Dėl dešimties vairuotoją suerzinusių centų – kelionė „zuikiu“

Miesto autobusuose pasitaiko kuriozinių situacijų. Vairuotojas klaipėdietei nepardavė bilieto, nes ši padavė dešimčia centų daugiau nei jis kainuoja. Kad grąžintų pinigus, vyras net sustabdė autobusą.

Vairuotojas nedavė bilietėlio

Klaipėdietė Virginija pasakojo, kad miesto autobusais važiuoja retai. Tą dieną moteris taip pat laukė maršrutinio taksi. Ji buvo pasiruošusi pinigus bilietui – 2,50 lito.

„Man reikėjo pavažiuoti pora stotelių. Diena buvo labai negraži – šlapia, lijo. Pirmiau nei maršrutinis taksi atvažiavo autobusas. Tad įlipau į jį“, – prisiminė moteris.

Klaipėdietė pasakojo, kad įlipusi į autobusą vairuotojui padavė pinigus. Anot moters, šis pasižiūrėjo ir pasakė, kad neturi 10 centų grąžos.

„Pasakiau, kad man jos nereikia. Paprašiau, kad tik duotų bilietėlį. Vairuotojas jį atplėšė, bet nepadavė. Mandagiai manęs paprašė duoti tiek, kiek jis kainuoja – 2,40 lito. Dar kartą pabrėžiau, kad grąžos man nereikia ir toliau laukiau bilietėlio“, – dėstė keleivė.

Vairuotojas sustabdė autobusą

Virginija tvirtino, žinojusi, kad piniginėje neras 40 centų. Be to, anot klaipėdietės, jai buvo sudėtinga ieškoti rankinėje pinigų – rankose moteris laikė daug daiktų: pirštines, skėtį, rankinę.

Moteris baiminosi ir dėl savo saugumo, kad važiuojant autobusui nenugriūtų ieškodama monetų.

„Dar kartą vairuotojo paklausiau, ar vairuotojas man parduos bilietėlį. Tačiau šis vėl manęs paprašė 2,40 lito. Kol derėjomės dėl bilieto, autobusas sustojo stotelėje. Nenorėjau maišytis kitiems keleiviams. Palikau vairuotojui pinigus ir nuėjau atsėsti be bilieto“, – pasakojo klaipėdietė.

Virginija teigė, kad autobusu važiavo daug žmonių. Moteriai atsisėdus, visi sužiuro į ją. Tačiau, anot klaipėdietės, tada nutiko dar vienas ją nustebinęs dalykas. Vairuotojas sustabdė autobusą.

„Galvojau, kas čia dabar bus. Pamaniau, kad vairuotojas bilietą atneš, tačiau buvo ne taip. Vyras priėjo prie manęs ir grąžino pinigus. Tada jis grįžo į savo vietą ir vėl pradėjo važiuoti“, – tvirtino moteris.

Nesuprato, kas įvyko

Pasak klaipėdietės, tada kiti keleiviai dar labiau sukluso, kas čia vyksta. Moteriai teko paaiškinti situaciją. Visi stebėjosi, kodėl vairuotojas nepasiliko 10 centų.

„Žmonės buvo geranoriški. Vienas vyras pasiūlė iškeisti pinigus, tačiau atsisakiau. Paaiškinau, kad judančiame autobuse neisiu pirkti bilieto, jei anksčiau jo nepardavė. Kitas vaikinas įspėjo, kad gali kontrolė nubausti, jog važiuoju be talonėlio. Tačiau tuo metu buvau pasiryžusi ir baudą susimokėti. Išlipdamas tas pats vaikinas pasiūlė paimti savo bilietėlį, bet aš atsisakiau“, – pasakojo moteris.

Klaipėdietė tvirtino, kad iš autobuso išlipo nesupratusi, kodėl pakliuvo į tokią situaciją.

„Buvau labai nustebusi. Ar įstatymai pasikeitė, ar aš kažką ne taip padariau? Juk kavinėje arbatpinigius dar ne tokius palieki, o čia vairuotojas 10 centų nenorėjo paimti. Ant jo nepykstu. Vairuotojas maloniai bendravo. Nenoriu, kad jis nukentėtų. Pati situacija man keista“, – stebėjosi keleivė.

Vadovę situacija nustebino

Įmonės „Klaipėdos autobusų parkas“, kurio autobusu važiavo klaipėdietė, direktorę Jelizavetą Daugininkienę situacija taip pat nustebino.

„Sunku kažką komentuoti ir pasakyti, kodėl taip įvyko, nežinant tikslaus važiavimo laiko. 10 centų tikrai negalėjo trūkti grąžai“, – teigė vadovė.

Pasak J.Daugininkienės, labiau tikėtina, kad problemų kiltų dėl grąžos atidavimo iš stambios kupiūros. Anksčiau tokių būdavo daug.

Žmonės ankstų rytą paduodavo autobuso vairuotojui 100 ar 200 litų banknotą ir reikalaudavo grąžos. Siekiant išvengti tokių konfliktų, buvo nustatyta, kad galima paduoti ne didesnę nei 20 litų kupiūrą.

„Paskutiniu metu konfliktų dėl per didelių kupiūrų nebuvo. Tam įtakos turi ne tik reikalavimas vairuotojui duoti ne didesnę nei 20 litų kupiūrą, bet ir tai, kad žmonės mažiau perka bilietus autobuse. Daugiau jų naudojasi elektroniniais. Įtakos turi ir tai, kad autobuse bilietas brangesnis“, – dėstė vadovė.

J.Daugininkienė prisiminė, kad anksčiau pasitaikydavo ir sukčiavimo atvejų. Keleiviai paberdavo vairuotojui saują po vieną, du ar penkis centus.

Vairuotojui, pradėjus skaičiuoti pinigus, jie reikalaudavo bilieto. Tačiau neretai paaiškėdavo, kad trūksta pinigų. Paskutiniu metu nepasitaikė ir tokių konfliktų.

„Geriausia būtų, jei keleiviai duotų tiek, kiek kainuoja bilietas arba bilietus įsigytų kioske. Tačiau žmonės keisti. Esu ne kartą pati mačiusi. Stovi prie kiosko, bet bilieto neperka. Jo prašo vairuotojo, įlipę į autobusą. Taip anksčiau elgdavosi ir nuolat autobusais besivažinėjantys žmonės“, – prisiminė vadovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

truputį

truputį portretas
nervai pačiuožę pas vairuotoją :)

r

r portretas
O koks tamstai Jelizavietai reikalas , kur JUSU KLIENTAS perka bilieteli? Nepatinka , nesaugu , nepatogu autobusu vairuotojams - neprekiaukit. JUSU KLIENTE negavo bilieto ir tikrai butu nulinciuota kontrolieriu , per JUSU idiota vairuotoja. KLIENTEI net nereikejo tos grazos , bet idiotui vairuotojui nedaeina , kad kartais pinigineje buna tik 2 litu ir 50 centu nominalo monetos. Itariu , kad jei ponia butu sukrapsciusi baltais centais , tuos 40 centu , tai butu ismesta is autobuso. Ir kaip vadove , turetumet atsiprasyti KLIENTO , o ne ginti idiota vairuotoja. Bet kur jums suprasti , nuo sovietmecio netoli tepazenget ir vis dar nesuprantat , kad KLIENTAS jums pinigus nesa .

Galia

Galia portretas
Ei jus komentatoriai ar jus pagalvojate koks butu skundas jei vairuotojas butu paemes 2,50 lito ir nedaves grazos. Tada vadove tikrai ji butu nubaudusi uz piknaudziavima kad neduoda grazos. Vairuotojas gi monetu negamina ir grazai taip pat gali pritrukti kokio nors nominalo. Siuo atveju vairuotojas pagal situacija pasielge tikrai teisingai, jis gi jos neapsauke ir pati patvirtina kad bendravo kulturingai.
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių