„Idėja 2008” artėja prie finišo tiesiosios

Netylant diskusijoms apie aukštojo mokslo kokybės gerinimą ir praktinį jo pritaikymą, iniciatyvūs ir kūrybiški studentai patys imasi darbo ir jau penktą kartą organizuoja studentų marketingo darbų projektą „Idėja 2008“.

„Idėja“ – tai kasmetinis projektas, gimęs iš sumanymo, kad studijuoti marketingą galima naujai – smagiai ir kūrybiškai.

Projektą organizuoja Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto marketingu besidomintys studentai.

„Vienas svarbiausių projekto tikslų – skatinti praktinių marketingo srities įgūdžių formavimą, glaudinant ryšius tarp studentų, marketingo dėstytojų ir verslo įmonių, kad taptume patrauklesne, į rinkos poreikius orientuotų darbuotojų dalimi. Šiandien „Idėja“ – jau tradicinis ir kol kas vienintelis tokio didelio masto studentų marketingo darbų projektas“, – teigė viena iš projekto organizatorių Raminta Žimkutė.

„Rudens semestro metu „Idėjoje“ dalyvaujančios studentų komandos vysto marketingo strategijas savo sumanytiems ar įmonių pateiktiems produktams, kuria jiems reklamas, atlieka marketingo tyrimus, patirties semiasi šios srities praktikų seminaruose“, – pasakojo studentė Deimantė Gregerytė.

Įmonės į projektą aktyviu dalyvavimu ir konsultacijomis įsitraukia nuo praėjusių metų – bendradarbiavimas buvo sėkmingas, pateisino įmonių ir studentų lūkesčius, todėl šiemet gaminių ir paslaugų idėjas projektui teikia ir komandas konsultuoja jau penkios šalies bendrovės.
 
Po griežtos atrankos, kurios metu buvo vertinamos komandų pradinių idėjų aprašymai, rinkos tyrimai, paskirstymo, rėmimo bei kainodaros strategijos, išliko 60 stipriausių komandų, kurios kurs toliau varžysis ir išbandys jėgas finalinėje parodoje. „Idėja 2008“ pasieks finišo tiesiąją ir pakvies visus, besidominčius inovatyviais marketingo sprendimais, užsukti į LITEXPO parodų centrą lapkričio 28 d.


Šiame straipsnyje: idėja 2008,vu

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių