Ar Kauną apraizgys dar du dviračių takai?

Jei nekils kliūčių, dar šiemet Kaune atsiras du nauji dviračių takai. Ateinantį ketvirtadienį miesto taryboje bus tvirtinama miesto dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto darbų sąmata, viršijančią 4 mln. litų.

Vienas numatytų projektų – beveik 600 metrų ilgio dviračių ir pėsčiųjų tako prie P. Vileišio tilto (buvęs Vilijampolės) įrengimas ir apšvietimas. Kaip teigė savivaldybės Aplinkos skyriaus vedėja Radeta Savickienė, šiuo metu jau atrinktas projekto rangovas, tad darbai prasidės sulaukus palankesnių oro sąlygų – kai nešals ir nesnigs.

Šio projekto vertė – daugiau nei 600 tūkst.litų. Didžioji jo dalis finansuojama ES lėšomis – iš struktūrinių fondų atkeliaus net 488 tūkst. litų. Likusią dalį pinigų savivaldybė skolinsis.

Numatyta, kad šis takas sujungs Nemuno krantinės, Jonavos gatvės ir Raudondvario plento dviračių ir pėsčiųjų takus. Prie trijų metrų pločio dviračių ir pėsčiųjų tako žadama pastatyti 29 keturių metrų aukščio šviestuvus.

Naujas dviračių takas šį rudenį taip pat turėtų sujungti Neries krantinę ir Jotvingių gatvę Šilainiuose. Planuojama, kad jo vertė sieks net 2,2 mln. litų. Šiam tikslui 1,75 mln. litų numatyta iš ES struktūrinių fondų, o likusiems darbams savivaldybė ims paskolą.

Palei pusšešto kilometro dviračių taką ties Neries parku ketinama įrengti vieną-dvi poilsio aikšteles su dviračių stovais, pastatyti suoliukų.

„Netrukus bus aiškus šio projekto rangovas, šiuo metu vertinamos paraiškos. Renkamės iš 8 kandidatų. Tikimės, kad iki metų pabaigos abu projektai bus pabaigti, nors rangos sutartis galioja iki 2014 metų liepos mėnesio”, – sakė Aplinkos skyriaus vedėja R. Savickienė.

Anksčiau savivaldybė skelbė, kad takas prie P. Vileišio tilto dviratininkams bus atidarytas jau šią vasarą. Savivaldybėje stringa ir kiti darbai, susiję su dviračių takais – dar pernai planuota, kad bus parengti Eigulius ir Žaliakalnį bei Baršausko ir Girstupio gatves jungiančių takų techniniai projektai.

„Techninių projektų rengimas tebevyksta, nes iškilo sunkumų. Vienoje atkarpoje neišsitenka pėsčiųjų ir dviračių takai. Sudaryta darbo grupė iš savivaldybės specialistų, policijos ir dviratininkų, kurie aiškinsis, kaip problemą išspręsti“, – sakė R. Savickienė.

Šiuo metu Kauno miestą raizgo maždaug 50 km ilgio dviračių takų tinklas. Jį sudaro 9 takai, vedantys pagrindinėmis miesto gatvėmis, parkais, upių pakrantėmis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

siaubas

siaubas portretas
Durneliai, gatves tvarkykit, ar vėl pasidarėt planą praskalbt 4 milijonus? Kupčinskai, tau klausimas.

klausimas

klausimas portretas
ka ten jungt tarp jotvingiu gatves ir neries krantines, kad per visa silainiu kalna is abieju pusiu eina takai? vat, kad apacioj toliau palei Neri drieksis tas takas tai jau idomu. tik klausimas iki kur jis eis? jei penki kilometrai tai nejaugi iki pat Vileisio tilto? butu fantastika.

dviratininkas

dviratininkas portretas
aišku reikėtų pasidžiaugti kad daugėja dviračių takų. Tačiau šis projektas labai abejotinas - mano, kaip dviratininko, manymu pinigus būtų galima skirti daug svarbesniems ir aktualesniems infrastruktūros dalykams. Galbūt geriau būtų įdiegti dviračių takus ar dviračių juostą pagrindinėse miesto arterijose - Savanorių, Krevės gatvėse. Nežinau ką jungs ir kokiais maršrutais kas važinės dviračių taku prie Jonavos gatvės? Ar žmogus aktyviau nepraktikuojantis dviračių sporto ryšis iš centro grįžti pvz į Eigulių rajoną šiuo taku ir minti į Šiauės pr kalną? Reikia pripažinti, kad Jonavos gatvė yra plati ir gana nejudri - ja dviratninkas tikrai gali ir taip važiuoti šalia šaligatvio.
VISI KOMENTARAI 33

Galerijos

Daugiau straipsnių