Darbo netekusius vežėjus nusiuntė į darbo biržą

Grįžti į straipsnį

111

111 portretas
eilini karta pasityciojo is zmoniu, kazin kada simonaviciute, nieniskis ir kiti liaudies tarnai eis registruotis i darbo birza.

idomu

idomu portretas
butų sužinoti didžiujų autobusų akcininkų sarašą. manau tada visi gautų atsakymus į klausimus.

Jud...

Jud... portretas
Simonkei jau laikas į Darbo biržą...užsimiršo- mano sėdi savo uabe....

ot gerai

ot gerai portretas
Pastatė į vietą tuos maršrutkinius. Baigėsi laukinio kapitalizmo laikai, kai ėmėt juodus pinigus ir mokesčių nemokėjot? Dabar patys pagyvenkit iš valdiškų pašalpų ir kitų "garantijų" paprašykit.

anonim

anonim portretas
tegu simonaviciute ir eina i darbo birza , ir taip darba neimanoma surasti tai dar atima.

akcijos

akcijos portretas
Didziuju autobusu akcininke yra savivaldybe. O tai, kad musu laikais kazkas neteko darbo, nera naujena bet niekas neina prie sav-bes piketuoti

M

M portretas
Kas cia raso apie kapitalizmo pabaiga?!!!!!!!!!!!! Kaip tik dar labiau toliau klesti.... daba vietoj viena transrpoto priemone vazinesyte dviem tuo paciu marsrutu ... Kuo toliau, tuo labiau pykina nuo visko kas palinkui dedasi. Zmones stengiasi dirbti, tam reikia atitikti reikalavimus, tai daba ne pagalius, o greblius i ratus kisa.

hm

hm portretas
Sakyčiau tuos nukvakusius valdininkus į darbo biržą siųst, o ne realiai dirbančius žmones (na taip, dabar jau nebedirbančius).

kas padengs nuostolius

kas padengs nuostolius portretas
„Prieš tejus metus atnaujinome mašinas kaip reikalavote. Jas teko pirkti lizingo būdu. Viena mašina kainavo apie 40 tūkst. litų. Lizingas dar neišmokėtas. Tą turėjome padaryti per penkerius metus, nes manėme, kad savivaldybė pratęs su mumis sutartis. Kur dabar dėti mašinas?“, – klausė vairuotojai.

Cha

Cha portretas
Maršrutus gal ir nereikėjo judinti, bet keisti maršrutkes tikrai būtina.Pasižiūrėkit kokios senos, sumyštom lubom, aprūdiję ir senolių vairuojamos į reisus eina.Neįsivaizduoju kaip tokios sutrešę šiukšliadėžės technikinius praeina. Savivaldybė varo tą pačią liniją-truks - pliš kaip nors išgyvendinti maršrutkes iš miesto kad nebūtų rinkos konkurentų.Nors tie konkursai irgi buvo visi ,,pablatu", leidimai išdalinti.

emigrant

emigrant portretas
Idomu kiek dar zmones kentes situ isgamu patycias... Ne veltui dar Tadas Blinda sake, kad muzikai kantrus...

IGNAS

IGNAS portretas
Pats" šauniausias maršrutas" iš seno turgaus į Tilžės turgų. Ir iš kur tokių protingų atsiranda. Tiesiog DIŽIULIS RŪPESTIS MUMIS VISAIS, KURIE NETURI SAVO MAŠINŲ. O JIE VISI TURI... TODĖL MES JIEMS NESVARBŪS... NUOSTABU!!! BALSUOKITE UŽ LIBERALUS, BUS DAR GERIAU... TAUTA, PRABUSKITE IR KELKITĖS... MES JĖGA...

arkasa

arkasa portretas
O jus ka nežinot,kad Si vyras yra autobuso vairuotojas.KOL TOKIE ŽMONES VADOVAUS KLAIPEDOJE IR LIETUVOJE MES TAIP IR GYVENSIM.

beraščium

beraščium portretas
Kas čia parašyta? Cituoju: "Prieš tejus metus atnaujinome mašinas ..."

to kas padengs nuostolius

to kas padengs nuostolius portretas
O atkatams maršruto savininkui sumokėti babkių užteko? Po 100 ar po 180 Lt už dieną? Tai va jo ir prašyk socialinių garantijų - sukišai jam kruvinu prakaitu uždirbtus pinigus, vietoj to, kad mašiną būtum išsipirkęs.

a

a portretas
kiek kiekvienais metais autobusu parkui pinigu sukisa ir visada parkas sedi skolose,tai marsutiniam padengt nuostolius turetu buti vieni juokai....

123

123 portretas
Įdomu būtų sužinoti kokius mokesčius mokėjo mokroautobusų savininkai valstybei, pvz., iš kur pirkdavo kurą, kur remontuodavo techniką, kiek išleisdavo per metus technikos remontui, kokias algas mokėjo, po kiek valandų dirbdavo ir po kiek deklaruodavo dirbantys ir panašiai. Gaila, tačiau apie tai niekas nekalba.

Nu

Nu portretas
tiksliai - kodel gerb. Simonaviciute nera rotojama, o to tiksliai kaip savam UABe.

arturas

arturas portretas
Ponia direktorė nuo pat polalbio pradžios vairuotojus užspendė į kampą pareiškusi kas- Jūs tokie prašau prisistatyti-užuomina aiški,mes čia šeimininkai o jums pasiūlysime kelią į darbo biržą.Atrodo valdininkai žino geriau už klapėdiečius kur ir kada jiems reikia važiuoti.Ponas Neniškis nerišliai paaiškino apie padarytas srautų analizes ir vizijas kad geriau klaipėdiečiams keliauti iki Debreceno gatvės,paskui persėsti ir važiuoti į centrą(apsoliutus svaičiojimas).pakui prisiminta ekologija,o galiausiai ir ekonomika.Tačiau į vairuotojų klausymą kodėl eilė maršrutų dubliuojasi didieji keleiviniai autobusai ir maršrutiniai taip ir neatsakė.Lygiai taip pat net nesistengė valdžios atstovai(jie juk mūsų interesus turi ginti?) atsakyti ar netgi atkreipti dėmesį kad ne vienas tūkstantis klaipėdiečių pageidauja (tai patvirtindami parašais)kad šis maršrutas liktų.Deklaruodami apie darbo vietų kūrimą,pagalbą ir paramą smulkiam ir vidutiniam verslui Klaipėdos valdininkai siunčia klaipėdiečius į darbo biržą. Tiesa dar vienas pastebėjimas kaip tvarkosi ir myli mūsų miestą ponai valdininkai yra išgriuvusių po audros medžių išvežimas.Atkreikite dėmesį Nidoje audra pridarė nemažiau bėdos nei Klaipėdoje,bet nidiškiai per pora dienų viską susitvarkė.Klaipėdoje matyt laukė valdininkai kad ka-kas kitas išspręs šią situacija.Nėra normalaus miesto šeimininko vadinasi ir jo pavaldiniams tap pat labai gerai.To įrodymas konkursai su "pritrauktomis" sąlygomis ir t.t Išvada pqaprasta valdžia dirba sau o ne žmogui.

PR

PR portretas
Kur skelbiama apie maršrutinius taksi? Kokie jų maršrutai, kada važiuoja, ar stoja tik stotelėse. Ar laukti 5-to mikro, ar jis nebevažiuoja. Klaipėdos valdžia skūpa informacijai.

vairuojanti pilietė

vairuojanti pilietė portretas
Iš viso reikia naikinti mikriukus, nera reikalo teršti atmosferą ir avaringas situacijas gatvėse sudarinėti. Priprasime ir be jų bus geriau.Tvarka turi būti.

Michael

Michael portretas
gaila, kad tiek vairuotoju liko be darbo, bet blogai ne tik jiems, o gyventojams, kurie nevairuoja.. kaip nusigauti is silutes plento iki respublikines ligonines??neber 5. kaip is sernu iki stoties?? neber 11.kaip is silutes plento iki sportininku?? neber 2.kur patogumas ir pigumas???marsrutini renkuos del patogumo, nes galima greiciau ir patogiau nuvykti. o didieji autobusai -kedes sumyztos, nuo mokiniu rekavimo net galva spengia...gerai, kad bomzu nebeileidzia. AS NORIU RINKTIS! KODEL ATIMA TOKIA GALIMYBE??

to vairuojanti pilietė

to vairuojanti pilietė portretas
Tik nevaidinkit čia didelės vairuotojos,matom kaip tokios pavairuoja,viskas joms maišosi.Ir nėra čia ko užgrūsti miesto gatves tom nuosavom mašinom,jūs taip pat teršiat orą.O mikriukai turėtų važinėti,nes jie žmonėms patogumas,kai skubi.

Draugas

Draugas portretas
brangieki kaip cia yra, mikriukus i birza, ale integravo, nors konkursus laimi tik savi , o kodel musu rankomis isrinkti valdininkai tapo musu priesais, kurie kuria monopolija, neileidzia i (jau ale savo rinka) nauju vezeju, kodel mes tai leidziame daryyi susimastikim.

Ech

Ech portretas
Labai blogai kad panaikino 2, 5...Laukiau kaip kvailys šiandien. Buvo labai patogus maršrutas man.

Nenyskis

Nenyskis portretas
Ar jums neaisku autobusu parkas yra savyvaldybes ir jus mums nereikalingi kaip konkurentai! Jau senai pirti sededami aptarinedavom kaip reikia jusu dusmanu atsikratyti!

kleopas

kleopas portretas
as dirbu su marsrutke ir nemoku jokiu mokesciu,jokiu cekiu neduodu.tai nors pagyvenu,o jei mokeciau tai butu hana.juk darbas laikinas

santa klausas

santa klausas portretas
o kodel renkate i Baltuosius Rumus liberolus,kiek metu valdo jus liberolai-generolai.rotacijos nera,tai gerbiamieji neverkite,po nauju metu,kiemu apmokestinimas...

kristina

kristina portretas
per tokias pertvarkas ir i darba pavelavau ir faktiskai praradau galimybe laiku i ji atvykti, vienintelis normalus marsrutas 5 buvo iki darbo nuvaziuot ir jo neliko. mirk is pasiutimo jei nori.

Taip

Taip portretas
Kodėl viešai neskelbiamas autobusų parko akcininkų sąrašas.daug įdomaus sužinotume .Ir kas sakė kad tai padaryta žmonių patogumui?Dabar iš statybininkų sustoj (4Galinis) visai nebegalima išvažiuoti,nes 4 eina 2k į val. eidavome į 2,5 maršr,kurie ryto metu budavo pilni,vadinasi žmonėms buvo reikalingi nusigauti iki miesto centro o kaip dabar?Ne visi gi daro sutartis,pvz kaip šiltnamiųnaikinimas.Atkreikite dėmesį,kad kur tik skandalai ten ir P.Simonav.... pavardė.Ar jos pareigybės yra renkamos?Už kokius tokius nuopelnus ši moteris jaučiasi nepajudinama.Ir dar renkant liberalus reikia žinoti,kad jie niekada nedarys,kad būtų paprastiems žmonėms geriau.Prisiminkit p.Masiulio pasisakymus apie pensijų mokėjimus ,ir t.t.

Senas Klaipėdietis

Senas Klaipėdietis portretas
Jelizaveta senas,savas "patikrintas" kadras,todėl valdininkai ir daro babkes "saugioje" teritorijoje.Jaučia,parazitai,kad saulė leidžiasi,tai ir semia kiek kieno sąžinė leidžia....o ko norėti,jei miestui vadovauja muzikantas...Seime buvo tas pats.Asmenybė charizmatiška,bet vingiai ne ten orientuoti...Tai ir naudojasi kai kurie šikniai tuo...Pastaruoju metu itin padaugėjo sveiku protu nesuvokiamų savivaldybės sprendimų miesto ūkio tvarkymo klausimais. KODĖL? Neturime mes mero,po Eugenijaus dar neturėjome...VISI Į RINKIMUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Permetė

Permetė portretas
Paėmė ir "permetė".

A

A portretas
Nuo kada Klaipėdos miesto galva J. Simonavičiūtė.Visiems žinoma, kad autobusų parkas ir Neniškis iš miesto biudžeto gauna dotacijas, o mikroautobusiukai niekada negavo jokių dotacijų ir vistiek vežiojo. Kur Klaipėdoj teisybė.

Galerijos

Daugiau straipsnių