A.Šliupas: skrydžiai iš Kauno į JAV - abejotina perspektyva (papildyta)

Antradienį Airijos bendrovės "Ryanair" bazės Kaune atidarymo proga portale svečiuojasi ir į skaitytojų klausimus atsako Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas. 

Plėstis yra kur

Anot jo, Kauno oro uostas realiai vertina situaciją, todėl supranta, kad skrydžiai iš Kauno į JAV  yra "abejotina perspektyva", tačiau plėstis oro uostui ir be to dar yra kur.

"Visa plėtra planuojama ir vykdoma atsižvelgiant į keleivių srautus. Priklausomai nuo keleivių skaičiaus augimo, bus planuojama ir tolimesnė Kauno oro uosto infrastruktūros plėtra. šiais metais tikimės aptarnauti apie 700 tūkst. keleivių. Dabartiniai oro uosto pajėgumai yra 800 tūkst. keleivių per metus. Tad, atsižvelgiant į skaičius ir tendencijas, bus sprendžiamas terminalo plėtros klausimas", - portalui sakė A.Šliupas.

Artimiausiu metu Kauno oro uoste planuojama įkurti viešbutį, tam ieškoma privačių investicijų. Neatmestina A.Šliupui atrodo ir VIP terminalo idėja, jei pavyktų pritraukti privatų operatorių tokiai veiklai.

Kliūva aplinka ir susisiekimas

Skaitytojams labiausiai kliuvo Kauno oro uostą supanti atstumianti aplinka. Į jų klausimus, ką ketinama daryti su aplink oro uostą nusidriekusiomis dykynėmis bei apgriuvusiais pastatais, A.Šliupas atsakė, kad graži aplinka - tik laiko klausimas.

"Viskam reikia laiko ir įdirbio. Neabejoju, kad verslininkai ras nišų ir padėtis, bėgant laikui, iš esmės keisis. Oro uostas daro viską, kas yra įmanoma pagal mūsų dabartinius finansinius pajėgumus. Tai opus klausimas mums patiems, bet dėsim visas pastangas, kad pagerintume uosto aplinką", - sakė jis.

Tuo tarpu skaitytojų nuogastavimai dėl susisiekimo tarp miesto centro ir oro uosto, kai visuomeniniu tarnpostu oro uostas pasiekiamas tik dieną, o taksi kainos prilygsta apiplėšimui, A.Šiupo nuomone, nėra visai pagrįsti. 

Pasak A. Šliupo, Kauno oro uostas nuolat bendradarbiauja su Kauno miesto savivaldybe, kad pagerintų susisiekimą su užmiestyje įsikūrusiu oro uostu ir, svečio nuomone, šiuo metu susisiekimas su miestu yra pakankamas. 

"Ryte 29 maršruto autobusas iš Kauno atvyksta jau 5 val. Vidurnaktį pasiekti miestą viešuoju transportu - šiek tiek sudėtingiau. Nuolat diskutuojame su savivaldybe dėl galimybės pratęsti minėto autobuso darbo laiką. Šiuo metu padaryta tai, kas yra įmanoma pagal turimas finansines galimybes", - sakė jis.

Keis logotipą

Oro uosto vadovas tikina, kad artimiausiu metu bus keleiviams malonių pokyčių informuojant apie oro uosto darbą, ketinama atnaujinti oro uosto tinklalapį, keisti logotipą.

"Kalbant apie ryšius su visuomene, šiuo klausimu yra dirbama ir artimiausiu metu bus pokyčių. Sutinku, kad ir logotipas neatitinka mūsų įvaizdžio, tad šiuo metu sprendžiama, koks turėtų būti logotipas. Dėl tinklapio - manau, bus pasikeitimų per artimiausius tris mėnesius", - kalbėjo A.Šliupas.

Oro uosto vadovas pripažįsta, kad kartais gaunama tiek elektroninių užklausų ir telefoninių skambučių, kad ne visuomet į visus yra atsakoma, todėl siūlo keleiviams stengtis gauti informaciją internetiniame tinklapyje ir atidžiau susipažinti su oro bendrovių taisyklėmis, įsigyjant bilietus.

"Deja, bet didžiausias skambučių srautas yra dėl to, kad tiesiog žmonės linkę neskaityti sutarčių sąlygų, o paskui yra reiškiamas nepasitenkinimas", - sakė jis.

"Ryanair" bazės įkūrimas jau pasiteisino

Airijos pigių skrydžių bendrovė "Ryanair" antradienį Kaune atidarė savo pirmąją orlaivių bazę Vidurio Europoje, investicijos į kurią sieks daugiau kaip 140 mln. JAV dolerių (apie 354 mln. litų).

Pasak A.Šliupo, "Ryanair" sprendimas įkurti orlaivių bazę Kaune jau pasiteisino.

"Jau pradiniame etape pasiūlyti papildomi 9 nauji maršrutai. Tuo pačiu pakankamai tolygus padidėjusių skrydžių grafikas dienos metu leidžia gerokai padidinti darbuotojų produktyvumą, efektyviau organizuoti veiklą bei mes tampame patrauklūs tiek reklamos užsakovams, tiek ir kitiems privatiems verslininkams, kurie norėtų išsinuomoti oro uoste patalpas ir teikti paslaugas", - sakė A.Šliupas.

"Ryanair" antradienį iš Kauno pradeda skraidinti į Diuseldorfą, Barseloną ir Londono Getviko oro uostą, o vėliau šią savaitę - Paryžių, Milaną, Berlyną, Oslą, Edinburgą, Suomijos Tamperės miestą.

Visus A.Šliupo atsakymus galite perskaityti ČIA. 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių