Jachtos „Lietuva“ išlikimui kapitonas prašo šimtų tūkstančių litų

Jachtos „Lietuva“ išlikimui reikia šimtų tūkstančių litų

Klaipėdos vardą pasaulyje garsinančiai jachtai „Lietuva“ iškilo pavojus nebeskrosti vandenynų, nes jos remontui reikia net kelių šimtų tūkstančių litų.

Šiemet sukaks jau 37 metai, kai jachta „Lietuva“, dalyvaujama įvairiose regatose, skleidžia žinią apie Klaipėdą ir Lietuvą įvairiose šalyse.

1976 metais ji už Lietuvos žvejybinių organizacijų padovanotus pinigus buvo nupirkta parodoje tuometiniame Leningrade ir parplukdyta į Klaipėdą.

„Per tuos dešimtmečius „Lietuva“ dalyvavo daugybėje regatų, pasiekė puikių rezultatų. Ji sykiu su jachtomis „Dailė“ ir „Audra“ perplukdė Lietuvos trispalvę per Atlantą – iš Klaipėdos į Niujorką. „Lietuva“ pirmoji iš šalies jachtų dalyvavo regatoje. Per visus tuos metus tikrai neprašėme didelės miesto paramos, jos daug ir negavome. Tačiau dabar nuoširdžiai prašome, maldaujame Klaipėdos valdžios pagalbos“, - į miesto tarybos narius ketvirtadienį vykusiame posėdyje iš „Klaipėdiečių tribūnos“ kreipėsi legendinis jachtos „Lietuva“ kapitonas Steponas Kudzevičius.

Pinigų reikia, nes „Lietuvos“ išlaikymas per metus kainuoja nuo 60 iki 150 tūkst. litų. Suma kinta atsižvelgiant į tai, kokiose regatose jachta dalyvauja ir kiek kainuoja joms pasiruošti.

„Plaukiojame ne Kuršių mariose, o agresyviomis gamtos sąlygomis, todėl jachta nuo jų kenčia, jos būklė prastėja ir reikia vis daugiau pinigų priežiūrai“, - aiškino S.Kudzevičius.

Todėl politikų jis prašė galimybės kasmet miesto biudžete rasti po 50 tūkst. litų jachtai „Lietuva“.

Dar 300 tūkst. litų reikia jachtos denio remontui, kuris, anot S.Kudzevičiaus, yra tragiškos būklės.

„Suprantama, kad tokia suma Klaipėdai tikrai yra per didelė. Galbūt uostamiesčio valdžia galėtų patarpininkauti, kad pinigų skirtų Vyriausybė“, - ir prašė, ir siūlė kapitonas.

Tam, kad politikai įsitikintų, kad „Lietuvai“ tikrai reikia pinigų, S.Kudzevičius juos pakvietė apsilankyti jachtoje ir ją įdėmiai apžiūrėti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

klausimelis

klausimelis portretas
kieno nuosavybėje yra ta jachta?

nu ka as

nu ka as portretas
Na, ka as galiu pasakyti... Kiekvienas pasirenka savo hobi pagal poreikius ir galimybes. Sis hobis akivaizdziai brangus, bet tai ne miestieciu, o ji pasirinkusiu asmenu problema. Labai gerbiu megejus-sportininkus, bet nematau jokio pagrindo skirti miestieciu pinigu. Tai tikrai nebutu sazininga.

Javol

Javol portretas
Jachta Lietuva Klaipedos miesto nuosavybe,kuria kas met plaukioja,mokosi buriavimo subtilybiu,reklamuoja Lietuva,Klaipeda gan zenkli jaunimo armija.Manycia ,miestui butu ne pro sal,ne tik,kad skirti varganus kelis simtus tukstanciu,bet ir isygyti nauja,kokybiska,sportine jachta. Miesto administracijos,politiku,prasau,neatsakyti,isaugoti jurinio miesto varda,su jura draugaujanti jaunima.
VISI KOMENTARAI 7
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

  • Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų
    Buriuotojų sąjunga nebetikrins jachtų

    Šiuo metu Vyriausybėje derinamos Vidaus vandens transporto kodekso pataisos, kurios Lietuvoje iš esmės pakeis požiūrį į vėju varomus laivus. ...

  • Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške
    Klaipėdietis kapitonas – vėl karštame taške

    Jūrų kapitonas Juozas Liepuonius kolegoms iš Lietuvos jūrų kapitonų asociacijos jau perdavinėja linkėjimus iš karštų taškų Viduržemio jūroje ir Afrikos pakrantėje. ...

  • Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo
    Keltuose – pokyčiai dėl kuro brangimo

    Kylančios kuro kainos pradėjo koreguoti ir Baltijos jūros keltų kompanijų pajamų ir pelno rodiklius. ...

    2
  • V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai
    V. Grubliauskas: keičiasi savivaldybės įstaigų ir įmonių vadovai

    Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. ...

    3
  • Naftininkų ginče – laikina atomazga
    Naftininkų ginče – laikina atomazga

    Pati šiauriausia uosto dalis yra tarsi karštas taškas, nes tarp bendrovių „Klaipėdos nafta“ ir Krovinių terminalas daugelį metų rusena ginčai. Į juos įtrauktas net dabartinis susisiekimo ministras Rokas Masiulis. ...

  • Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia
    Malkų įlankoje – rimtų pertvarkų pradžia

    Krovos verslo sąlygų gerinimas Malkų įlankoje apims ir Klaipėdos konteinerių terminalo pirso pertvarkymą. ...

  • Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija
    Dėl elektromobilių įkrovimo – diskusija

    Elektromobilius Klaipėdoje bus galima įkrauti nemokamai. Tokiam siūlymui pritarę uostamiesčio politikai nuogąstavo, kad, norint pasinaudoti miestui priklausančiomis stotelėmis, reikės turėti savivaldybės išduotą kortelę. Tai esą bus nepato...

    3
  • Amatininkus atleido nuo rinkliavos
    Amatininkus atleido nuo rinkliavos

    Kruizinius laivus pasitiksiantiems bei Joninių ir tarptautinio nematerialaus kultūros paveldo festivalio "Lauksnos" mugėse prekiausiantiems amatininkams neteks mokėti vietinės rinkliavos. Viliamasi, kad tai padės į miestą pakviesti geriausius...

  • Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės
    Pakeliui į pajūrį prireiks kantrybės

    P.Lideikio gatvės gale, ties posūkiu į Pamario gatvę dirbantys kelininkai, vietos gyventojų manymu, pluša per lėtai. Transporto žiedą rengianti bendrovė ir jos darbą kontroliuojantys valdininkai įsitikinę – čia viskas gerai. ...

    4
  • Dėl laiptinės – į teismą
    Dėl laiptinės – į teismą

    I.Kanto gatvės name verda tylios kaimynų kovos. Nepatenkinti naujakurių sprendimu uždaryti nuo seno buvusį išėjimą į centrinę gatvę, gyventojai padavė kaimynus į teismą. Tačiau buto savininkai stebisi kaimynų įgeidžiu vaikščioti...

    24
Daugiau straipsnių