Dėl nesąžiningos taksi veiklos Vilniaus oro uostas bendradarbiaus su VMI

Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) inicijuota visuomeninė taksi paslaugų vertinimo akcija „Sąžiningas taksi“ jau davė rezultatų: keleivių atsiliepimai perduoti Vilniaus miesto savivaldybei ir Vilniaus apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai, rašoma pranešime spaudai.

„Iki šiol didelė dalis keleivių, nusivylusių taksi paslaugomis, skundų, mus pasiekdavo gandų pavidalu. Nesąžiningas kai kurių taksi vairuotojų elgesys su keleiviais ilgainiui suformavo neigiamą visuomenės nuomonę apie taksi paslaugas Vilniaus oro uoste, - sako TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila. - Akcijos, kuria viešai kreipiamės į savo keleivius, dėka, turime galimybę ne tik gauti oficialius atsiliepimus, bet ir atitinkamai į juos reaguoti“.

Jau kelias savaites veikiančioje interneto svetainėje adresu www.vno.lt/taxi keleiviai yra kviečiami rašyti atsiliepimus apie kelionę iš ar į Vilniaus oro uostą taksi automobiliu. Prie akcijos taip pat raginamos prisidėti taksi bendrovės, savo automobiliuose užsiklijuojant lipdukus su nuoroda į paslaugų vertinimo svetainę.

T. Vaišvilos žiniomis, iki šiol nei viena taksi paslaugų bendrovė prie akcijos neprisidėjo. Tačiau nuoširdaus palaikymo sulaukta iš įvairių užsienio bendrovių, taip pat – Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Švedijos prekybos rūmų: „Su užsienio klientais dirbančioms įmonėms ypač aktuali susisiekimo su Vilniaus oro uostu problema, nes nuo nesąžiningo taksi vairuotojų elgesio labiausiai nukenčia būtent Lietuvos svečiai“.

Pirmieji akcijos metu sulaukti taksi keleivių atsiliepimai jau perduoti svarstyti Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriui ir Vilniaus apskrities valstybinei mokesčių inspekcijai (Vilniaus apskrities VMI).

Vilniaus oro uostas akciją „Sąžiningas taksi“ planuoja tęsti iki metų galo. Tikimasi, kad iniciatyva turės naudos ne tik taksi paslaugų rinkos, bet ir Lietuvos sostinės įvaizdžio gerinimui.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių