Kauno oro uostui – nerimo signalai

 „Ryanair" paskelbė, kad nuo rudens atidarys naują reisą iš Kauno į šalia Londono esantį Lutono oro uostą, bet nutylėjo, jog dvigubai mažina skrydžių į Londono Stanstedo oro uostą.

„Vietoje dviejų skrydžių per dieną bus vykdomas vienas, o į Lutoną bus skraidoma tris kartus per savaitę. Tai reiškia, jog bendras skrydžių skaičius į Londoną yra mažinamas", - tai pastebėjo ir savo bloge rašo Simonas Bartkus. Jis perspėja, kad Kauno oro uostas gali turėti sunkumų.

Anot jo, tai, kad „Ryanair" didelio optimizmo su Kauno oro uostu nesieja, galima matyti iš  kompanijos veiksmų. „Nuo "Ryanair" pasirodymo Lietuvoje skrydžių iš Kauno tik mažėja. Jau anksčiau buvo uždaryti „Ryanair" skrydžiai į Stokholmą ir Šenoną, planai atidaryti reisą į Budapeštą taip ir nebuvo įgyvendinti, šiais metais uždarytas ir reisas į Glazgą Škotijoje", - rašo S.Bartkus.

Tuo tarpu, pastebi autorius, daugėja skrydžių Palangos oro uoste. Praėjusią žiemą pasirodžiusi Vilniaus oro uoste, Rusijos aviakompanija „UTAir" žengia ir į Palangą. Nuo birželio 30 dienos pradėti 2 kartus per savaitę skrydžiai iš Maskvos Vnukovo oro uosto į Palangos oro uostą lėktuvu ATR42 (gali būti keičiamas į „Boeing 737-500").

Palangos oro uostas po "FlyLAL" pasitraukimo praėjusį pavasarį pamažu atsigauna. Nors skrydžių iš/į Palangą yra nedaug, bet šiame oro uoste dirbs jau keturios avialinijos. Du kartus per dieną į Kopenhagą skrenda SAS, "FlyLAL" vykdo reguliariuosius reisus į Dubliną bei Londoną (bei užsakomąjį į Turkiją), Norvegijos pigių skrydžių bendrovė "Norwegian Air Shuttle" skrenda į Oslą, o nuo šiol prisideda dar ir jungtis su Maskva.

„Palangai jungtis su Maskva turėtų būti labai naudinga - šį Lietuvos kurortą Rusijos gyventojai vis dar mėgsta, dėl to šio skrydžio atidarymas turėtų atnešti nemažai naudos Palangos turizmui. Mano manymu, Palangos bei Neringos savivaldybės turėtų dėti visas pastangas, jog prisiviliotų kokią nors oro bendrovę vykdyti nebrangius bent sezoninius skrydžius į Palangą iš didžiųjų Vokietijos miestų - šie reisai turėtų atvežti turistų į Vokietijos senjorų mėgstamą Neringą", - pastebi S.Bartkus.

Nors skrydžių skaičiumi Palanga neaplenkė Kauno oro uosto, bet didelis avialinijų, dirbančių oro uoste skaičius garantuoja didesnį stabilumą oro uostui. „Štai Kaunas dėjo dideles pastangas, kad prisiviliotų Airijos pigių skrydžių "Ryanair", bet ji ir yra vienintelė bendrovė, vykdanti skrydžius iš Kauno. Dėl vienokių ar kitokių priežasčių kilus nesutarimui tarp Kauno oro uosto ir "Ryanair", aviakompanija gali iš oro uosto pasitraukti ir Kauno oro uostas liks su didžiuliu ir tuščiu keleivių aptarnavimo terminalu", - perspėja blogeris.

Gebėjimu prisitraukti naujų avialinijų galima pavydėti Rygai, į kurią skrydžių atidaroma daugiau nei į Kauną, Vilnių ir Palangą kartu sudėjus. „Štai šalia "easyJet" ir "Ryanair" (kuris, priešingai negu iš Kauno, didina skrydžių skaičių - atidaro reisą į Briuselį), Ryga prisiviliojo dar vieną pigių skrydžių bendrovę "Germanwings", į šį miestą pradėjo skraidyti Armėnijos avialinijos, sparčiai skrydžių geografiją plečia vietinis "airBaltic", - pastebi S.Bartkus.

Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Kauno oro uostas perspėjamas dėl galimų problemų

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių