Kauno patriotas – berlynietis

Užsienio turistai tikrai pradės plūsti, kantrybės! Tuo tikras Berlyno turizmo informacijos centre dirbantis Thomas Weigelis. Svarbiausia, kad nenutrūktų pigūs skrydžiai.

Pasiūlymus išguldė vokiškai

Vokiškai kalbantis besišypsantis vidutinio amžiaus vyras – devintasis konkurso "Idėja Kaunui" finalininkas kiek vėliau nei kiti atvyko pas Kauno merą atsiimti apdovanojimo. Iš Vokietijos jis atskrido pigių skrydžių oro bendrovės lėktuvu, vizitą pas Kauno miesto merą Andrių Kupčinską priderinęs prie šeimos reikalų. Vokietis yra vedęs kaunietę tekstilininkę Almyrą Bartkevičiūtę.

"Kai įjungiu internetą, visada atsiveria "Kauno dienos" puslapis. Taip ir pamačiau, kad vyksta "Idėja Kaunui" konkursas", – pasakojo Thomo žmona A.Bartkevičiūtė-Weigel, devynerius metus gyvenanti Berlyne.

Į Lietuvą ji su vyru atvyksta gana dažnai. T.Weigelis stebi ir jau neblogai pažįsta miestą. Apie idėjų konkursą moteris papasakojo vyrui, šis jau kitos dienos vakarą surašė savo pasiūlymus, kaip pritraukti į miestą daugiau turistų. Kadangi pati Almyra buvo užsiėmusi, iš vokiečių kalbos pasiūlymus konkursui į lietuvių kalbą išvertė šeimos draugė.

"Aš niekuo neprisidėjau", – juokėsi Thomo žmona, tikindama, kad net viešojo transporto stotelių pavadinimus jos vyras žino pats, nereikėjo jam pagelbėti.

46-erių T.Weigel pagal specialybę yra istorikas. Pastaruosius kelerius metus dirba turizmo informacijos centre Berlyne.

"Žinau, kas turistams patinka ir ko jiems reikia. Sudėjau savo darbo patirtį Berlyne ir dažnus vizitus į Kauną – išėjo pasiūlymai konkursui", – juokėsi "Idėjos Kaunui" dalyvis.

Nereikėtų savęs nuvertinti

T.Weigelis sako dažnai girdintis iš kitų kauniečių klausimą: "Kodėl turistai nemėgsta Kauno?" Vokietis papurtė galvą ir patikino, kad svečiams iš užsienio miestas tikrai patinka. Jis yra tikras, kad užsieniečiai apie antrąjį pagal dydį Lietuvos miestą sužinos vis daugiau ir daugiau.

"Europa – didelis žemynas, jame daug gražių ir įdomių miestų. Atsiradus galimybei pasiekti Kauną pigių oro linijų bendrovės lėktuvais, Kaunas bus vis labiau žinomas", – tikino pašnekovas. Jis atkreipė dėmesį, kad Kaunas labai toli nutolęs nuo Ispanijos, Italijos. Iš šių šalių į Europą keliauja labai daug turistų. Tačiau tiesioginiu traukiniu Lietuvos pasiekti jie negali, realiausia keliauti lėktuvu.

Tai, kad "Ryanair" bendrovė įžengė į Kauną, išties yra didelis miesto šansas pritraukti užsienio turistų. Kas, kad kol kas minėtais pigių skrydžių lėktuvais daugiausia skrenda patys lietuviai, bėgant laikui, tai pasikeis", – neabejoja T.Weigelis.

Pastarąjį kartą tik atvykęs į Kauno centrą jis pastebėjo teigiamą ženklą – ispaniškai kalbančius turistus.

Konkurso "Idėja Kaunui" finalininko įsitikinimu, dabar miestui ypač svarbu plėtoti nepriekaištingą rinkodarą šalyse, su kuriomis Kauną sujungė pigūs skrydžiai.
"Nesvarbu, ar rinkodara agresyvi, ar ne, ji turi būti gera, akcentuojanti Kauno išskirtinumus. Kaunas tikrai turi traukos taškų, tereikia juos tinkamai reklamuoti.

Pavyzdžiui, Pažaislis, Velnių muziejus. Manau, kad Kaune – vienintelis velnių muziejus pasaulyje. Tuo galima labai pasinaudoti kuriant rinkodarą", – pavyzdį pateikė pašnekovas.

Norint sulaukti trokštamo rezultato, pasak T.Weigelio, reikia ir laiko. Be to, reklamuojant miestą reikėtų vengti kalbėti apie nepatrauklius dalykus. Pavyzdžiui, pristatant Laisvės alėją, reikėtų pamiršti tuščias vitrinas, vis neprasidedančią alėją rekonstrukciją, bet akcentuoti teigiamus dalykus. Pavyzdžiui, atkreipti dėmesį, kad tai viena ilgiausių pėsčiųjų gatvių Europoje, kad joje galima važiuoti dviračiu.

Kokį pagrindinį trūkumą Kaune pastebi vokietis, skaitykite antradienį "Kauno dienoje".


Šiame straipsnyje: Idėja Kaunui

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių