žuvininkystės tarnybos direktorius Vytautas Grušauskas lyg ir gynė V.Petkų, Jis Komisijai nurodė, kad V. Petkus nėra atsakingas už laivo „Darius“ naudojimo priežiūrą, laivo įgulos narių darbo organizavimą ir kontrolę.

Š. Toliušis Komisijai aiškino, kad ir V.Grušauskas, panašiai kaip V.Petkus, naudojasi tarnybine padėtimi. Jis iš darbo Vilniuje tarnybiniu automobiliu neva važinėjantis namo į Ukmergę. Šio teiginio Komisija detaliau netyrė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

eva

eva portretas
parazitai,kiek ju dar visur yra!morda i ekrana netilpa,visai taukais apauges,i žmogu nepanašus,jezau,jezau.

Tvarka

Tvarka portretas
O kodėl to veikėjo valdiška mašina nepažymėta taip, kaip vyriausybė yra nustačiusi? Net pačios savivaldybės automobiliai ar mero naudojamas automobilis nepažymėti nustatyto dydžio lipdukais ir tekstu. Pagal tą tvarką ant durelių turi būti įstaigos pavadinimas gana didelėmis raidėmis (5-7 cm) ir logotipas.

lietuvis

lietuvis portretas
nustate pazeidima,tai buk vyras pripazink ir gailekis,o tas apgailetinas parsiukas dar meluoja.Lauk is tarnybos
VISI KOMENTARAI 32

Galerijos

Daugiau straipsnių